|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah zo, ok. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Gave poster! |
|
met de trein 45 minuten iig |
|
Pfff,hoezo gaat iedereen naar de Genesis????? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Omdat ze nergens anders spelen. |
|
quote:gaat u? |
|
quote: Ik heb wel interesse, maar volgens mij ben ik de enige in mijn omgeving. Even kijken of het financieel haalbaar is. |
|
quote:me 2 en ik heb ook al een andere afspraak |
|
quote: Argh .. minder. Tja, nu met de UVA en Watain op stapel wordt het allemaal een beetje lastig, maar ik ga m'n best doen .. wie weet tot dan |
|
quote:uva wel komen heh want ik ga watain waarschijnlijk niet halen |
|
quote: emm,in de stortebeker toch ook?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ja, UVA is al geregeld, dat is al 100% zeker. Heb er zin in! |
|
quote:wij ook (ik en snagger en necro ook vast wel ) |
|
quote: Helaas .. quote: bron: grimm.cjb.net |
|
euh 13 maart? dat is sowieso al geweest, volgens mij gaat dat over een ander concert |
|
quote:kut is t al 13 maart geweest? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee daar gaat m'n wereldje |
|
Hahaha, idd, zie het nu pas. Nog maar eens de site raadplegen. |
|
Lijstje? -Fedaykin -Claw -Vlkoldlakklak (zoiets) [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 20-05-2003 13:13] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hmm, gaat nog door idd. Maar goed, Nijmegen is handiger voor me. |
|
quote:gewoon allebei |
|
7 juni Arms of Valour!!!! |
|
quote: Wie gaat dat betalen? |
|
Lijstje? -Fedaykin -Claw -Vlkolkakkerlak (zoiets) -Iskariot |
|
7 Juni gaat gewoon door ondanks het misleidende bericht op de Grimm website!! Grimm zal niet optreden, maar wel Arms of Valour, Boombaard en Heidevolk! Gratis entree |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |