IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Grimm en heidevolk Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Vikkkkkkkktorrrrr und Natten, wie spät duiken wij de kroeg in ?? (stortebeker of beugel??)

Ik, Wil Schuurman

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:39 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:38 schreef Snagger het volgende:
Vikkkkkkkktorrrrr und Natten, wie spät duiken wij de kroeg in ?? (stortebeker of beugel??)
pff das hemelvaart heh dan ben ik 6 uur gewend, ja 's ochtends ja

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-05-2003 14:41 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

uhm 2 uur van te voren voor de aanvang? Hoe laat begint het eingelijk?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

2 uur van te voren ?

dan kende gé niet eens rustig wodka wegknall'n !

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 20-05-2003 14:43 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik wel

impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:42 schreef Snagger het volgende:
2 uur van te voren ?

dan kende gé niet eens rustig wodka wegknall'n !
ik vind 3 uur ook wel een mooie.
2 uur is wat kort voor een bezoek aan 2 kroegen maar aan de andere kant hoef ik nog niet zover heen te zijn als ik aankom.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

oja daar hedde gelijk in .. anders krijg je weer van die dozen die midden op de autobaan dr sokken gaan optrekken!

Nee das best whaha

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 20-05-2003 14:44 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Okee 3 uur van te voren, ja hoelaat is dat dus?

impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:44 schreef NecRomantica het volgende:
Okee 3 uur van te voren, ja hoelaat is dat dus?
pfffff weet ik veel
hoe laat begint t?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Donderdag 29 mei (concert / blackmetal)
Unie van Atregt #3 met:
Sauron, Perditor, Galgeras, Worthless, Haatstrijd
Zaal open 16:30 Entree € 5,00

16:30 .. uurtje of 14:00 dan maar ?? hehe

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 20-05-2003 14:48 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

of half 3

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-05-2003 14:49]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

14:00 beginnen in de kroeg bedoel ik, DOOSCH!!!

Ik, Wil Schuurman

impaled succubus
Posted 20-05-2003 14:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:47 schreef Snagger het volgende:
Donderdag 29 mei (concert / blackmetal)
Unie van Atregt #3 met:
Sauron, Perditor, Galgeras, Worthless, Haatstrijd
Zaal open 16:30 Entree € 5,00

16:30 .. uurtje of 14:00 dan maar ?? hehe
ok waar?
station of goudvis hal of?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-05-2003 14:51 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

14:00 station

Dan richting stort (rennen) en dan vergeten wel toch de rest van de planning

Want plannen is gay. hehe

Ik, Wil Schuurman

NecRomantica
Posted 20-05-2003 14:51 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ok. Geen afzaksokken ja!

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 20-05-2003 15:39 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Goh. Spelen Grimm en Heidevolk ook al op de Unie Van Atregt?

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-05-2003 16:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

*SCHOP*

Lijstje?

-Fedaykin
-Claw
-Vlkodlakldelkdlak (zoiets)
-Iskariot

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

impaled succubus
Posted 20-05-2003 20:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 14:51 schreef Snagger het volgende:
14:00 station

Dan richting stort (rennen) en dan vergeten wel toch de rest van de planning

Want plannen is gay. hehe
ok

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 24-05-2003 10:49 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

vanavond mensen!! Grimm en Heidevolk ik de Genesis Nijmegen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-05-2003 10:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

succes!!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-05-2003 18:01 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Verdomme ik zal er niet bij zijn . Kut stink project wat maar niet afkomt.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 24-05-2003 18:28 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Zelfde hier helaas.

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 25-05-2003 1:26 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Grimm (de eerste band i pressume...) was erg cool , helaas konden we de tweede band niet zien, vanwege de trein.. Het was lekker folky, het was wel een beetje warm in de kelder van de genesis (understatement....) maar daar was je op het laatst wel aan gewendt. Even kijken of ik Heidevolk in de stortebeker ga kijken, want ik wilde ze wel graag zien. Laat me het weten als een van jullie een demo/cd uitbrengen!

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 25-05-2003 11:43 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

en of het warm was!! heb nog nooit zo'n warm optreden gedaan haha! maar gezellig was het zeker, veel volk
Grimm was stoer, alleen het kleine podium belemmerde de wilde streken van de olijke zanger
helaas begaf een van de gitaarversterkers het toen Heidevolk wilde beginnen, maar gelukkig dankzij toetsenspeler van Grimm ging ik over de synthesizer versterker spelen... wat niet mooi klonk maar toch in ieder geval het optreden kon door laten gaan.
verder waren er veel mooie vrouwen! jahaa!! 7 juni gaat nog vetter worden - Niels

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-05-2003 13:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Tjokkevol!!! was het inderdaad wel

Grimm was zeker tof. Maar jammer dat we Heidevolk hebben moeten missen. Oh well, zo'n happy hour maakt een hoop goed...of slecht

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com