|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Bran Barr , is dat niet een project van die gast van Nydvind? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
WOW Bran Barr in België, laten we hopen dat ze Aes Dana ook meebrengen en dan met Wapenspraak en Drinkgelach erbij, zou het zalig zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en vice versa |
|
quote: weet ik niet, eens kijken. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wapenspraak is gecontacteerd, maar ik wacht op antwoord aes dana was idd ook een kandidaat om te spelen |
|
quote: Dat zou echt de max zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: er zijn wel meer gasten van Nydvind die bij Bran Barr spelen. Het is als het ware één kleik, Heol Telwen, Aes Dana, Bran Barr, Nydvind, er zijn veel overeenkomstige bandleden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Paganistische metaal avonden heerschen of zijn iig gezellig! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: weet ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat zit wel moustache, denk ik. Bevestiging volgt zeer binnenkort. |
|
|
|
quote: Ik weet een goeie opener!!! SKALD, zijn zelf van Gent, spelen folkmetal met een viool erbij en zijn nu aan hun eerste demo bezig... geen goed idee toevallig??? Skald heeft op Sulferfest in Waregem gespeeld, voor wie daar toevallig was, en zoekt nu nog wat optredens... *ik zou je beter gewoon mailen* [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 14-06-2003 17:51] |
|
Heeft Skald ook een website asherah? |
|
Second band confirmed: Wapenspraak en Drinkgelag still more bands to be confirmed |
|
quote: dat interesseert me wel, je mailt me best idd even |
|
quote: Nog niet... |
|
quote: Je adres staat niet in je profiel, had ik anders wel al gedaan... |
|
gewijzigd [Dit bericht is gewijzigd door istari op 14-06-2003 18:52] |
|
quote: Die heb ik wel eens aan het werk gezien in Gent. Best goed. |
|
idd was heel leuk op sulfer |
|
Heette dat zo? Kan. Heb alleen Skald gezien die avond. |
|
3rd band confirmed: Nydvind (F) more bands to be confirmed this is the current line up: Bran Barr (F) Wapenspraak & Drinkgelag (BEL) Nydvind (F) [Dit bericht is gewijzigd door istari op 16-06-2003 23:50] |
|
quote: Aes Dana komt er hopelijk nog bij , dan moeten er nog een paar man afkomen uit Frankrijk en Aes Dana is compleet, de rest zit toch al bij Bran Barr Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aes Dana noch Heol Telwen kan wegens bandleden die op vakantie zijn |
|
totale verrassing: ik ken geen één van die bands. Links naar mp3's iemand ? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |