|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Suck my piss |
|
Arschtorpedo! |
|
trouwens, 0zzy is altijd al misbaar geweest. Suck my piss |
|
Van Halen zonder Eddy en Alex |
|
al hids fnegen ze venacht? |
|
On topic maar weer, of in ieder geval terug naar een begrijpelijke taal. Bruce Banner |
|
-elexorien zonder ronald |
|
quote: Welke van de 2? Bruce Banner |
|
oja die ene natuurlijk. |
|
quote: ... |
|
quote: Als ze nou eens terug naar de 1e 4 platen konden, was het goed geweest. Zonder dat niet veel meer. |
|
quote: heheheh |
|
quote: Volgens mij kan Morbid Angel aardig goed zonder Gene |
|
quote:ja kom op zeg, als je de muzikanten van king diamond en mercyful fate nu invloedrijk had genoemd dan had ik er nog mee kunnen leven, de beste man zelf schrijft alleen maar simpele horror verhaaltjes en probeert te schreeuwen, kom op zeg, hem kun je echt niet invloedrijk noemen. Fuck the world and fuck you |
|
Deicide zonder Glen Benton Origin zonder James Lee Nile zonder Karl Sanders en helaas... Decapitated zonder Sauron Sepultura zonder Max Cavelera Strapping Young Lad zonder Devin Townsend |
|
Windir zonder Valfar Accept zonder Udo Dirkschneider U.D.O zonder Udo Dirkschneider Behemoth zonder Nergal Carcass zonder Jeff Walker Cannibal Corpse zonder Corpsegrinder Deicide zonder Glen Benton Destruction zonder Schmier Nile zonder Karl Sanders W.A.S.P. zonder Blackie Verlekkerd op dood metaal |
|
Twisted Sister zonder Dee Snider. |
|
Atheist zonder Roger Patterson. Necrophagist zonder Muhammed (tja, hij is de band). Nasty Savage zonder Ronnie Galetti. quote: Hoe invloedrijk iemand of iets is, hangt niet af van de kwaliteit van die- of datgene, maar slechts van hoeveel mensen of zaken zich erdoor hebben laten beïnvloeden. In het geval van King Diamond en de nummers die hij geschreven heeft kan je niet volhouden dat het aantal bands dat door hem beïnvloed is, klein is, integendeel. Daarmee is hij invloedrijk. Dat hij niet kan zingen staat daar in principe los van, al denk ik dat het in zijn geval meegeholpen heeft in het opbouwen van een aardige schare fans onder de leden van bands die na de doorbraak van MF aan de weg gingen timmeren, waaronder de meeste Thrash/Death/Black bands, vooral in de VS. |
|
En vergeet niet dat ie gewoon een hoop gejat heeft van Venom en Kiss. Fuck the world and fuck you |
|
Onjuist. Heel erg onjuist. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jij moet gewoon je smoel houden. Venom en Kiss hebben alles gejat van de negers die met blues kwamen. Op zo'n manier is niemand invloedrijk geweest, alleen de knaap die 'muziek' bedacht heeft. |
|
die had het vast van de vogels! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:leg maar uit dan waarom het onjuist is wat ik beweer. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Anders doe je even normaal, ik begin je ineens heel erg onaardig te vinden. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |