|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan krijg je Frost Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
damn .. |
|
quote: Die geen muziek schrijft, de artwork niet maakt, de videoclips niet meer regiseert, need i carry on? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik ben het er niet mee eens dat AC/DC niets is zonder bon, maar het was wel beter toen hij leefde... r.i.p. bon Als Angus of Malcolm zou sterven of uit de band zou gaan was er niets meer over... Motorhead zonder Lemmy Mayhem zonder Euronymous of Dead (sorry voor alle mensen die het nog wel aanhoorbaar vinden) The Doors zonder Morrison (onmogelijk!!!) The Jimi Hendrix Experience zonder Jimi Hendrix "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: motörhead zonder Ian Lemmy Kilmister zou zijn...en mayhem zonder dead is kut, geen mayhem meer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik vind Deathcrush anders ook wel erg one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik vind Wolf's Lair Abyss nog steeds geniaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:dat is nou juist het voorbeeld zoals het niet moet (qua vokalen dan...) en Deathcrush is een uitzondering van de regel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik vind de vocalen van Maniac op deze mini juist geweldig! Herkenbaar uit duizenden! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
suicidal tendencies zonder mike muir demented are go zonder sparky icp zonder violent j en shaggy 2 dope MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Mayhem - zonder Euronymous & Dead. Immortal Pride |
|
Rockatellica zou geen Rockatellica zijn zonder Jason Newsted |
|
Cob zonder Alexi.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Welke mini? Deathcrush en WLA hebben allebei Maniac op zang one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk Wolf's Lair Abyss, maar Deathcrush is ook Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iced Earth zonder Jon Schaffer Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Frost is ook een band. Jij schnap? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En anders galder! |
|
David Vincent zonder Morbid Angel |
|
hoezo? ik vond FFF en Gateways.. toch wel geniale platen hoor.. 11.45: restate my assumptions |
|
Morbid Angel zonder Vincent vind ik absoluut niks mis mee! |
|
dat dacht ik! alhoewel FFF misschien een slecht voorbeeld is aangezien steve geen eigen inbreng op dat album heeft.. 11.45: restate my assumptions |
|
ik ben benieuwd naar de nieuwe, godver! |
|
quote: JUIST !!!! BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |