|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb The Gathering ook nog nooit live gezien en ik ken ze toch al vanaf hun demotijd.Word dus wel eens tijd eigenlijk om ze live te aanschouwen!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb ze wel laatst live gezien, en ik moet zeggen: hun muziekstijl is nogal veranderd...helaas "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote:Op het laatste album na heb ik alle cd's en kan ze allemaal goed luisteren eigenlijk(op hun tweede cd na). Ben als het ware met de band meegegroeid. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb The Gathering een keer of 10-15 gezien, waarvan een keer met Bart Smit Ik moet zeggen dat ze de laatste keer (in november) erg slaapverwekkend bezig waren. Vroeger waren ze een te gekke live band. |
|
quote: Wauw ik ben het zo met je eens.... Ik heb nog andere fav. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik heb ze ook zo'n 10 a 12 keer gezien, volgens mij maar 1X met die nieuwe zangeres, andere keren met bart. geweldig was dat!!! always was te gek live!!! Oud Vuil. |
|
quote: Dream Theater en Anathema no text supplied |
|
inderdaad Anathema Nevermore Strapping young lad 7zuma7 (tja, het zijn die glitterpakken ) Cathedral Paradise Lost, een paar jaar geleden (De laatste keer dat ik ze zag vond ik dat het een erg "droog" concert was helaas, kreeg ik de laatste keer ook een beetje bij Anathema) [Dit bericht is gewijzigd door caerbannog op 23-07-2003 23:44] |
|
ik zou toch moeten zeggen dat het beste wat ik live heb gezien Perditor en Fluisterwoud waren We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
pfew that's a hard one!!! alsk r één moet opnoeme die me ooit echt verrast hebben en die ik toen nog niet kende dan is't BEHEMOTH !!!!!!!!!! |
|
battlelore Bruce Banner |
|
Cannibal Corpse, Bolt Thrower. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moonspell en Tanzwut! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ff serieus: Manowar !!! |
|
METALLICAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGG Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Stratovarius Iced Earth Opeth Symphony X állemaal superstrak live! Niets op aan te merken! |
|
quote:Tanzwut is inderdaad heerschend wat dat betreft. Ik weet nog in de 013 dat mijn bek spontaan open viel ...en ik hou niet eens van hun muziek. |
|
quote: hoezo ff serieus, CC is wel degelijk goed live. Dat je de muziek niet bevalt is wat anders. Nee, manowar! Dat is voor bikkels "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Haha, niemand kan Almost A Dance waarderen. Ik vind die vocalen eigenlijk nog wel wat hebben. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat is bikkel in het vlaams ? |
|
quote: Wat boeit dat nu weer, ik woon in nederland. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tering dan ! |
|
Ik vond Iced Earth live best wel goed. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
GWAR -without a doubt, geweldige show en coole muziek (je schijt ervan te moeten houden, snap niet waarom zoveel mensen hun muziek nie goed vinden) Ik ben iig een mega-fan, heb vele live-videobanden en heb ze jammergenoeg maar 1 keer kunnen aanschouwen. Ik denk niet meer dat ze naar Europa komen omdat het laatste album niet eens is uitgebracht hier ... waarom?? geen idee, het was juist een vette metalplaat geworden. Verder vind ik Metallica live geweldig, Overkill en natuurlijk is het met Enforcer altijd feest some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |