![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
5 minuten lopen ![]() |
|
Da's mooi ![]() ![]() |
|
quote:nijmegen ![]() |
|
Dank ![]() Ik zal dus iig aanwezig zijn ![]() |
|
quote:ik niet ![]() kan misschgien in nijmegen komen maar dan sta ik de rest vd avond droog en kan ikmvrijdag niet naar god dethroned. ![]() |
|
quote: centraal gewoon station via hoofdingang verlaten en dan rechtdoor lopen (langs het viaduct/ de tunnel zeg maar) de stad in, het vage kruispunt met steen/klok ding in midden rechtdoor oversteken en dan is het de eerste links (bij dat cafe met dat varken op de ruit). In de betouwstraat heet het daar ![]() |
|
oh! Interresant! eens kijken of ik ga ![]() ![]() |
|
Zal ook aanwezig zijn ![]() ![]() ![]() |
|
hmm ik ga 7 juni maar denk ik. heeft er iemand enig idee of Grimm daar ook aanwezig zal zijn btw?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: Volgens mij is dat zonder Grimm maar met Arms of Valour ![]() |
|
Zaterdag, gratis reizen. Gratis entree. Ik = hollander. Klinkt goed ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jammer zeg De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote:verrek, is dat vrijdag al in Gigant? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Jazeker. maar hoe reis jij gratis dan? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: OV Jaarkaart. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Handig De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
kom jij uit de buurt van Arnhem? en heb jij donkerblond/ bruin haar met een jas met van die heiden pins erop? en stap jij welleens uit in Ede wageningen? (dit lijkt wel zo'n rails advertentie) ![]() |
|
joepie een topic ![]() even voor de duidelijkheid, nogmaals: 24 mei in Genesis Nijmegen, Grimm en Heidevolk 07 Juni in Stortebeker Arnhem, Boombaard, Arms of Valour en Heidevolk allebei gratis entree ![]() je hoeft geen oude kleren aan te trekken, en je word niet thuisgebracht. we zeggen niet precies wat we gaan doen, maar neem wel je zwembroek mee ![]() ![]() ![]() |
|
zwembroek? Er komt niks over mijn zeldzame temnozor shirt ja! ![]() ![]() ![]() |
|
En geen dierenbloed anders moet ik weer flyers mee gaan sjouwen ![]() ![]() |
|
hm.. dan zullen we de Heidevolk "zwientie-tikkn" wedstrijd met bijbehorende bierdouches maar aflasten? ![]() ![]() |
|
ah bier gaat er nog wel uit ![]() ![]() ![]() |
|
het happy hour in Genesis schijnt vanaf 8 uur al te zijn hoor ik... dus dat drinken zal wel goedkomen ![]() ![]() |
|
quote: Emmm... tja,kunnen jullie dat anders niet alleen in de Genesis doen? ![]() De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
als alle heidevolk leden in de genesis gaan urineren staat het vocht reeds op kaakhoogte ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |