IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : "Welke Noorse band speelt nog true Black Metal?" Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 07-08-2003 17:51 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 15:03 schreef karnivoor het volgende:
wel maar die leefden ooit ten noorden van het huidige bagdad dus wat die ermee te maken hebben met blonde mannetjes met blauwe ogen is een raadsel...

klopt en is ook niet het arische ras wat bedoeld word door hitler

Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 07-08-2003 19:09 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Na het lezen van de laatste paar pagina's denk ik,...wat maken jullie je druk.

Maak het jezelf toch niet zo moeilijk ... life is just an illusion, only death is real!

On topic: vind van de noorse bm scene Urgehal, Darkthrone (jaja,nog steeds) en Taake waardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 09-08-2003 11:50]

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-08-2003 19:50 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Horna? Naaaahh...

this user is dead

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-08-2003 19:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Horna is Fins.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 07-08-2003 19:51 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 augustus 2003 19:50 schreef NecRobert het volgende:
Horna is Fins.
koffies kip haalt alle info uit een aardschok blijkt hieruit

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2003 20:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 augustus 2003 17:51 schreef natassja het volgende:
klopt en is ook niet het arische ras wat bedoeld word door hitler

zijn er meer rassen met dezelfde naam? dat is verwarrend...

Je moeder.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-08-2003 20:06 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 19:50 schreef NecRobert het volgende:
Horna is Fins.

Ja, ook dat nog

this user is dead

natassja
Usericon van natassja
Posted 07-08-2003 20:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 20:04 schreef karnivoor het volgende:
zijn er meer rassen met dezelfde naam? dat is verwarrend...

volgens mij was het een volk, geen ras maar zal het eens opzoeken, de naam is ook iets anders maar lijkt erg op elkaar

Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 07-08-2003 22:12 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Kut ja, idd, Horna komt uit Finland, ff vergist.

Enne Hgraatwolf, hou die bijdehandte opmerking maar voor je, want enkele posts terug zei je dat Impiety uit Japan kwam ipv Singapore

[Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 07-08-2003 22:13]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2003 0:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 augustus 2003 20:25 schreef natassja het volgende:
volgens mij was het een volk, geen ras maar zal het eens opzoeken, de naam is ook iets anders maar lijkt erg op elkaar

sorry, bedoelde ook volk ja

Je moeder.

Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 10-08-2003 15:21 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

[quote]Op 7 augustus 2003 9:08 schreef HgarrothwulfF het volgende:
australië is idd triest ja

Hehe,Anwariad behoort dan wel tot de uitzonderingen hè.

Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 10-08-2003 15:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 7 augustus 2003 22:12 schreef Koffies Kip het volgende:
Kut ja, idd, Horna komt uit Finland, ff vergist.

Enne Hgraatwolf, hou die bijdehandte opmerking maar voor je, want enkele posts terug zei je dat Impiety uit Japan kwam ipv Singapore

hehehe

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 11-08-2003 13:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 18:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Inderdaad Koldbrann.Verder 1349,Taake,Alsvartr,Perished,Nebular Mystic,Darkthrone,Opus Forgotten,Carpathian Forest,Nattefrost,Hatepulse,World Destroyer,Grimm enz.
ik ken niet alle band uit dir rijtje maar van taake en cf ben ik het toch niet met je eens.
beide bands gebruiken keyboards, cf vrouwenstem & taake folk invloeden.
''true black'' is black zonder popie jopie invloeden en dat hebben deze bands dus wel.
Verder zijn het beide prachtbands

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-08-2003 13:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Idd Impaled

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-08-2003 9:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 13:28 schreef impaled succubus het volgende:
ik ken niet alle band uit dir rijtje maar van taake en cf ben ik het toch niet met je eens.
beide bands gebruiken keyboards, cf vrouwenstem & taake folk invloeden.
''true black'' is black zonder popie jopie invloeden en dat hebben deze bands dus wel.
Verder zijn het beide prachtbands
Ik vind het niet belangrijk welke instrumenten gebruikt worden.Het gaat om de muziek die eruit komt en die is ook bij Taake en CF echte blackmetal te noemen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 10:54 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

Wolveken, watain is NIET noorsch

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-08-2003 11:02 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 10:54 schreef zherckvhermaeler het volgende:
Wolveken, watain is NIET noorsch

Dat WEET ik, zherckvhermaeler, vandaar dat er ook '(Zweden)' bijstond. Lezen dus voor je mij, met CAPS dan nog, op de vingers tikt.

De bands in de eerste regel komen trouwens ALLEN uit Zweden. De pointe in heel de tread is volgens mij eerder de stijl en niet de nationaliteit.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 12-08-2003 11:12 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

DARKTHRONE

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-08-2003 11:36 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Dat Nattefrost is trouwens best wel vet, doet me wat denken aan het oudere Gorgoroth werk

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 12-08-2003 11:36 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

darkthrone, taake, carpathian forest

impaled succubus
Posted 12-08-2003 12:58 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 9:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vind het niet belangrijk welke instrumenten gebruikt worden.Het gaat om de muziek die eruit komt en die is ook bij Taake en CF echte blackmetal te noemen.
het is zeker black, maar geen black zonder comprmieen zoals er hier bedoelt wordt, of ik mot de topic starter verkeert intrepeteren.

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 14:51 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

niet gezien, mijn excuus

impaled succubus
Posted 12-08-2003 14:57 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind watain eigenlijk te deathie, dus niet pure black.

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 14:59 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

demoncy is portugees
godless north is canadees en vultyr finns

zherckvhermaeler
Posted 12-08-2003 15:00 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

demoncy en portugees dat weet ik niet 100% zeker

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com