|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:baratrum is ook gaaf |
|
quote: Sun of Tiphareth...1995 *zucht*...één van mijn eerste black metal platen ooit. Feis Mor Tir Na N'ogg!!! (ofzoiets) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Misschien? Je kan me de bout hachelen! |
|
True Norwegian Blackmetal band Koldbrann interview nu online op vampire magazine Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Grenjar Nasheim Vinterheim Vesen Koldbrann Vantro Jernbyrde Slavia Vidsyn Graabein Zijn allen in meer of mindere mate veelbelovende Noorse bands. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: je vergeet Disiplin! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Yep, maar de meeste van die bands zijn toch technisch buitengewoon zwak terwijl het "pioneer-zijn" ook al niet meer aan de orde is. En ik neem pas een band serieus als de band ook daadwerkelijk iets tastbaars met professionele instelling heeft uitgebracht, dus niet 2 rehearsaltapes en 3 puberale interviews voor 'true' underground 'zines (met een oplage van 66 of minder) met flarden tekst van Nietzsche. Zoals Euronymous het ooit terecht zei: "We don't need more bands, we need terrorists." |
|
Ik vind Dimmu Borig toch wel heel true Just Kidding, ik denk dat ik van alle bands die ik voorbij heb zien komen in dit topic toch Carpathian Forest en Darktrone de besten vind. [Dit bericht is gewijzigd door -=SpIrIt=- op 21-08-2003 10:56] It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Grenjar is zeker veelbelovend. Momenteel bezig aan een tour door Oost-Europa met Koldbrann, in november met (ahem) Dimmu Borgir en daarna weer met Forgotten Tomb in Glasgow. Verder binnenkort een album op Desolate Landscapes en een split met Vantro via ons. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Hele mooie lijst Ik zal 'em maar effe aanvullen: Nebular Mystic Hatepulse Nattefrost Ljá Deathcon V Hellish Orkestra Grimm Opus Forgotten Furze Audiopain -M- Trelldom Gaahlskagg Raven [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 22-08-2003 17:14] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zag dat Isvind geen eigen topic had maar dat de zoekfunctie rechtstreeks hier naar toe gaat. Maar goed, de nieuwe Isvind EP is uit en het is een split met Orcrist geworden en godverdomme wat een lekker schijfje. Noorse blackmetal van weleer, oude tijden herleven weer Voor de geinteresseerden:snel zijn want er zijn er maar 300 van. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb de eerste cd van Isvind, Dark Waters Stir, een heleboel jaren geleden gekocht, volgens mijn '96 ofzo. Kut, ik word oud... maar in ieder geval, een van de betere black cds. Intelligente composities, goede teksetn en meer aggressie dan de meeste huidige bands bij elkaar. Een aanrader!!! |
|
quote:Yep,zeker een aanrader.En hun nieuwe nummer knalt al net zo hard als het oude werk Orcrist op kant B is trouwens net zo gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben benieuwd!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |