|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Elexorien zonder wie dan ook. Dat doe je gewoon niet. Is een gevoel, dat kan je niet uitleggen. Bruce Banner |
|
quote:Homo's. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ZeiKSnoR. Bruce Banner |
|
Lastig, met 2 vrouwen in de band. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oe, sterke terugkomst *quiver*. Is positief hoor, homo's, dat geeft aan dat de sfeer in de band goed is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wolversveen zonder Zelthor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Subtiele hint! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Volgens mij had ik al tegen Bor gezegd dat het er niet echt in zat, in ieder geval kan ik me er nu niet voor vastleggen. Maar toen was ik nog vol stage aan het lopen, dus dat kan ik gefabriceerd hebben tijdens het delirium waar ik toen constant inzat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ok, vanavond oefenen dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dwingend ben ik he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Neuh hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee hoor. Wél offtopic, natuurlijk. Bruce Banner |
|
Wolversveen zonder Zelthor dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oneens |
|
Over eenmansbands dan: The Ruins of Beverast zonder Alexander Von Meilenwald Faustian Spirit of the Earth |
|
Testament zonder Chuck Billy. |
|
King diamond zonder king diamond lijkt me ook niet alles. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: LOL http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik. Boeiender |
|
quote: jij bent idd heel onmisbaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Daarom! Boeiender |
|
Bal-Sagoth zonder Byron en Jonny al genoemd? Bruce Banner |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |