|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Na het lezen van de laatste paar pagina's denk ik,...wat maken jullie je druk. Maak het jezelf toch niet zo moeilijk ... life is just an illusion, only death is real! On topic: vind van de noorse bm scene Urgehal, Darkthrone (jaja,nog steeds) en Taake waardig. [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 09-08-2003 11:50] |
|
Horna? Naaaahh... this user is dead |
|
Horna is Fins. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:koffies kip haalt alle info uit een aardschok blijkt hieruit We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: zijn er meer rassen met dezelfde naam? dat is verwarrend... Je moeder. |
|
quote: Ja, ook dat nog this user is dead |
|
quote: volgens mij was het een volk, geen ras maar zal het eens opzoeken, de naam is ook iets anders maar lijkt erg op elkaar |
|
Kut ja, idd, Horna komt uit Finland, ff vergist. Enne Hgraatwolf, hou die bijdehandte opmerking maar voor je, want enkele posts terug zei je dat Impiety uit Japan kwam ipv Singapore [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 07-08-2003 22:13] |
|
quote: sorry, bedoelde ook volk ja Je moeder. |
|
[quote]Op 7 augustus 2003 9:08 schreef HgarrothwulfF het volgende: australië is idd triest ja Hehe,Anwariad behoort dan wel tot de uitzonderingen hè. Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
quote: hehehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:ik ken niet alle band uit dir rijtje maar van taake en cf ben ik het toch niet met je eens. beide bands gebruiken keyboards, cf vrouwenstem & taake folk invloeden. ''true black'' is black zonder popie jopie invloeden en dat hebben deze bands dus wel. Verder zijn het beide prachtbands |
|
Idd Impaled |
|
quote:Ik vind het niet belangrijk welke instrumenten gebruikt worden.Het gaat om de muziek die eruit komt en die is ook bij Taake en CF echte blackmetal te noemen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wolveken, watain is NIET noorsch |
|
quote: Dat WEET ik, zherckvhermaeler, vandaar dat er ook '(Zweden)' bijstond. Lezen dus voor je mij, met CAPS dan nog, op de vingers tikt. De bands in de eerste regel komen trouwens ALLEN uit Zweden. De pointe in heel de tread is volgens mij eerder de stijl en niet de nationaliteit. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
DARKTHRONE |
|
Dat Nattefrost is trouwens best wel vet, doet me wat denken aan het oudere Gorgoroth werk |
|
darkthrone, taake, carpathian forest |
|
quote:het is zeker black, maar geen black zonder comprmieen zoals er hier bedoelt wordt, of ik mot de topic starter verkeert intrepeteren. |
|
niet gezien, mijn excuus |
|
ik vind watain eigenlijk te deathie, dus niet pure black. |
|
demoncy is portugees godless north is canadees en vultyr finns |
|
demoncy en portugees dat weet ik niet 100% zeker |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |