|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Raspatat. |
|
Megadeth zonder Dave Mustaine Wintersun zonder Jari Mäenpää Dimmu Borgir zonder Mustis Hypocrisy zonder Peter Tägtgren Pain zonder Peter Tägtgren Arcturus (r.i.p.) zonder Sverd Burzum met Varg Vikernes Satyricon zonder Satyr Immortal zonder Abbath Darkthone zonder Fenriz |
|
quote: Bruce Banner |
|
'Misty Mourning' zonder 'Rouwend in de Mist' Nu kan dit topic wel dicht denk ik. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat dachten jullie van Terrorist Raymond zonder Raymond! Ha! |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Wie weet wordt het dan wel luisterbaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is niet aardig, meneer. |
|
He.. geen eikel vandaag! Misschien moet ik beter mijn best doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hm, vind persoonlijk dat ze hun beste plaat zonder deze beste meneer hebben opgenomen.. (Stormblast).. Maar ben het idd wel met je eens dat DB nieuwe stijl absoluut niet zonder Mustis kan! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Pfff dat heb ik ook een keer tegen je gezegd, stel je niet aan. Eikel. |
|
haha, prachtig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
Control Human Delete zonder Metal Dennis |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar ik heb wel gelijk! |
|
Ja, dat wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stormblown zonder Skyggesang Wie kopt 'm in? |
|
quote: Bwaaaaa op In Sorte Diaboli is hij anders maar matig Faustian Spirit of the Earth |
|
Allemaal leuk en aardig, maar welke bands kunnen nou geen enkel lid missen? |
|
quote:éénmans bands Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Precies. Ik zou niet weten wat ik zonder mij moest beginnen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:The Beatles, Queen.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-07-2007 10:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klopt, maar in het algemeen vind je niet snel een toetsenist die kan flikken wat hij kan. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |