|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ontopic verder ajb. gewoon niet op letten. |
|
sorry zal voortaan opletten |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 06-08-2003 17:21] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ECHTE black metal komt veel uit zweden tegenwoordig, met Craft, Ondskapt en... FUNERAL MIST |
|
Je bent de laatste paar maanden wel vaak van mening veranderd. |
|
Wat zei ik een paar maanden geleden dan over Noorse black metal? Maarreh, lekker boeien, ik ben allang blij dat ik weer een paar gave bands heb gevonden. |
|
Ik heb je wel is horen zeggen; "de echte black metal komt tegenwoordig uit Amerika ' Maar inderdaad, zolang je maar is wat leuks tegen komt en de muziek je niet verveelt. |
|
Oh, echte black metal komt ook veel uit Amerika. En ook veel uit Zweden dus, tegenwoordig. En uit Frankrijk... en uit nog veel meer plaatsen. Maar Noorwegen zie ik niet echt terug in dat plaatje. Nou ja, laat ik het wat afzwakken, ik vind die noorse bands gewoon geen reet aan (en vaak teveel clowns ipv black metal muzikanten). [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-08-2003 21:41] |
|
Het wordt steeds moeilijker om te spreken van "Noorse Black Metal". Judas Iscariot had bijvoorbeeld net zo goed uit Noorwegen kunnen komen. this user is dead |
|
Maar dat komt ie niet dus is het geen Noorse black metal, en Taake komt wel uit Norwegen dus dat is wel Noorse black metal. Niks moeilijks aan lijkt mij. En over hoe muziek klinkt, dat heeft niets met geografische aanduidingen te maken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
erg stom ja om goede muziek af te laten hangen van het land waar ze vandaan komen, net of dat waarde heeft (vandaar mijn eerdere reactie maar moet rekening houden met het humorloze van hier) |
|
bm komt over het algemeen uit arische delen op de werled (het westen en australië) en uit japan...de rest van de wereld waar deze muziek wordt gemaakt, stinkt de muziek gewoon, en niet alleen de personen die in zo'n band zitten, maar ook het lelijke afrikaanse folk enzo er is een zuid afrikaanse band die totaal heerscht: Nicatas Drumer, maar dat zijn dan zuid afrikaners, en dus gewoon blanke personen met een verleden in europa We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
arische delen op de wereld, hahahaha loser |
|
quote:sorry dat ik je nu heb beledigt negertje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
als jij denkt dat er echt een arisch ras bestaat |
|
quote:het is nu wel klein, maar het bestaat wel niet eidere generatie heeft met anderen geneukt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Arische ras? Moet ik me dan een Folk voelen met die idioten uit Polen, Oekraine, Roemenie en Bulgarije (het laagste volk op aarde, de fucking criminelen!)? Ik dacht het niet. En ik vraag me af ik rustig zou slapen met het idee dat die 'arische' imbecielen uit woonwagenkampen (waar het idee van een arische ras gek genoeg ontzettend populair is) een soort Ubermenschen zijn.. Ik geloof zeker dat verschillende 'rassen' verschillende kenmerken hebben, maar het verschil is te klein om een van de rassen in zijn geheel uit te roeien (dit in tegenstelling tot alle moslims natuurlijk, maar dat is logisch). Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ik zeg ook niet dat ik anti andere rassen ben, maar ik zie alleen maar, met een uitzonderlijke uitzondering, bm in de 'arische' delen van de wereld We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dat is waar. Overigens vind ik Australische black metal over het algemeen rampzalig slecht (Spear of Longinus uitgezonderd), en Amerikaanse black nog verschrikkelijker. Black Witchery is waarschijnlijk de meest overgewaardeerde underground band in de geschiedenis sinds dat de laatste dinosaurus per ongeluk omkukelde in een moeras. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
australië is idd triest ja, maar er schijnt de laatste tijd wel wat goede bm uit de VS en canada te komen... toch oost en noord europa heeft de beste bands, oud en nieuw...en japan is niks (impiety ) We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
De Aren (waar Arisch vanaf komt) waren een volk die uit Perzië (nu Iran en omstreken) kwamen en de Indus en Ganges vallei in India bezette. Die Ariërs zijn dus die Moslims die we zo graag weg willen hebben (dat trouwens toen nog niet bestond, het is een Indo-Europees volk met Indo-Europese religie) ... |
|
De zogenaamde Noorse sound komt trouwens uit Zweden dus het is toch al moeilijk genoeg allemaal. Maakt ook niet uit waar het vanaf komt...zolang het maar goede blackmetal is.Dat ligt niet aan het land maar aan de band zelf!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-08-2003 9:45] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan iemand mij misschien aan de teksten van Ondskapt helpen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |