IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Extreme Grindcore (Libido Airbag, Regurgitate, Inhume) Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-12-2002 18:58 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Baroeg?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-12-2002 19:50 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

in april, op het volle snoeren grindcore festival in willemeen arnhem. de dag ervoor probeer ik ze ergens in limburg ofzo neer te zetten, kreeg een aanbieding.. duzz.. ze spelen rage against the machine cover live..



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-12-2002 19:51 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 24 december 2002 19:50 schreef collision-tammi het volgende:
in april, op het volle snoeren grindcore festival in willemeen arnhem. de dag ervoor probeer ik ze ergens in limburg ofzo neer te zetten, kreeg een aanbieding.. duzz.. ze spelen rage against the machine cover live..


Samen met Sublime Cadaveric Decomposition?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-12-2002 19:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

nee, in arnhem met 9 of 10 ander bands, en de dag ervoor weet ik nog niet, maar die dag is nog niet zeker



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-12-2002 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 19:50 schreef collision-tammi het volgende:
in april, op het volle snoeren grindcore festival in willemeen arnhem. de dag ervoor probeer ik ze ergens in limburg ofzo neer te zetten, kreeg een aanbieding.. duzz.. ze spelen rage against the machine cover live..
Probeer Metropool Hengelo ook eens, die hebben vaak wel trek in goede bands (en scheelt end reizen voor mij)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-12-2002 19:52]


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 24-12-2002 19:52 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 24 december 2002 19:50 schreef collision-tammi het volgende:
in april, op het volle snoeren grindcore festival in willemeen arnhem. de dag ervoor probeer ik ze ergens in limburg ofzo neer te zetten, kreeg een aanbieding.. duzz.. ze spelen rage against the machine cover live..

ARNHEEEEEEM!!!!!!!! ik hoopte 't al!!! dan is 't nu dus zeker dat ik ga! VEEEEEEEEEEEEETTTTTTT!
Sinds wanneer is dit bekend dan?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 24-12-2002 19:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

al een maandje of 2 volgens mij



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-02-2003 16:44 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Topic weer opgegraven...

Ik luister ook grindcore... Alleen heb ik NAV dit topic een cd van Libido Airbag neergeladen... "Knee deep in her Pussy"
Serieus, dit kan ik toch echt NIET waarderen! 100% computergenerated, en nog slechte geluiden ook...

Volgens mij allemaal met fast-tracker OID in elkaar gezet... Heb die cd in ieder geval na 3 minuten weer van mn HD gepleurd

Bands die ik wel goed vind:
Nasum, Regurgitate, Agothocles, Agrophobic Nosebleed, Blood Duster, Vile... Mjah en nog wel wat


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 06-02-2003 18:23 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 16:44 schreef Ethereal het volgende:
Topic weer opgegraven...

Ik luister ook grindcore... Alleen heb ik NAV dit topic een cd van Libido Airbag neergeladen... "Knee deep in her Pussy"
Serieus, dit kan ik toch echt NIET waarderen! 100% computergenerated, en nog slechte geluiden ook...

Volgens mij allemaal met fast-tracker OID in elkaar gezet... Heb die cd in ieder geval na 3 minuten weer van mn HD gepleurd

Bands die ik wel goed vind:
Nasum, Regurgitate, Agothocles, Agrophobic Nosebleed, Blood Duster, Vile... Mjah en nog wel wat

tja smaken verschillen... ik vin die elektronische grind wel te pruimen!
alleen is The Berzerker wel een van de betere... *zin in 7 maart heeft*


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-02-2003 18:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb heel erg lang naar Deathgrind geluisterd, het overgrote deel van mijn CD's (wow 90 ) is dan ook Death Metal/ Grind.
Het begint me nu eigenlijk heel erg mn neus uit te komen


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-02-2003 18:34 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Is the berzerker elektronische zooi???
Bah, en men verzekerde mij er nog zo van dat het zo vet was.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-02-2003 19:09 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 18:34 schreef Rasputin het volgende:
Is the berzerker elektronische zooi???
Bah, en men verzekerde mij er nog zo van dat het zo vet was.

Dat het elektronisch is sluit nog niet uit dat het vet kan zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 06-02-2003 19:10]


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 06-02-2003 19:37 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 10:17 schreef Thomas Caedes het volgende:
Zijn er hier ook mensen aanwezig die naar de extreem ranzige grindcore luisteren?

Bands als Regurgitate, Libido Airbag, Cock and Ball Torture, Inhume etc.





ja hoor..
steeds vaker eigenlijk.. terwijl ik eerst alleen maar in de black/death hoek zat..

tegenwoordig bezoek ik alleen nog maar grindfeestjes lijkt het wel.. haha..
maar is ook dankzij mijn vriend hoor..


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 06-02-2003 19:47 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 18:34 schreef Rasputin het volgende:
Is the berzerker elektronische zooi???
Bah, en men verzekerde mij er nog zo van dat het zo vet was.
tis gedeeltelijk elektronisch maar daarom is het nog wel gaaf.. wat een ontzettende harde bak herrie om het zo maar even te zeggen... gave shit is dat...
misschien dat ik het maar es even op een niet nader te noemen locatie moet droppen...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-02-2003 19:48 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja maar dan wel die nieuwe


No meat is sweater


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-02-2003 19:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 februari 2003 19:47 schreef XdeckX het volgende:
tis gedeeltelijk elektronisch maar daarom is het nog wel gaaf.. wat een ontzettende harde bak herrie om het zo maar even te zeggen... gave shit is dat...
misschien dat ik het maar es even op een niet nader te noemen locatie moet droppen...


Doe dat.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 06-02-2003 19:55 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 19:48 schreef Infaustus het volgende:
ja maar dan wel die nieuwe
en de oude + de bonus cd
keep an eye out !


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 06-02-2003 21:59 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 19:55 schreef XdeckX het volgende:
en de oude + de bonus cd
keep an eye out !
hmm ik zie net dat er al iemand me voorgeweest is... nou ja dan zet ik de bonus cd er nog wel op maar das meer een extra...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 06-02-2003 22:04 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

zijn er hier mensen die ECTOPIA kennen?? het album van hun heet SICKLY PRIVATE.
heerlijk!


changed to 'ouwe'


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-02-2003 22:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 22:04 schreef dzouwe het volgende:
zijn er hier mensen die ECTOPIA kennen?? het album van hun heet SICKLY PRIVATE.
heerlijk!
Heb ze een paar jaar geleden eens live gezien.Was een zeer ruige band.Deed me wel een beetje aan oude Carcass denken toendertijd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 06-02-2003 23:06 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2001 10:17 schreef Thomas Caedes het volgende:
Zijn er hier ook mensen aanwezig die naar de extreem ranzige grindcore luisteren?

Bands als Regurgitate, Libido Airbag, Cock and Ball Torture, Inhume etc.






Kun jij mij uitleggen wat the fuck grindcore is???? Misschien een domme vraag, maar ik heb geen flauw idee, een soort dead ofzo????


you say you're men, we know you're cowards


Twone
Usericon van Twone
Posted 06-02-2003 23:15 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 22:04 schreef dzouwe het volgende:
zijn er hier mensen die ECTOPIA kennen?? het album van hun heet SICKLY PRIVATE.
heerlijk!


jup ik heb dat album ook


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-02-2003 23:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

The Berzerker!!
Helemaal vergeten in mn vorige post... 1 van de vetste grindbands IMHO!! Die wil ik een keer live zien, ze schijnen een drummer te hebben die die snelheden bij kan houden!!!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-02-2003 23:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 23:06 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Kun jij mij uitleggen wat the fuck grindcore is???? Misschien een domme vraag, maar ik heb geen flauw idee, een soort dead ofzo????

OMFG!


Twone
Usericon van Twone
Posted 06-02-2003 23:48 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 23:06 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Kun jij mij uitleggen wat the fuck grindcore is???? Misschien een domme vraag, maar ik heb geen flauw idee, een soort dead ofzo????


als jij me uitlegt wat dead metal is...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen