![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Snagger zegt: ik weet niet wat je lult. Chatlogs kan ik ook zelf intikken. oh is dit niet off topic? pleur die msn is aan. ![]() |
|
quote: Dat doet irc automatisch hier ![]() ![]() |
|
jammer.... i'm worse than hitler ![]() |
|
GVD stel roddelmiepen Krijgt aids met je fucking chatlogs, ik weet van niets. ![]() Ziejoe dér En NEEN ik kom niet weer terug op ZM om hier regelmatig te posten want ZM = GAY ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
kom terug kerel ![]() ![]() |
|
ach snagger.. gewoon wat groffer typen, wordt je vanzelf gebant... i'm worse than hitler ![]() |
|
met 1 woord kun hier hier al gebanned worden ![]() |
|
De gebande vuig wordt dadelijk weer gebant met die avatar ![]() ![]() |
|
zo preuts zijn ze toch niet.. ik haal hem wel weer weg! i'm worse than hitler ![]() |
|
quote:kan me ook niet echt voorstellen dat ieman er problemen mee heeft. 'kvind 'm wel leuk ![]() ![]() |
|
ach.. voordat ik weer wordt gebant... whahahahahaha i'm worse than hitler ![]() |
|
haha ik begin het hier nog leuk te vinden ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ik vind hier net een cdr van jou, met daarop battery... moet je m nog terug? ![]() |
|
cd-r? vuile internet blekkies! i'm worse than hitler ![]() |
|
Battery ? Wie wat waar ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Nou nee, het is een film. ![]() |
|
quote:da's geloof ik een ja ![]() ![]() |
|
Wotanorden schopt bathory's aarsch ![]() |
|
![]() ![]() Is het die film met die ranzige mislukte cumshots? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() Ik ga btw. dan ook wel de 7e .. als Viktor dan toch jarig is .. ![]() ![]() |
|
quote:nee ik ben 6-6 natuurlijk jarig ![]() maar ok t is zo dichtbij je krijgt wel een pilse ( of wat) ![]() |
|
quote: Hehe, OK dan .. heb ik meer tijd om geld bij elkaar te schrapen ![]() ![]() |
|
quote:inderdaad. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |