![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Bran Barr , is dat niet een project van die gast van Nydvind? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
WOW ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
en vice versa ![]() |
|
quote: weet ik niet, eens kijken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
wapenspraak is gecontacteerd, maar ik wacht op antwoord aes dana was idd ook een kandidaat om te spelen ![]() |
|
quote: Dat zou echt de max zijn ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: er zijn wel meer gasten van Nydvind die bij Bran Barr spelen. Het is als het ware één kleik, Heol Telwen, Aes Dana, Bran Barr, Nydvind, er zijn veel overeenkomstige bandleden ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Paganistische metaal avonden heerschen of zijn iig gezellig! ![]() De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. ![]() |
|
quote: weet ik ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat zit wel moustache, denk ik. ![]() Bevestiging volgt zeer binnenkort. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik weet een goeie opener!!! SKALD, zijn zelf van Gent, spelen folkmetal met een viool erbij en zijn nu aan hun eerste demo bezig... geen goed idee toevallig??? ![]() ![]() Skald heeft op Sulferfest in Waregem gespeeld, voor wie daar toevallig was, en zoekt nu nog wat optredens... *ik zou je beter gewoon mailen* [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-06-2003 17:51] ![]() |
|
Heeft Skald ook een website asherah? ![]() |
|
Second band confirmed: Wapenspraak en Drinkgelag still more bands to be confirmed ![]() |
|
quote: dat interesseert me wel, je mailt me best idd even ![]() |
|
quote: Nog niet... ![]() |
|
quote: Je adres staat niet in je profiel, had ik anders wel al gedaan... ![]() |
|
gewijzigd [Dit bericht is gewijzigd door istari op 14-06-2003 18:52] ![]() |
|
quote: Die heb ik wel eens aan het werk gezien in Gent. Best goed. ![]() |
|
idd was heel leuk op sulfer ![]() ![]() |
|
Heette dat zo? Kan. Heb alleen Skald gezien die avond. ![]() |
|
3rd band confirmed: Nydvind (F) more bands to be confirmed this is the current line up: Bran Barr (F) Wapenspraak & Drinkgelag (BEL) Nydvind (F) [Dit bericht is gewijzigd door istari op 16-06-2003 23:50] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Aes Dana komt er hopelijk nog bij ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Aes Dana noch Heol Telwen kan wegens bandleden die op vakantie zijn ![]() |
|
totale verrassing: ik ken geen één van die bands. Links naar mp3's iemand ? ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |