IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : "Welke Noorse band speelt nog true Black Metal?" Vorige pagina | Volgende pagina
Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-08-2003 15:03 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:00 schreef zherckvhermaeler het volgende:
demoncy en portugees dat weet ik niet 100% zeker

Nee, idd, denk er nog maar eens over na

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:00 schreef zherckvhermaeler het volgende:
demoncy en portugees dat weet ik niet 100% zeker
amerikaans

zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:08 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

ah, oke. ken ze alleen van naam.

impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:08 schreef zherckvhermaeler het volgende:
ah, oke. ken ze alleen van naam.
beetje judas iscariot - heaven in flames achtig, het album dat ik ken dan.

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:19 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

oke, klinkt wel interessant..
maar ik vind wel dat veel amerikaanse bands slecht zijn, maar dan krijg je weer reactie's als: en weltmacht dan etc.
Ik vind GBK, Weltmacht cryptic winds etc wel goed maar de meeste amerikaanse bands vallen zwaar tegen...

impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:19 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:19 schreef zherckvhermaeler het volgende:
maar ik vind wel dat veel amerikaanse bands slecht zijn, maar dan krijg je weer reactie's als: en weltmacht dan etc.
Ik vind GBK, Weltmacht cryptic winds etc wel goed maar de meeste amerikaanse bands vallen zwaar tegen...
absu

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:24 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Tja..Absu vind ik geen hol aan voor zover ik het ken, en ik heb ook geen behoefte om ze te leren kennen..

impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:27 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:24 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Tja..Absu vind ik geen hol aan voor zover ik het ken, en ik heb ook geen behoefte om ze te leren kennen..
ik heb er 4 cd's van

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:30 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

nounou, grote jongen

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-08-2003 15:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:30 schreef zherckvhermaeler het volgende:
nounou, grote jongen

No offense, maar jij zet als nieuweling toch wel een grote bek op he? Allerhande (verkeerde!) uitspraken over bands + forum leden op de korrel nemen ... slechte start volgens mij.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:40 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

ik ben hier eigelijk gekomen voor een topic aantemaken genaamd oude immortal foto's, word dat topic gesloten omdat er een ander forum is, maar dat forum is te druk, en dat was niet speciaal gericht op die fotos die ik zocht, ook geen goeie start.
En wat had je dan voor een reactie verwacht?
Moet ik nu op mijn knieëen vallen voor hem?
jij bent de gene die er een probleem van maakt

impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:36 schreef Wolveken het volgende:
No offense, maar jij zet als nieuweling toch wel een grote bek op he? Allerhande (verkeerde!) uitspraken over bands + forum leden op de korrel nemen ... slechte start volgens mij.
och laat 'm, duidelijk een gefrustreed pubertje die graag erg trui wil overkomen.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-08-2003 15:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:24 schreef zherckvhermaeler het volgende:

En dan wel een beetje gaan beweren dat je Amerikaanse bands slecht vind...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:47 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

over het algemeen welja

impaled succubus
Posted 12-08-2003 15:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:47 schreef zherckvhermaeler het volgende:
over het algemeen welja
je kunt ze ook moeilijk goed gaan vinden als je je er niet in verdiept

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:49 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

en dan nog iets: ik zei dat de meeste bands tegen vallen, er zijn zeker wel goeie

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 12-08-2003 16:26 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 15:19 schreef zherckvhermaeler het volgende:

Weltmacht met hun nieuwe release is samen met de nieuwe nachtmystium minicd 1 van de grootste tegenvallers dit jaar...

Weltmacht is ontiegelijk SAAI!
Nachtmystium minicd is totaal niet origineel (alles gekopieerd van Judas Iscariot..)

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-08-2003 17:14 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

"Welke Noorse band speelt nog true Black Metal?"

Ja, geeneen natuurlijk!
Stel niet zulke domme vragen en flikker op!

Dit slaat nergens op.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 9:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 17:14 schreef mörke het volgende:
"Welke Noorse band speelt nog true Black Metal?"

Ja, geeneen natuurlijk!
Stel niet zulke domme vragen en flikker op!
"Blood and vomit" al gehoord van Nattefrost?Luister maar eens en je zult deze opmerking weer terugnemen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-08-2003 9:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
"Blood and vomit" al gehoord van Nattefrost?Luister maar eens en je zult deze opmerking weer terugnemen

band ken ik niet mar Hub:

heb jij Stille Oprror al?

I Find That I Am Not There...

Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 9:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:50 schreef rvanderholst het volgende:
band ken ik niet mar Hub:

heb jij Stille Oprror al?
Nee,heb gisteren een mailtje van Christer gekregen dat hij nu pas het geld had gekregen.Dat betekend dat mijn geld 2 weken onderweg was naar Oslo
Maar goed,hij heeft het vandaag verstuurd dus nog een week of 2 haha.

Trouwens,Nattefrost is echt een geweldige band.Cd komt uit via selbstmord services en verschijnt rond november.

zherckvhermaeler
Posted 13-08-2003 15:45 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Ah decayed is die portugese band, en ik vind absu niks aan, waarom zou ik me dan in de band verdiepen. En ik bedoel niet dat amerikaanse bands slecht zijn want er zijn veel goeie, maar de meeste amerikaanse bands vind ik slecht/niet goed, dat is wat ik bedoelde.

zherckvhermaeler
Posted 13-08-2003 15:46 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Ik zeg niet eens iets over Nachtmysticum!?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-08-2003 16:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 15:45 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Ah decayed is die portugese band, en ik vind absu niks aan, waarom zou ik me dan in de band verdiepen. En ik bedoel niet dat amerikaanse bands slecht zijn want er zijn veel goeie, maar de meeste amerikaanse bands vind ik slecht/niet goed, dat is wat ik bedoelde.

Ja, je zou toch eens het risico lopen dat je ze nog goed gaat vinden ook...

Hoe kun je nou weten dat een band je totaal niet boeit, als je je er niet in verdiept...

ff heel kort door de bocht: Bij black metal zijn de drums heel belangrijk en Absu heeft zo'n beetje de beste drummer van de wereld. Reden genoeg om het eens uit te checken, dacht ik zo...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 16:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Absu heeft inderdaad een wereld drummer die erg afwijkende drumritmes gebruikt...geniaal.Mijn favoriet nog altijd "Sun of Tiphareth"

Maar om weer on-topic te zijn:
Nebular Mystic is ook een erg gave band uit Noorwegen en hun stijl valt het beste te vergelijken met de allereerste plaat van Ancient

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com