|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
komt toch allemaal naar de genisis... breng het eedelste kruit en natuurlijk goede zin! zoals noctiis al een keer vertelde: je wordt NIET thuis gebracht, maar hebt wel een fijne avond... i'm worse than hitler |
|
net ff desire gesproken wij zijn er de 7e en vieren dan mij verjaardag dus dat wordt weer veel hersencellen verpesten. |
|
kom kom, dat kan de 24ste mei ook wel.. en nog goedkoper ook! want in de stortelever hebben ze geen happy hour.... in de genisis wel! 2 voor de prijs van 1! i'm worse than hitler |
|
quote:ik wil wel maar ben deze maand blut en heb al een andere afspraak |
|
i'm worse than hitler |
|
quote:inderdaad maar ik ben er de 29igste wel |
|
mooi...... ik ben der ook! i'm worse than hitler |
|
quote: |
|
quote: nee eigenlijk niet.... ga er met tegenzin heen. |
|
quote:euhuh |
|
quote: ok, ff serieus dan maar. Nee helaas niet naar Grrrrimm, anders wordt het te duur met den concertjes. |
|
Snagger ging ook al met tegenzin waarom ga je dan nog |
|
quote:btw nog naar watain? |
|
quote:snagger is gewoon bang voor al die enge trui-e mensjes |
|
Haha, van mij was sarcasme. Van Snagger vast ook. En ja ik naar Watain, en 13 juni vieren dat ik ben geslaagd of gezakt bij Desaster in Bladel. |
|
neuj snagger had echt geen zin, tenminste dat liep ie gisteren tegen ruud en co te vertellen. Hij moet mee ofzow? |
|
snagger is bang dat hij tijdens het Galgeras optreden wordt gesodomizeerd door de drummer (ondergetekende)... ik hou ém wel stijf snaggieboy! i'm worse than hitler |
|
Hmm, niks over gehoord. Van mij mag ie thuisblijven. Ga ik wel alleen erheen |
|
quote:snagger heeft netzoveel zin als ik duzz en watain probeer ik ook te zijn. |
|
Nou ik denk dat Snagger eerder bang is dat ie weer een drumstokje tegen zijn kop krijgt |
|
Of weer tegen mensen oploopt |
|
Erik je lult, snagger gaat veel bierzuipen en red daarmee de goudvishal van de ondergang Oftewel hij heeft er zin an! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-05-2003 14:14] |
|
ik heb thuis chatlogs al bewijs |
|
chatlogs bewaren is gay! i'm worse than hitler |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |