|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Naast metal vind ik Muse wel kicke band I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Plug In Baby(toch?) is een klassenummer ja. |
|
de zang is alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gejat van Radiohead. Suck my piss |
|
ey jenje.. werk jij in atak? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Wel gejat, maar wel heel koel en Radiohead vind ik echt geen zak meer aan, maar ja das mijn mening I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote:Valt het op ?? |
|
Op cd zijn ze oké,maar live...heb ze 2x op Werchter gezien en het was echt niet goed...sorry hoor... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dan ben ik in ieder geval blij dat ik ze niet heb gezien. Maar bands in dit genre vind ik live sowieso nooit zo cool. |
|
Muse is zeer ok maar de nrs die ik ken van het nieuwe album zijn toch stukken minder dan die van 'Showbiz' Je ziet het ook al aan de clips, een stuk minder emotie... jmmr Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Mooi! kuj me mooi zaterdag gratis bier geven ! God hates us all ! God hates us all ! |
|
Hahaha, ik werk zaterdag niet en de week er op ook al niet .. |
|
[offtopic] we gaan nu eens proberen om na 1:00 te komen, misschien dat het dan mooi is daar? ben er nu 2x geweest en vond er 2x eerlijk gezegd weinig aan, maargoed, de laatste trein ging om 0:15 ofzo, 0:30.. normaal gaan we altijd naar 0(74) in hengelo dus, en dat is eigenlijk ook pas mooi om 1:00 en later.. anywayz, we zullen zien of het mooi is, anders komen we er nooit weer;].. (sorry, maar het is gewoon zo).. [/offtopic] God hates us all ! God hates us all ! |
|
ja idd, rond een uurtje of half 1, 1 uur begint het beter te worden vroeg op de avond zuigt het |
|
Muse... De muziek is zwaar okee, alleen die zanger... Aan de andere kant past hij wel weer goed bij de muziek. iig zijn de gitaarloopjes briljant, vooral als je kijkt ook wat de bassist ermee kan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wat doet die bassist met gitaarloopjes dan?? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Er briljante loopjes overheen tokkelen. Zonder af te wijken van de maat, tegenloopjes spelen. En da's knap lastig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: jepz, was er8er, maar we shall see! God hates us all ! God hates us all ! |
|
muse is inderdaad heel cool |
|
quote:Kom je zaterdag nog naar atak ?? Shera en ik zullen er zijn |
|
komende zaterdag? misschien dat ik later op de avond (uurtje of 3) ook nog ff langs kom.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
muse is gaaf trouwens!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Jah muse steekt zo-ver-ik-weet best goed inmekaar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
goeie gitarist ik had ze op tmf gezien speelde ze live in amsterdam. hij heeft ook wel gruwlijke dingen in ze gitaar enzo. er stond een interview van die gitarist van muse in het blad "Gitarist" . |
|
now playing plug in baby Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
precies vind ik ook. Maar je mot het niet te lang horen zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |