|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hehe, mooi. Boeiender |
|
nouja niet mooi Ik wil het nu welleens weten. Ik ben vrijwel zeker ook afgeluisterd. Ik was maar 3 stappen verwijderd van Nouredin el F. van de Hofstadgroep. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dan ben je: - Onvindbaar. - Nog steeds afgeluisterd. - Dood. Hmm, vreemd overigens, 43+27+5= 75%. En ze hebben áltijd een goede reden, dat zou 100% moeten zijn dus. [edit2] Oh, of is "het kwart van de gevallen" niet een kwart van 43%? Dan zou het wel té perfect uitkomen of niet? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 08-04-2010 1:35] Boeiender |
|
3 stappen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: 4, hij kan ook uitgesteld zijn.... Boeiender |
|
quote: Nouja zo'n percentage onvindbaar is natuurlijk een beetje stom als dat een intelligentiedienst zou moeten zijn haha. ze hebben daar officieel een paar bevoegdheden niet voor of ze hebben geen zin daar veel energie in te steken maar onvindbaar is bullshit. De politie had ook direct mijn telefoonnummer toen ik een keertje opgepakt was voor nachtelijk zwemmen. En dat nummer staat toch echt niet op mn naam... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien volgen ze je ook hier wel... "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
ik sta er niet van te kijken maar aangezien ik zelf na een maandje al niet meer weet welke post ik seriues bedoel en welke niet zal het ook niet teveel bewijslast opbrengen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wil je nu dat het het sommetje klopt of niet? Ze kunnen het ook nooit goed doen. |
|
Yeah, wij, burgers, gaan tot actie over. Het kan wel in dit land waar we allemaal soms makke schapen lijken Historische persconferentie succesvol verlopen Op 6 mei 2010 om 10:30 uur is de Staat der Nederlanden gedagvaard in een civielrechtelijke procedure tegen de nieuwe paspoortwet. Zie ook: http://www.privacyfirst.nl/index.php/thuispagina/122/394-hetgrotepaspoort ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Mwa, ik denk eigenlijk niet dat ze iedereen die zich in zo'n cirkel vd Hofstadgroep bevond gescreend is. Dat zijn namelijk verdomd veel mensen. Oud-studiegenoot, waar ik destijds mee omging, van mij was ooit bevriend met twee van die jongens. Toch denk ik niet dat de AIVD mijn telefoon heeft afgeluisterd voor vermeende, islamitisch, terroristische activiteiten. Stond op een dergelijke manier Bush ook niet twee of drie stappen van Bin Laden? Veel teveel ruis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Urgh, wie geeft jou toestemming namens mij te praten? |
|
quote: Goed zo! Fuck de overheid met hun kutcontrole. Echt, waar de fuck gaat dit naar toe? We zijn goddomme geen communistische controlestaat. |
|
quote: HEhe achja six degrees of separation. Maar je telefoontje is afgetapt en opgeslagen, of er iemand daadwerkelijk naar geluisterd heeft betwijfel ik wel jah. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: O ja, sorry. Bij deze: quote: Zo beter? Overigens zijn het (slechts) een twintigtal burgers namens wie dit proces wordt gevoerd. Maar uiteindelijk gaat het gewoon over ons allemaal, in wat voor land we willen leven. Natuurlijk, de vingerafdrukkendatabase is daarvan maar een klein stukje. Maar mijns inziens wel een heel veel zeggend stukje en typisch voor deze tijd. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ah 20 man bepaald wat de rest denkt .. In korea hebben ze er daar maar 1 voor nodig .. |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Sorry hoor, maar het gaat er hier om of de overheid de wet overtreedt. Waarom zo sarcastisch doen? Is toch alleen goed als iemand de moeite neemt dat te controleren? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit. Dit is nou precies wat me zo enorm irriteert aan het gros van die pro-privacy-/anti-overheidsfiguren. Die haast snobistische wij-weten-het-wel-beter-insteek. Ze weten het allemaal, ze laten zich niet langer in het ootje nemen en denken de verlichtte wijsheid in pacht te hebben terwijl ze blijven doorzagen over 'wakker worden' en schapen in allerlei hoedanigheden ('sheeple', huuuuu). Vervelend geblaat (pun intended) terwijl er wel degelijk een paar punten gemaakt worden waar ik achter zou kunnen staan. Edit: prima actie dus wat mij betreft, maar de manier waarop, dat werkt bij mij zo averechts. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-05-2010 14:18] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik weet inmiddels dat je het niet zo hebt op mensen die anders denken dan door de overheid voor geschreven wordt (zie bijv. de kraaktopics). Maar toch, probeer ik wat nuance aan te brengen in je antwoord: reken maar dat er flink meer mensen dan twintig de nut en noodzaak van die centrale opslag helemaal niet ziet zitten. Geen idee hoeveel mensen dat precies zijn, maar ik denk toch echt wel duizenden. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Het is maar wat je erin wil lezen In dit soort gevallen is het niet raar dat alarmisten schreeuwen om wakker te maken. Je krijgt anders niet echt aandacht. Mensen zijn nu eenmaal mak. quote: Dan ga je daar toch gewoon achter staan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: De berucht schapen-retoriek ligt inderdaad in hetzelfde straatje als Godwin's Law: irritant en een dooddoener voor discussies. Kan overigens wel humoristische waarde hebben (dan wel niet ten koste van de schapen-gebruiker). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
bèèèèèh ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |