|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, ik ben stoned en ik post ook es wat! |
|
Trelldom,Raven,Ildjarn,Gaahlskagg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bedankt ! |
|
quote: |
|
Ik zag een aantal keren Craft staan. Craft is Zweeds. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Oh ja? is kraft sweets? ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
oh ja? is sraft kweets? No meat is sweater |
|
Wat versta je trouwens true blackmetal haha? De termen true en untrue werden alleen maar door de trendvolgers gebruikt in die tijd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jij komt me bekend voor. Ken ik jou? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat denk ik toch, ik ben de buurvrouw van de overkant ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Neen. Canada. Waarom moet het trouwens uit Noorwegen komen?. Kijk eens naar Frankrijk, daar komen de laatste tijd goeie platen vandaan [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-05-2003 19:52] |
|
quote: De laatste tijd? Al jaren! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Laten we het gezellig over de deifinitie van True norwegian black-metal hebben. Ik vind dat jullie wel gelijk hebben met bands als Craft,Watain etc. Beherit vind ik op het moment ook heel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 17-05-2003 2:01] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Hey ragnarok, nu hier maar bezig IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
gezeik met dat true heel de tijd... *zucht* das voor kinderen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Wat is dat nou weer voor poser opmerking? |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hmmm,niet echt hoor,kom hier heel soms. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Oooooh. Gevoelige snaar? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Beherit is geen noorse band, speelt geen true norwegian black metal. maar heerscht wel ten zeerste!! Dawn of satan's millenium (Edit: moet natuurlijk Beast of Damnation zijn, doh!../edit) is wel de meest heerschenste black (noise) metal ooit opgenomen!!! Zo, ga nu even een videootje van behemoth bekijken! net vers van de download! (niet zeiken over tiepfauten) [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 17-05-2003 11:49] |
|
quote: Aaah, ja was idd vergeten erbij te zeggen dat Beherit niet Noors was.... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
[off topic] Ik kan me herrinneren dat er zo'n soort overzichts plaatje was van allemaal Black Metal bands met allemaal van die pijltjes. Dat er dacht ik over ging wie wie beïnvloed had enzo. Ik kan hem nergens meer vinden, is er iemand die deze ff zou kunnen posten? |
|
Die heb ik wel op me computer staan, maar waar die ook alweer op internet stond? (en het was niet wie wie had beinvloed maar samengewerkt of samenwerking van muziekanten etc. |
|
meel m anders maar |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |