|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ow,emm nee. Ik kom namelijk niet uit de buurt van Arnhem. kom opzich wel vaak met de trein naar Ede-wageningen... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
dan weet ik misschien wie je bent, zoveel meisjes kunnen er niet zijn in de nsbm scene |
|
quote: Genesis In de betouwstraat 44/A Nijmegen Zit op de hoek in een kelder Vanaf het station rechtdoor richting het Kolpinghuis dan na het Kolpinghuis eerst straat rechts |
|
noast t Broabant Boerke dus |
|
quote: NSBM scene? Hehe niet echt hoor. Klinkt ook een beetje stom. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: hoe het dan ook heet? Ik verzin die termen niet *zucht* |
|
Hmm, is ragnarok toevallig debby? |
|
debby is geen nederlandsche naam, dan kan nooit |
|
net een 7" van Grimm bestelt , Nordisk Vinter |
|
quote: Ja, die is goaf. Maar is dat dezelfde? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 18-05-2003 17:41] |
|
ik ben benieuwd |
|
Deze Grimm is een andere grimm |
|
Ja, idd, vandaar mijn vraag, dat vermoedde ik al. Deze Grimm is toch die Nederlandse folkmetal (oid, heb het nog nooit gehoord nl) band? |
|
volgens mij zijn er tig grimms, |
|
quote: Ja, het gaat om de Brabantse folk metal-oudgedienden. Ik ben er bij |
|
quote: Nope De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
het is: Neen! verloeder die Dietse taal nou niet |
|
quote:Broabaantse boeren heerschen eej! Agge dê maor wit wor! |
|
quote: hahahahaha De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
jullie zijn raar... ik ben ook raar, maar jullie zijn raarder iig tot volgende zaterdag hoop ik? |
|
Ik ben er! Zaufen! |
|
Dit moest ik van Vuig hier neerpleuren. Succes ermede! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Jij? Jij bent toch de bassist van Wapenspraak en Drinkgelach, uit Belgie dus? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dat is ie inderdaad, uit België, maar nu ook een beetje Hölland! Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |