|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
aangezien de meel niet werkte vraag ik hier nomaals of iemand dat overzicht plaatje, zoals eerder genoemd is, kan posten. |
|
Ik neem aan dat je deze bedoelt: http://home.student.utwente.nl/w.k.wieringa/images/norway.jpg http://home.student.utwente.nl/w.k.wieringa/images/legenda.jpg Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Juist! bedankt |
|
quote:Ja,maar voor mensen als jij is dat natuurlijk niet meer true omdat ze onder andere op Wacken en andere grotere festivals hebben gespeeld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik vind vintersorg wel true ende evil |
|
donder op lul We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik vind dat die gasten van Grenjar ook wel een aardige pot "true" (aargh! dat woord) BM spelen, klinkt gewoon rauw en toch met de nodige sfeer. En waarom zou Carpathian Forest minder "true" (ik wordt ziek) zijn? Die gasten zijn immers echt ziek, die rockende drive in combinatie met dat sombere sfeertje en van zwartgallige humor doorspekte teksten: hoe BM kun je zijn eh? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
true bm bestaat niet: er is alleen echte bm en slappe aftreks daarvan die zich true noemen... zoveel goeds komt er tegenwoordig niet uit noorwegen, maar uit de oostbloklanden en zelfs de lage landen des te meer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Helemaal de reden waarom ik dat woord niet graag gebruik. quote: Mee eens, zelfs in belgenland zit er echt goeie BM, van diverse strekking. Zelfs in de de VS wordt er af en toe degelijke BM afgeleverd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Immortal speelde toch nog truie black metal?? Maar die zijn uit mekaar mja in ieder geval geeneen meer, volgens mij. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote:ehm...de eerste 4 releases vond ik wel erg goede bm...tr00 ist nooit geweest, vooral niet ná blizzard beasts We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Misschien wel niet zo TRUE voor de meesten hier maar : Ishtar - "Krig" is toch wel een hele lekkere plaat! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Keyboards zijn niet true he, dat weet je. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ach wat, Als het maar lekker klinkt he? en welke black metal band gebruikt er nou niet stiekum gewoon nog snel effe een keyboard! (maar ik snap het wel ja.... ) I Find That I Am Not There... |
|
quote:vazal, fluisterwoud, perditor, haatstrijd We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: hoe hebben jullie Schoonheid van een Nachtelijk Dwalen dan opgenomen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:dat moet je aan jaap vragen... [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-08-2003 11:17] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Taake en Carpathian Forest hebben meer METAL in zich dan jij ooit in je leven bijelkaar zal schrapen. [flame, rasistische opmerking.] ontopic blijven bonobo [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 06-08-2003 11:51] Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Beetje loos topic, aangezien "true" naast een belachelijke term ook nog eens hoog objectief is. this user is dead |
|
quote: Ik neem aan (en hoop) dat je 'subjectief' bedoelt ipv objectief...? |
|
Wat zei ik dan? this user is dead |
|
blackmetal |
|
quote:natassja het niveau hier begint weer te dalen [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-08-2003 13:42] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wat lul jij nu, natassja, je loopt elders te verkondigen dat je Ildjarn gaaf vindt, nou, als er ìets black metal is dan is het Ildjarn wel? Heu... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |