|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat jou betreft, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb ze weleens live gezien, maar tis niet mijn ding. Grind zowiezo niet. Maar de ouwe carcass vind ik nog wel leuk, vnl vanwege jeugdsentiment. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
nou ja vooruit dan maar. hoe is het met t checken van Skitsystem, nog gedaan ? Fuck the world and fuck you |
|
Gave band! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oja... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Fuck the world and fuck you |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Volgens mij heb ik dat indertijd nog tegen je gezegd ! maar het is vetter dan Discharge ! die riffs, dat gekrijs van tompa wat door merg en been gaat...ik ben niet zo snel wild van een band maar dit vind ik echt geniale muziek...het zijn allemaal geen wereld muzikanten ofzo maar dat hoeft gelukkig met dit soort muziek ook helemaal niet !heerlijke shit..zometeen ook maar weer eens opzetten en dan daarna regurgitate ! Fuck the world and fuck you |
|
Skitsystem is geniaal! jammer dat ze ermee op zijn gehouden! wou ze graag nog es zien! |
|
quote: Ik heb de cd Svarta Dagar van hun gedownload na wat MySpace nummertjes gehoord te hebben.. Gave band zeg! [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-12-2007 7:45] |
|
quote:AFNOKKEN JIJ! |
|
quote: Als je het mij vraagt rossen deze bands beide bijna alle anderen van het genre eruit |
|
spermswamp signature |
|
quote: Zeker, erg aardige lui ook, goed gezelschap, we doen nog wel een keer een weekendje DrDoom Afgrund of een tourtje |
|
Wat vinden jullie van Skullhog? http://www.myspace.com/skullhog ik vind het te gek, de iron monkey cover is ook erg cool! |
|
quote:is Ex Bile en dus super gaaf ! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-12-2007 21:05] Fuck the world and fuck you |
|
trek het nog beter als bile |
|
Corporal Raid Pigsty;p |
|
Geen extreme grind maar wel extreme inhale vox, kankerhard! http://myspace.com/misantropicana "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
....OEPS..... Ik zou maar snel editten. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-12-2007 17:12] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
WCWBT Mortalized Anal Penetration Gutted with Broken Glass Devoured Flesh Regurgitation Gonorrhea Pussy Lividity Amputated Genitals Assuck Expose Your Hate G.O.R.E Tu Carne Stoma XXX Maniak Repulsion Tumour ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Lymphatic Phlegm en natuuuuurlijk Gut! signature |
|
Faeces Eruption was ook altijd heel gaaf.. Jammer dat de gast er achter met alles gestopt is.. label/ zine/ bands.. Was goed spul altijd. Lekker smerig. ROTT AND ROLL |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |