|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Thanks!! Nou nog even uitzoeken welke compatible zijn met RFDump I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Dat was hardstikke ontopic! Ik wil zo'n cardreader om eens te zien hoe beveiligd die RFID chips nou werkelijk zijn en hoe vaak ze 'in het wild' al voorkomen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Kan iemand mij even uitleggen wat RFID inhoudt? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, dat hoeft niet. Ik dacht dat het misschien handig was als het hier uitgelegd werd, zodat er meer mensen mee kunnen discussieren. Dat leek mij namelijk de bedoeling van een openbaar forum. Sorry dat ik inbreek in jullie elite-groepje. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Gelderse boerenpummel, ik gaf je toch een link waar je ZEER uitgebreid geïnformeerd wordt over RFID? Ik vroeg me alleen af wat er nou zo extreem moeilijk is om zelf RFID in google of wikipedia in te typen? Anyway..je kan nu dus volwaardig lid worden van ons eliteclubje. Laat wel je klompen buiten a.u.b. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Klopt, die link was erg handig. Bedankt daarvoor! Gaaf! Natuurlijk laat ik mijn klompen buiten; kom wel van het platteland maar heb wel opvoeding gehad. Niet gedacht he? [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 04-08-2004 0:44] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Maar om weer on-topic te gaan: op grote schaal. Even wat dingen waarom ik dat denk: - Echelon. Niet alleen de VS maken hier gebruik van, ook de GB. Maar Nederland heeft meegeholpen aan de bouw ervan, dus ik denk dat ze (onze onvolprezen beleidsmakers) er gebruik van maken. - Mobiele telefoons zijn te traceren, ook als ze uit staan. Dit zou ik een erg handige ´feature´ vinden, als ik de macht had. - NL heeft plannen om een nieuw afluistercentrum te bouwen in Groningen. Wel een beetje raar dat ze die in Ermelo net hebben opgeheven, maar goed, dat zal een geldkwestie zijn. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Jullie hebben er gewoon allemaal de ballen verstand van, ga eerst eens jullie huiswerk doen, homeaux. |
|
quote:Vertel, wat klopt er niet in het verhaal dan? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: euh, hoe wil jij een telefoon traceren als er geen stroom door dat ding gaat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En wat dachten we hier van? quote: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Inmiddels meer dan een jaar oud, maar nog steeds informatieve propaganda: http://wdka.hro.nl/~0547721/movies/rfid.mp4 Misschien een beetje kort door de bocht afentoe en niet geheel verschoont van schoonheidsfoutjes, maar toch... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
The Daily Express of London 24/3/1933 In 1933 verklaarde het internationale jodendom al de oorlog aan Duitsland, en ook in de totstandkoming van het verdrag van Versailles had de Zionistische delegatie van 150 man een flinke vinger in de pap. Feiten uit de geschiedenis die niet zo bekend zijn als de waanzinnige onbewezen verhalen van 6.000.000 doden, iets dat gewoon onmogelijk is en nog nooit met enige wetenschappelijke onderbouwing bekrachtigd is kunnen worden. Daar waar talloze onderzoeksteams wel met wetenschappelijke feiten zijn gekomen die de holocaust naar het rijk der fabelen verwijzen. Hoe hebben ze ooit 12.000 lijken per dag kunnen verbranden in die armzalige crematoria die gebouwd waren om één lijk tegelijk te verbranden? In Westerbork waren trouwens ook crematoria, crematoria in kampen waren namelijk verplicht volgens de Duitse wetten met betrekking tot hygiëne en waren niet bedoeld om stapels joden in te verbranden. Waar zijn de tonnen as gebleven? Een verbrand lichaam levert gemiddeld 3 kilo as op. En verbrandingen in grote kuilen in de open lucht is ook uit den boze, daar het gebied waar Auschwitz ligt een zeer moerassig gebied is waar het grondwaterpeil maar zo'n 40 centimeter onder de oppervlakte ligt. En zelfs als het mogelijk was zou het water in een groot gebied vergiftigd zijn geraakt. Ook de forensische teams die vlak achter het Amerikaanse front Europa inkwamen hebben bij hun onderzoeken en autopsies nooit één lijk gevonden waarbij dood door vergassing is vastgesteld. De grootste samenzwering uit de geschiedenis der mensheid, waarbij tegenstanders en ontkenners nagenoeg zonder proces, want de holocaust is per slot van rekening een absolute waarheid van religieuze proporties, de gevangenis in kunnen worden geflikkerd. Op demografisch, wetenschappelijk en technisch gebied is er nooit één flintertje bewijs geleverd kunnen worden dat de holocaust heeft plaatsgevonden, of zelfs heeft kunnen plaatsvinden. En als we de verbrandingsresten van 2 mensen die 12.000 jaar geleden stierven nog kunnen terugvinden, waarom kunnen we dan geen verbrandingsresten terugvinden van 6.000.000 mensen die 60 jaar geleden stierven? 18.000.000 kilo as is zomaar in het niets verdwenen? Niet te vergeten de miljoenen tanden en kiezen die er nog zouden moeten zijn.... Wat demografische cijfers uit 1900 en 2002, waarom worden we dan toch altijd wijsgemaakt dat de Joodse bevolking vóór de zogenaamde Holocaust 18.000.000 bedroeg? Cijfers uit de Jewish Encyclopedia of 1901-1906; Circa 1900 - 11,206,849 Cijfers uit de World Jewish Population Survey of 2002; 2002 - 13,296,100 http://www.absoluteastronomy.com/reference/jewish_population Hier nog wat feitjes over openluchtcrematie zoals het in India nog steeds gebeurd, een menselijk lichaam heeft 3 tot 4 uur nodig om helemaal te verbranden met behulp van 300 kilo hout, zou lastig worden met 12.000 lijken per dag, niet? http://www.uitvaart.nl/index.php?s_page_id=190 Zelfs in de moderne crematoria die bij 1100 graden branden duurt de verbranding van een mens een uur. http://www.kruidvatgezondheidsnet.nl/index.php?cms[categoryID]=3384&cms[cm5637][contentID]=9631 Disclaimert: Deze post is gebaseerd op feitenmateriaal en niet op Holocaustontkenning. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De ´klassieker´ "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
alles wat we met geschiedenisles hebben geleerd is dus een leugen? De hele wereld is dus voorgelogen? En de oorlogsmisdadigers uit de WO II, zijn dus onterecht berecht? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hebben ze allemaal gefaked die sjappies!! want zijn het een schavuiten die joden [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-03-2006 19:49] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: sterker nog! de hele Processen van Neurenberg hebben nooit plaats gevonden! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
getallen.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Berecht? Sommige werden 15 dagen gemarteld om de gekste verhalen uit ze te krijgen. Neurenberg was een overwinnaarsrechtbank. Het gros van de Duitsers is opgehangen voor "Samenspanning tot het voeren van een aanvalsoorlog". Na Neurenberg is die wet opeens verdwenen. Anders was iedere Amerikaanse president tot nu toe aan de galg geëindigd. En ja, alles wat we leren, of liever gezegd onze strotten krijgen afgeduwd, is gebaseerd op onwaarheden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De geschiedenis zoals altijd geschreven door de overwinnaars. Zo hoort het ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: De foto's van de lijkenbergen zijn door de bevrijders gemaakt, nadat de kampen door de onophoudelijke geallieerde bombardementen op Duitsland al maanden totaal waren afgesloten van de rest van Duitsland en honger en tyfus over de kampen heerschten. Zelfs op die foto's die jij post zien de mensen er helemaal niet zo uitgehongerd uit als het beeld wat op onze netvliezen staat. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: waar haal je dat vandaan? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat gaat dus ook niet. Je kan alleen de locatie bepalen op basis van de zendmasten waar het ding zich aangemeld heeft. Bijzonder is wel dat KPN rond 1995 stellig volhield dat dit niet kon. Mijn mede studentjes deden toen al klusjes bij Nokia en traceerden mensen die eigenlijk op college hadden moeten zijn voor ons Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |