|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Dimmu Borgir Red Hot Chili Peppers ook wel, alleen nog nooit zelf live gezien |
|
Hehe, Anthonieke zingt wel vaak vals. Maar in 1992 (ik kan er een jaartje naast zitten), heb ik een zálig concert van RHCP gezien! "If you love us, throw more mud!!" Plezante vuile tijden waren dat. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jah, vroegah maakte ze nog goede muziek. Tegenwoordig vind ik het een beetje slappe hap, met af en toe nog een goed nummertje. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hoe de zanger zich gedraagt op het podium maakt het zeer de moeite waar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Slapshot |
|
RHCP???? die staan nu niet echt bekend als de beste live act ter wereld! heb ze ooit een keer in den haag gezien datwas niet om over naar huis te schrijven.... |
|
Macabre is ook te gek live, in januari weer beuken Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Macabre live zeer de moeite waard het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Ik ben zelf groot fan van de peppers maar de paar keer dat ik ze live aan het werk zag was het steeds weer zuigen. mvg wk10 |
|
quote: ohhhhhhhh, wk10! doe nou niet! jemig, nou moet ik weer een open deur intrappen "Wat? Was je groupie van Anthony? Leuk voor je..." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Uh?! mvg wk10 |
|
quote: dude, je moet onderhand wel wat spiertjes verrekt hebben door dat in de lucht trappen steeds... ontopic: Dream Theater lijkt me erg goed live...heb alleen nog maar video van gezien, maar dat was erg goed |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tool |
|
Death Angel |
|
Ik herinner me een kneitergaaf concert van Halford op Graspop 2002 waar helaas te snel een einde aan kwam... Verder mogen we wat mij betreft Meshuggah ( ), Opeth en Strapping Young Lad niet vergeten, en daarnaast vond/vind ik Esoteric en Machine Head erg goed live. Meer weet ik even niet... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 26-07-2006 12:43] |
|
Exodus, Nile, Aborted en vooral Behemoth hebben me de laatste jaren nooit teleurgesteld, integendeel! Steeds superstrakke en aggressieve sets gespeeld!! SUPERbands live!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: En verder Fear Factory, Orphanage, Devildriver, Gojira en Trail Of Tears |
|
& Mastodon |
|
quote: Dat vind ik dan weer jammer... |
|
quote: als de drummer ten minste blijft zitten. tot nu toe ging die beste man na ieder nummer zowat aan de wandel (en dat bij iedere keer als ik ze live zag) |
|
quote: Wat is er mis met Orphanage? |
|
Niet mijn favoriete bands, maar live... Satyricon The Atomic Bitchwax Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Death..... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |