IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Extreme Grindcore (Libido Airbag, Regurgitate, Inhume) Vorige pagina | Volgende pagina
shagarath666
N00B Black/Death/Grindcore
Usericon van shagarath666
Posted 02-05-2004 18:40 by shagarath666 Wijzig reactieProfiel van shagarath666Quote dit bericht

bands die ik luister:
the berzerker
carcass
napalm death
mortician
vaginal incest
cumchrist
cuntgrinder
rompeprop
fuck...i'm dead
engorged
cliteater
circle of dead children
inhume
dead infection
Haemorrhage
gorerotted
corpse grinder
Utopie
324
dismemberd fetus
prostitute disfigurment

allemaal meer dan de moeite


Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-05-2004 18:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Nog een grindcore topic waar ik niks van wist ?? Door wie is deze omhoog geschopt ???


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-05-2004 19:01 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Grindcore


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-05-2004 19:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 19:01 schreef filosofem het volgende:
Grindcore
't is nog altijd beter aan te horen dan blek mettel


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 19:01 schreef filosofem het volgende:
Grindcore


nog steeds?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-05-2004 0:49 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

en toch posten he.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-05-2004 8:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 19:01 schreef filosofem het volgende:
Grindcore


IDD als ik hersenlos geram wil horen dan neem ik de geluiden van een bouwput op en laat die versneld afspelen.

In dit genre is echt extreem weinig originaliteit en talent, en het zijn nog eens meestal van die linkse rakkers en boomomhelzers die er naar luisteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 03-05-2004 9:02 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 3 mei 2004 8:52 schreef Chelman het volgende:
IDD als ik hersenlos geram wil horen dan neem ik de geluiden van een bouwput op en laat die versneld afspelen.

In dit genre is echt extreem weinig originaliteit en talent, en het zijn nog eens meestal van die linkse rakkers en boomomhelzers die er naar luisteren.


Erg nuttige informatie. Niet alleen weten we nu dat je geen verstand van muziek hebt, maar ook dat je geen idee hebt van de achtergrond van de muziek. Kijk, als jij naar Boy George en Michael Jackson wilt luisteren, dan moet je dat zelf weten. Die mensen moeten er ook zijn, maar plaats zulke posts dan in het idols topic.


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-05-2004 9:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Als ik de achtergronden wil weten dan kijk ik naar Netwerk of NOVA als ik muziek wil luisteren dan wil ik dat het iets nieuws in mijn dagelijks leven brengt en het liefst nog op een creatieve manier. Dat zal echter niet begrepen worden door iemand die zichzelf Zetpil noemt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-05-2004 9:04 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Grindcore is kutherrie.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-05-2004 9:10 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 18:40 schreef shagarath666 het volgende:
bands die ik luister:
moderne troep

allemaal meer dan de moeite


ouwe slayer maakt ze met de grond gelijk
nee geef mij maar bands als Repulsion en Terrorizer !

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 03-05-2004 9:17]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-05-2004 9:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 9:10 schreef Orion het volgende:
Terrorizer !


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 03-05-2004 9:22 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 3 mei 2004 9:04 schreef Chelman het volgende:
Als ik de achtergronden wil weten dan kijk ik naar Netwerk of NOVA als ik muziek wil luisteren dan wil ik dat het iets nieuws in mijn dagelijks leven brengt en het liefst nog op een creatieve manier. Dat zal echter niet begrepen worden door iemand die zichzelf Zetpil noemt.


Veel creatiever als creatief met kurk zal je niet zijn. Tenzij je die hippie avonden bij jou thuis meerekend, waar lekker bij het vuur liederen gezongen worden.


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 03-05-2004 9:27 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

ik heb o.a. cd's van:

Inhume, Rompeprop, Waco jesus, Cock and ball torture, Last days of humanity, Inhumate, Gronibard, Brutus, Kutschurft, Tu carne, N.C.C, Stoma, Cliteater, Leng t'che, Heamorrhage, Regurgitate, Exhumed, Nasum, Gaget, (old) dying fetus, Anal cunt, Intestinal disgorge

en nog wel een paar weet niet zo uit m'n hoofd


Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-05-2004 9:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 9:19 schreef RrroooaaarrR het volgende:




Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


zombie
Usericon van zombie
Posted 03-05-2004 17:18 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 18:40 schreef shagarath666 het volgende:
bands die ik luister:
324


Wacht maar tot je de nieuwe MCD van 324 hebt gehoord. Nu hebben ze opeens allemaal van die His hero is gone / Tragedy invloeden verwerkt in hun muziek.

Maar toch, "Customized circle" en zeker "Boutokunotaiyo" reken ik tot krakers van jewelste in het genre. Die 3 way split CD met Discordance axis en Corrupted was ook niet verkeerd, overigens.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-05-2004 17:39 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

nee.... geen his hero is gone...



zombie
Usericon van zombie
Posted 03-05-2004 17:43 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 17:39 schreef collision-tammi het volgende:
nee.... geen his hero is gone...


Op "Across the black wings"? Echt wel, tenzij ik doof ben.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-05-2004 17:44 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

nee, ik bedoel... niet nog zo'n band... ik vind de muziek van his hero is gone niet zo...

hier kom ik op terug!! eens wat vaker gechecked~!

[Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 20-05-2006 11:12]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-05-2004 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 9:22 schreef Suppository het volgende:
Veel creatiever als creatief met kurk zal je niet zijn. Tenzij je die hippie avonden bij jou thuis meerekend, waar lekker bij het vuur liederen gezongen worden.


Een gemiddelde Josti Band CD vertoont meer inspiratie en creativiteit dan een grind CD. Ook de hippie avonden die ik regelmatig bij mijn open haard organiseer vertonen dat....

Alle gekkigheid op een stokje. Grindcore en zeker de 'extreme' variant had niet voorbij de experimentele fase moeten groeien. Experimenten met snelheid, traagheid, herrie e.d. zijn al tot in den treure doorgevoerd en dat gebeurde al lang voordat Carcass, Napalm Death e.d. op het toneel verschenen. Nu vind ik die twee dan wel twee waardige vaandeldragers van het genre die wel iets nieuws en innovatief brachten, hetzelfde geldt voor een aantal andere bands die ergens op de death/grind scheidslijn zich bevinden. Helaas worden de 2 seconden durende tracks en opsommingen bestaande uit een opeenstapeling aan allerlei technische namen voor ziektes echt iets te veel uitgemolken en zijn noch schokkerend noch extreem of wat dan ook....ze zijn nu hoogstens infantiel, saai en met name onorigineel.

Datzelfde geldt voor de wat langere 'ram' nummers die dit genre rijk is.... Nogmaals een notabele uitzondering geldt voor de enkele death/grind bands.

De 'extreme' grindcore is helaas een genre wat zich te makkelijk leent voor talentloze rukkers om 'bands' te gaan vormen. Binnen de blackmetal was op een gegeven moment hetzelfde trend bezig...als het maar brak en repetitief klonk was het goed want Darkthrone deed het ook. Wat de dames en heren copycats echter niet doorhadden dat Darkthrone wel degelijk iets meer voorstelde dan een brak geluid en repetitie....

Het is gewoon een saaie genre wat zich had moeten beperken tot enkele meesters en niet meer. Maar als mensen graag hun geld aan 30 track 7" eps uitgeven...dan doe ik alsof mijn neus bloedt....en zal het me een rotzorg wezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zombie
Usericon van zombie
Posted 03-05-2004 17:49 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 17:44 schreef collision-tammi het volgende:
nee, ik bedoel... niet nog zo'n band... ik vind de muziek van his hero is gone niet zo...


Ieder zijn ding... maar hoe kan je His hero is gone 'niet zo' vinden? Ik vind ze echt briljant!


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 03-05-2004 17:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik vind t wel leuk, maar geen topper ofzo. t spreekt me gewoon niet zo aan...



zombie
Usericon van zombie
Posted 03-05-2004 17:56 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Misschien moet je eens Tragedy proberen, als je het al niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met ook maar een beetje interesse in intense crust daar niks aan zou vinden. Of misschien Acursed of Kontroverse, ligt wel in het verlengde van His hero is gone.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-05-2004 18:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 18:40 schreef shagarath666 het volgende:
bands die ik luister:
vaginal incest
(...)
allemaal meer dan de moeite



Vaginal Incest is zoooooo slecht. Hoorde laatst Ejaculation During Rectal Knife Fuck en dat is me toch bagger. Ik kan trouwens dit soort grind heeeeeel soms aanhoren maar heb het meestal na 5 minuten alweer afgezet. Soieso vind ik de intro's en titels leuker dan het eentonige gebeuk wat er op volgt

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-05-2004 18:21]


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 18:25 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Zei het toch al eerder...Je hebt geen smaak . Vaginal Incest roeleert een hoop van die derderangs bandjes d'r uit...Ze zijn gewoon bruut. Maar ja...smaken verschillen nu eenmaal en daarover valt niet te twisten.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen