|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je kraamt argumentloze onzin uit. |
|
quote:Anders jij wel. Fuck the world and fuck you |
|
Dropkick Murphys zonder Ken Casey Anathema zonder Danny Cavanagh |
|
quote:nee jij |
|
quote: Valt mee vind ik. Tony Choy verricht in ieder geval goed werk. |
|
quote:ok, kan ik mee leven. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Goh, de ZM humorist weer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tony is een goeie bassist, hoor, maar Roger schreef de eerste twee (geniale) CD's, was ook een betere bassist en was het hart van Atheist. Zijn overlijden en het erop volgende gebrek aan chemie en inspiratie was voor Flynn reden te vertrekken na de UP tour en Elements haalde het niveau van de eerste twee CD's bij lange na niet (al was dat mede omdat ie werd afgeraffeld als contractuele verplichting). Nee, Atheist zonder Roger is geen Atheist meer en dat zullen Kelly en Steve beamen, ondanks de reünie. |
|
Opeth zonder Mikael Äkerfeldt... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Savatage zonder Jon Oliva |
|
Rage against the machine zonder Zack de la Rocha |
|
quote: Ahhh jij gaat dus zaterdag ook mee feesten bij Dropkick? Carnal leftovers, zonder Bringer of light? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote: Vet,..dat wordt een feeeeeeest On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
- Windir zonder Valfar (dus goed dat ze ermee gestopt zijn na zijn dood). - Blind Guardian zonder Hansi - Ancient Rites zonder Gunther Theys en Erik Sprooten - Sonata Arctica zonder Tony Kakko en fantastische gitarist Jari Lit... (kan er niet opkomen) - Metallica zonder James - Bathory zonder Quorthon (is wel logisch maar ja) - ... Anderzijds zijn er wel band die goed blijven ondakns talloze wissels. Kijk maar naar Ensiferum! |
|
quote: Ah, die zijn het belangrijkste voor AR? Dus als die weggaan is er misschien nog hoop? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmm en dat terwijl Erik er niet eens vanaf het begin bij zat. Maar idd hij maakt de band nu wel zoals ie nu is... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: voor al de AR-haters wel dan. Het zou geen AR meer zijn zonder het prachtige gitaarwerk van de heer Sprooten en zijn uit-duizend-herkenbaar gitaargeluid. En Gunther is gewoon een icoon: retegoede zanger, supersympathieke kerel enook beschikkend over een redelijke portie intellect. |
|
quote: Ach ja, zolang dat maar meer is dan van de fans zit het wel goed ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dan moet hij wel over een verschrikkelijk hoog IQ beschikken amai. Aangezien ik een fan ben... |
|
quote:Scherp Maar jullie blijven Belgen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Racist! |
|
quote: Sinds wanneer zijn Belgen een apart ras? Bruce Banner |
|
quote: Belgen zijn negers. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |