|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vikkkkkkkktorrrrr und Natten, wie spät duiken wij de kroeg in ?? (stortebeker of beugel??) Ik, Wil Schuurman |
|
uhm 2 uur van te voren voor de aanvang? Hoe laat begint het eingelijk? |
|
2 uur van te voren ? dan kende gé niet eens rustig wodka wegknall'n ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik wel |
|
quote:ik vind 3 uur ook wel een mooie. 2 uur is wat kort voor een bezoek aan 2 kroegen maar aan de andere kant hoef ik nog niet zover heen te zijn als ik aankom. |
|
oja daar hedde gelijk in .. anders krijg je weer van die dozen die midden op de autobaan dr sokken gaan optrekken! Nee das best whaha Ik, Wil Schuurman |
|
Okee 3 uur van te voren, ja hoelaat is dat dus? |
|
quote:pfffff weet ik veel hoe laat begint t? |
|
Donderdag 29 mei (concert / blackmetal) Unie van Atregt #3 met: Sauron, Perditor, Galgeras, Worthless, Haatstrijd Zaal open 16:30 Entree € 5,00 16:30 .. uurtje of 14:00 dan maar ?? hehe Ik, Wil Schuurman |
|
of half 3 [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-05-2003 14:49] |
|
14:00 beginnen in de kroeg bedoel ik, DOOSCH!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ok waar? station of goudvis hal of? |
|
14:00 station Dan richting stort (rennen) en dan vergeten wel toch de rest van de planning Want plannen is gay. hehe Ik, Wil Schuurman |
|
Ok. Geen afzaksokken ja! |
|
Goh. Spelen Grimm en Heidevolk ook al op de Unie Van Atregt? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
*SCHOP* Lijstje? -Fedaykin -Claw -Vlkodlakldelkdlak (zoiets) -Iskariot Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:ok |
|
vanavond mensen!! Grimm en Heidevolk ik de Genesis Nijmegen |
|
succes!! |
|
Verdomme ik zal er niet bij zijn . Kut stink project wat maar niet afkomt. |
|
Zelfde hier helaas. |
|
Grimm (de eerste band i pressume...) was erg cool , helaas konden we de tweede band niet zien, vanwege de trein.. Het was lekker folky, het was wel een beetje warm in de kelder van de genesis (understatement....) maar daar was je op het laatst wel aan gewendt. Even kijken of ik Heidevolk in de stortebeker ga kijken, want ik wilde ze wel graag zien. Laat me het weten als een van jullie een demo/cd uitbrengen! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
en of het warm was!! heb nog nooit zo'n warm optreden gedaan haha! maar gezellig was het zeker, veel volk Grimm was stoer, alleen het kleine podium belemmerde de wilde streken van de olijke zanger helaas begaf een van de gitaarversterkers het toen Heidevolk wilde beginnen, maar gelukkig dankzij toetsenspeler van Grimm ging ik over de synthesizer versterker spelen... wat niet mooi klonk maar toch in ieder geval het optreden kon door laten gaan. verder waren er veel mooie vrouwen! jahaa!! 7 juni gaat nog vetter worden - Niels |
|
Tjokkevol!!! was het inderdaad wel Grimm was zeker tof. Maar jammer dat we Heidevolk hebben moeten missen. Oh well, zo'n happy hour maakt een hoop goed...of slecht Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |