|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik blijf the Gathering een leuke band vinden om live te zien. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: death angel mist, en je hebt ze nog wel zo gezien op no mercy "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Stormrider (jazeker!!) Destroyer666 (3x gezien, en verheug me nu al op m'n 4de op Graspop) Pentacle |
|
quote:Stormrider is inderdaad altijd een feest(heb ze misschien al zo'n 30/35 keer gezien als het niet nog vaker is) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
celtic frost aardschokdag dark tranquillity toer 2de elpee the who quadrophenia tour Oud Vuil. |
|
quote: Ja, die heb ik wel. Een stuk of 5 bootlegs op cd. Verder nog geloof ik, heb ik nog ergens een stuk of 10 optredens op een cdtje staan in mp3 formaat. Die vallen wel te downloaden op SoulSeek. Ik heb ze nu live gezien, ff denken: 2 x utrecht - tivoli 2 x lowlands 1 x amsterdam - paradiso 2 x tilburg - 013 1 x groningen - oosterpoort 't schijnt dat het optreden in paradiso op dvd/live-cd verschijnt. Kan niet wachten. |
|
Nou, ik ben toch echt wel heel benieuwd naar een volgend concert van Antaeus, kijken of ze het weer zo fantastisch doen als in de 013 tijdens XMassfest 2002 . Met afstand de beste black metal gig die ik heb meegemaakt (nu zijn dat er ook weer niet zò bijster veel ). Qua death metal heeft Behemoth het meeste indruk op me gemaakt (en dan vooral in Vera Groningen, volgens mij was dat ook december 2002? Of iets daarvoor). Wàt een liveband.... Destroyer heb ik pas één keer gezien, ook in Groningen. Was wel gaaf, maar niet über-memorabel. En ik vind het nog steeds vreselijk jammer dat ik die Mortem-gig heb gemist in de Pazzop maar dat had ik toch niet gehaald met het OV, laat staan dat ik het volgehouden had . |
|
1. Anathema 2. Faithless 3. Greenday 4. Iron Maiden 5. Relax Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
oa. Dream Theater.... kep ze nou zo'n 18 keer gezien en elke keer is t weer een openbaring heheheh, behalve James Labrie |
|
quote: Ben zelf de tel kwijt hoe vaak ik ze gezien heb maar zal ongeveer het zelfde zijn . Maar gelukkig ben ik dus niet de enige die un probleempje heeft met James zijn live uitvoering al was de laatste keer in Rotterdam o.k. minder geforceerd als anders . [Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 16-05-2003 23:29] Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: Pas een keertje live gezien (IJsselhal Zwolle), het viel me op dat James niet geheel zuiver zong, maar irritant vond ik het zeker niet. Was verder wel een aardig optreden, maar niet iets om heel opgewonden van te raken. |
|
quote: gatverdamme, dit gezelschap was op novemberrain wel zo bedroevend slecht !! op cd vind ik hun wel goed maar kan er niet lang naar luisteren. Ik nomineer: Nightwish, After Forever, Agnostic Front en de Red Hot Chili Peppers *without you the poetry within me is dead* |
|
Dream Theater. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Ik heb ze 1 keer gezien, en toen ben ik in slaap gesukkeld... |
|
nu moet ik toch écht ff reageren... quote: heb eens met Action In DC in het voorprogramma van hun gestaan, believe me: Saxon is Spinal Tap!! misschien dat ze eens écht gerockt hebben, nu zijn ze helaas al een parodie op zichzelf geworden. die Biff neemt zichzelf ook écht vééls te serieus! just my 2 cents ofcourse... oh ja, 3 beste live optredens die ik zelf ooit gezien heb: AC/DC, Mötorhead en, hehe, Primus (toen ze de geflopte supportact voor Rush deden in Ahoy: direct daarna hadden ze eigen gig in Nighttown: WOW!, volgens mij moesten ze ff wat kwijt! ) [Dit bericht is gewijzigd door Stinky op 25-05-2003 22:51] |
|
Opeth en Judgement Day. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Gay. Dit slaat nergens op. |
|
Ik blijf het zeggen: pungent stench Ook al lijkt niemand dat hier met me eens te zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: De geluidskwaliteit vond ik allebei de keren dat ik ze gezien heb niet om over naar huis te schrijven, maar het enthousiasme van zowel het publiek als de band maakte een hoop goed. Wat ik zelf erg goede live acts vind zijn Cruachan en Primordial.. En de shows van Rammstein zijn ook erg mooi, maar dan meer vanwege de special effects en vuurwerkshows dan de muziek zelf. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
dream theater iron maiden rush nightingale opeth vind ik ook wel erg goed live voor zo'n band I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tool was geniaal live, subliem geluid en prachtig ingetogen optreden... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Manowar |
|
Stratovarius Children of bodom |
|
Children of Bodom Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |