|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vrees After Forever zonder Mark. Verder: Ayreon zonder Arjen Nightwish zonder Tuomas Sinergy zonder Kimberly en Rasputina zonder Melora. |
|
wanneer komtie weer terug dan? wordt wel weer tijd voor een goeie cd Je moeder. |
|
Deicide zonder die dwaas met dat kruis in zn kop, Glen Benton ofzo ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ved Buens Ende zonder Carl Michael Ulver zonder Garm (of Trickster G ??) Mutiilation zonder Willy (Meyn'hach ofzo ??) Ildjarn zonder Vidar Potentiam zonder Eldur enz. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
vazal - karnivoor. (slijm, krijg ik nu een cd voor niks?) maar goed, Iron maiden -steve harris Metallica - james hetfield en Lars ulrich Anthrax - Scott ian en Charlie benante Motorhead - lemmy Venom - Cronos en mantas Celtic frost - Tom warrior Master - Paul speckmann Saxon - byff byfford etc etc etc [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2003 9:47] |
|
quote: zijn bij mij al uitverkocht dus als je er een gratis wil hebben moet je slijmen bij nachtvorst maar goed iedereen die in dit topic is wel onmisbaar, het merendeel van de vervangen bandleden blijkt een mindere ruil te zijn... Je moeder. |
|
quote: ik denk dat het vervangen van lars ulrich niet eens zo slecht zou zijn, zo'n goeie drummer is het namelijk niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: helemaal mee eens! |
|
quote: Nou idd die lars vervangen zou geen slacht idee zijn, ik heb net nog eesn die clip van "st anger" geluisterd sorry ik vind het echt bagger, met name de drumsound en de zang, maar ook de riffs zijn echt nou ja..... verder vind ik Venom met Tony Dolan op zang best cool "prime evil" is echt ee vette plaat en ook "temples of ice" en "the wastelands" zijn echt niet zo slecht als de meeste mensen zeggen is gewoon de pure venom sound, helemaal geen andere stijl ofzo! maar goed je kunt er idd wel 100 opnoemen van die bandleden die onmisbaar zijn, bij metallica zou ik dan james Hetfield zeggen dar zijn stem toch in grote mate de sound bepaald en zijn riffs! Kirk en lars zijn wel te vervangen(nou ja beter dan james)! |
|
Myrkskog & Zyklon zonder Destrukthor. |
|
Absu zonder Proscriptor Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En je vind de nieuwere metallica platen wel goed??? Raar, de laatste paar Slayer platen zijn idd niet zo goed als de oudere maar ze zijn lang niet zo ingezekt als Metallica! Kijk je nu objectief of door een fanbril? |
|
quote: oh en vervamopn, procyon-x en the dreaming zonder markam |
|
quote: Guns N Roses zonder Slash, dat kan echt niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Slayer zonder Tom Araya / King Opeth zonder Mike Akerfeld Maiden zonder Harris Savatage zonder John Oliva Black Label Society zonder Zakk Wylde Orphanage zonder George Oosthoek Guns 'n Roses zonder Slash Sepultura zonder Max Pantera zonder Dimebag Fear Factory zonder Dino Death zonder Chuck En verder kan ik zo snel ff niks verzinnen.. O ja! Bassie zonder Adriaan natuurlijk! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Goed punt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Cradle of filth zonder Dani natuurlijk!!!!!!!! Verder : Mayhem zonder Dead/atilla Graveland zonder Darken. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
BEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Satyricon zonder Satyr |
|
Ik zie dat vershillende mensen Slayer - Kerry King ingevuld hebben, op zich zou het geen ramp zijn als King weg zou gaan. Omdat Hanneman vrijwel alle nummers schrijft, ook alle klassiekers van Slayer, zoals een Angel Of Death enz.enz. komen van Hanneman's hand. Of is dat alleen maar ingevuld omdat King een kleurrijk figuur binnen Slayer is ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Sodom zonder Angelripper Kreator zonder Mille Helloween zonder Kiske Weikath zonder peuk Tankard zonder Ger Rage zonder Peavy Running Wild zonder Rolf Gamma Ray zonder Kai Primal Fear zonder Ralf Rhapsody zonder Luca Edguy zonder Tobias Blind Guardian zonder Hansi Golden Earring zonder Barry, George, Cesar en Rinus |
|
vazal zonder jaap zou best kut zijn...alleen bas en zang haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Zou nogal moeilijk worden ja.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vervamon zonder Markam |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |