|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
5 minuten lopen |
|
Da's mooi Gewoon station Nijmegen of een ander klein stationnetje nabij? |
|
quote:nijmegen |
|
Dank Ik zal dus iig aanwezig zijn |
|
quote:ik niet kan misschgien in nijmegen komen maar dan sta ik de rest vd avond droog en kan ikmvrijdag niet naar god dethroned. |
|
quote: centraal gewoon station via hoofdingang verlaten en dan rechtdoor lopen (langs het viaduct/ de tunnel zeg maar) de stad in, het vage kruispunt met steen/klok ding in midden rechtdoor oversteken en dan is het de eerste links (bij dat cafe met dat varken op de ruit). In de betouwstraat heet het daar |
|
oh! Interresant! eens kijken of ik ga |
|
Zal ook aanwezig zijn |
|
hmm ik ga 7 juni maar denk ik. heeft er iemand enig idee of Grimm daar ook aanwezig zal zijn btw?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Volgens mij is dat zonder Grimm maar met Arms of Valour |
|
Zaterdag, gratis reizen. Gratis entree. Ik = hollander. Klinkt goed Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jammer zeg De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote:verrek, is dat vrijdag al in Gigant? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jazeker. maar hoe reis jij gratis dan? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: OV Jaarkaart. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Handig De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
kom jij uit de buurt van Arnhem? en heb jij donkerblond/ bruin haar met een jas met van die heiden pins erop? en stap jij welleens uit in Ede wageningen? (dit lijkt wel zo'n rails advertentie) |
|
joepie een topic even voor de duidelijkheid, nogmaals: 24 mei in Genesis Nijmegen, Grimm en Heidevolk 07 Juni in Stortebeker Arnhem, Boombaard, Arms of Valour en Heidevolk allebei gratis entree je hoeft geen oude kleren aan te trekken, en je word niet thuisgebracht. we zeggen niet precies wat we gaan doen, maar neem wel je zwembroek mee |
|
zwembroek? Er komt niks over mijn zeldzame temnozor shirt ja! |
|
En geen dierenbloed anders moet ik weer flyers mee gaan sjouwen |
|
hm.. dan zullen we de Heidevolk "zwientie-tikkn" wedstrijd met bijbehorende bierdouches maar aflasten? |
|
ah bier gaat er nog wel uit maar ik drink het liever |
|
het happy hour in Genesis schijnt vanaf 8 uur al te zijn hoor ik... dus dat drinken zal wel goedkomen |
|
quote: Emmm... tja,kunnen jullie dat anders niet alleen in de Genesis doen? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
als alle heidevolk leden in de genesis gaan urineren staat het vocht reeds op kaakhoogte neuj ik denk dat onze show beperkt zal blijven tot het zwientie tikkn en muziek maken |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |