IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Extreme Grindcore (Libido Airbag, Regurgitate, Inhume) Volgende pagina
Thomas Caedes
Black and Dead
Usericon van Thomas Caedes
Posted 21-09-2001 10:17 by Thomas Caedes Wijzig reactieProfiel van Thomas CaedesQuote dit bericht

Zijn er hier ook mensen aanwezig die naar de extreem ranzige grindcore luisteren?

Bands als Regurgitate, Libido Airbag, Cock and Ball Torture, Inhume etc.





I am a Mortal, but am I a Human?


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 21-09-2001 12:36 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

o.a. net zoals Vampiric Motives, Gut, Last Days of Humanity, BRS enz. enz.

Ben nie altijd kapot van deze stijl; luister liever naar death metal of death/grind dan grindcore.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 21-09-2001 14:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb er wel een paar die in mij collectie rondzwerven maar nog niet genoemd zijn:
- Brodequin
- Desecration
- Devourment
- Gorgasm
- Horde of worms
- Sublime cadaveric decomposition
De scheidingslijn tussen death en grind is soms wat moeilijk te zien. En ik heb wel meer grind thuis maar dat is weer geen splatter stuff. Hateplow is mijn favourite.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-09-2001 15:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Regurgitate vind ik in ieder geval erg gaaf! Maar zo extreem ranzig is dat toch ook weer nie?


Dead things grow from deep inside...


metaalfreak
if it isn't death-metal it's gay
Usericon van metaalfreak
Posted 21-09-2001 15:52 by metaalfreak Wijzig reactieProfiel van metaalfreakQuote dit berichthttp://death-metal.startkabel.nl

INHUME rules


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-09-2001 16:00 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik kan heel veel verdragen,maar van Grind ben ik niet zo'n fan...geef mij maar Death,Black,Speed en Thrash!!

De laatste dagen luister ik vooral naar Macabre,Dimmu,Pungent Stench en oude Anthrax...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 21-09-2001 16:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

yepz; over die scheidingen kan je blijven lullen.
Brodequin, Devourment, Gorgasm en Horde of Worms zie ik bijvoorbeeld als of botte death metal of death/grind. Zo kunnen we daar bijvoorbeeld ook Deeds of Flesh, Lividity, Suffocation of Scattered Remnants toevoegen.

Sublime cadaveric decomposition zie ik dan wel weer als grind.

Niet verwacht trouwens dat er hier iemand zou zijn die Horde of Worms zou kennen. Of Devourment....verdomme, wat heeft die drummer losse polsen!

Nog wat grind: Suppository, Autophagia, Haemorrhage, Impetigo, Repugnance, Oxidised Razor, Disgorge, Gruesome Stuff Relish, Gore Beyond Necropsy



zombie
Usericon van zombie
Posted 21-09-2001 16:47 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Wel even vermelden dat je het hebt over de Mexicaanse Disgorge, de Disgorge uit de US valt dan weer onder de Suffocation aanhangers van het genre. Er is ook een Nederlandse Disgorge, helaas heb ik die nog niet gehoord, bestaat volgens mij uit Insult en Bile leden dus zal het wel bruut en lomp zijn.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 21-09-2001 16:55 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Is Mortician ook grindcore?? dat vind ik wel heel vet


I love the smell of painted miniatures in the morning


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 21-09-2001 19:05 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Ik ben er vaak ook niet kapot van.
Regurgitate is echte grind IMHO.

Vampire Ricardo wat vind je van Gore Beyond Necropsy? Ik heb er een cd van gehad wat extreem K*T is en live waren ze exact hetzelfde...

Cock and Ball Torture, Inhume en Gorgasm IMHO niet. Devourment valt onder de Slam Death (las ik ergens).

De Disgorge's die ik 'ken':
Mexico ; USA ; Australie ; NL
Eerste 3 klinken allen hetzelfde naar het schijnt.


Forward into the light, forward into infinity!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2001 20:25 by McDoom Profiel van McDoomQuote dit bericht

Wat vinden jullie trouwens van Cephalic Carnage(Freaky Grindcore) en Inhumate?



--- iets minder smilies mag ook wel ---

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 22-09-2001 22:02]


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-09-2001 20:28 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Cephalic Carnage is goed
Evenals Inhumate, jammer dat hun materiaal zo moeilijk te verkrijgen is hier.

Kent iemand Discordance Axis? Fantastische gruwelgrind, erg experimenteel en fuzzy, maar net zo vernietigend als een bulldozer over een berg schedels.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 21-09-2001 20:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Discordance Axis? Ik had er zelfs nog nooit van gehoord, moet je nagaan!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-09-2001 21:33 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 21 september 2001 20:25 schreef McDoom het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Cephalic Carnage(Freaky Grindcore)





Cephalic RULED!!!!!!!!!!!Inhume ook

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-09-2001 22:03]


Suck my piss


Thomas Caedes
Black and Dead
Usericon van Thomas Caedes
Posted 22-09-2001 1:21 by Thomas Caedes Profiel van Thomas CaedesQuote dit bericht

Is iemand hier bekend met de Nederlandse Extreme Death metal band Disavowed?

Mcdoom ; Cephalic Carnage rules!



--- iets minder smilies mag ook wel ---

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 22-09-2001 22:01]


I am a Mortal, but am I a Human?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-09-2001 1:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

ouwe Carcass blijft het toch doen: 'k zweer bij een titel als 'Cadaveric incubator of endoparasites', die doktersteksten, de splatterhoezen en hun vegetarisme; had zoiets als: mensen zijn geen haar beter dan het vee dat ze slachten!

Nu is het verheerlijking; ook kickuh, maar toch minder...
Muzikaal is het toch vaak hersenloos geram; wordt snel eentonig dus saai!!!!

Impetigo wint op karakter; echt die Italiaanse horrorsfeer!!! Niet slecht voor een zuidamerikaanse band!

Nasum moet ook ff genoemd worden!!!!

Pig destroyer schijnt een goeie nieuwe te zijn! Kent iemand dit? Wel toepasselijk in de mond & klauwzeer dagen; zullen vast niet voor Dynamo geboekt worden...




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2001 10:32 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Pig Destroyer is wel lekker. Er staat een nummertje van ze op Contaminated 3.0.

Op http://www.relapse.com hoor je bij binnenkomst ook wat Pig Destroyer geloof ik!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-09-2001 11:19 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 10:17 schreef Thomas Caedes het volgende:
Zijn er hier ook mensen aanwezig die naar de extreem ranzige grindcore luisteren?

Bands als Regurgitate, Libido Airbag, Cock and Ball Torture, Inhume etc.






Zijn allemaal wel goeie bands


Thomas Caedes
Black and Dead
Usericon van Thomas Caedes
Posted 22-09-2001 12:50 by Thomas Caedes Wijzig reactieProfiel van Thomas CaedesQuote dit bericht

Yo Mcdoom
Pig Destroyer rules...De nieuwe ("Prowler in the Yard") is zeer vet en psychotisch. Voor een band zonder bassist zetten ze echt een vet geluid neer...

De eerste Pig Destroyer ruled ook zwaar...Het zijn volgens mij dezelfde members als in Agoraphobic Nosebleed


PAPA ROACH


I am a Mortal, but am I a Human?


zombie
Usericon van zombie
Posted 22-09-2001 16:52 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Enkel de gitarist Scott Hull van Pig Destroyer is actief in Agoraphobic Nosebleed, hij heeft tevens nog meegewerkt aan '40 more reasons to hate us' van Anal Cunt Trouwens, op de Relapse site staat al een jaar de aankondiging van het nieuwe Agoraphobic Nosebleed album 'Frozen corpse stuffed with dope', waar blijft dat kreng???


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2001 19:26 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Misschien zijn ze opgepakt voor het volstoppen van lijken met dope?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-09-2001 15:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2001 12:50 schreef Thomas Caedes het volgende: Voor een band zonder bassist zetten ze echt een vet geluid neer


Was me in eerste instantie niet eens opgevallen dat ze zonder bassist speelden.


Thomas Caedes
Black and Dead
Usericon van Thomas Caedes
Posted 23-09-2001 16:51 by Thomas Caedes Wijzig reactieProfiel van Thomas CaedesQuote dit bericht

Mij in het eerste geval ook niet...

STAIND


I am a Mortal, but am I a Human?


dillic
Usericon van dillic
Posted 24-09-2001 22:17 by dillic Wijzig reactieProfiel van dillicQuote dit bericht

En wat dachten jullie van:

Gorerotted
Circle of Dead Children
Anal Blast
Benumb
Are You God?



. he had alot of nothing to say .


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 24-09-2001 23:37 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Gorerotted is heel bot, Circle of Dead Children doet me muzikaal niet zoveel, bandnaam is wel superruig!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2001 1:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

EXHUMED!!!!!

Nog wat namen:

E'schiattamuort
Mucupurulent
Intestinal disgorge
Gut
Gorectum
Flesh parade
Bloodsplattered
Bleeding fetus organs
Beer vomit
Vomitorial corpulence
Retaliation
Patareni
Idoh
Hatred surge
Cumchrist
Ear bleeding disorder
Gore beyond necropsy
Infected pussy
Assyfied pussyfied
Morgue
Intense hammer rage
Purulent spermcanal
Woensdag gehaktdag

Heb ze nog niet gehoord, maar die namen vinnik wel lache!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen