![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En zo is het ![]() ![]() |
|
Verder wou ik nog even de groeten doen aan alle serieuze grindcore liefhebbers hier en even zeggen dat het hier weer ongelooflijk saaaaaaaaaaaaaaaaaaai is ![]() ![]() |
|
Het was weliswaar bedoeld als soort van geintje maar ik neem het anders wel vrij serieus, grindcore en death metal....ben er toch zeker wel een paar uur per dag mee bezig. Zeg ga jij 8 mei nog naar baroeg ? ![]() ![]() |
|
goeie vraag,wie gaan er allemaal naar baroeg komende zaterdag... ![]() ![]() ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
vandaag in weert: ![]() Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com ![]() |
|
hoe was gorerotted? ![]() |
|
http://myspace.com/anusdesatanus Anus de Satanus uit de Philippines om de grinden thoeristen te entertainen signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: daar heb je welgeteld 21 regels voor nodig... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Anal Penetration is ook wel gezellig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
die split met anal whore heb ik... alleen al om het artwork signature ![]() |
|
![]() Artwork is vaak doorslaggevend in dat genre. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
inderdaad!!! zoals bij Meat shits, en gruesome relish stuff ken je Whore? grind op Moribund rec. signature ![]() |
|
Magrudergrind wasda? signature ![]() |
|
Inhume en Cliteater zijn mijn favoriete bands in dit genre. Zijn er nog bands die veel op een van deze 2 lijken? Joost zijn grunts en castratenscreams zijn in ieder geval hartstikke gaaf. ![]() |
|
quote: Das gaaf. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2732445 XXX Maniak. Ook ellendig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
magrudergrind is idd te gek maar dat valt toch niet onder deze noemer lijkt me? ![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik niet erg fan van goregrind etc, wat er hier wel ingaat zijn bands als: regurgitate Circle of dead children. Ik vat dit topic niet helemaal, gaat het nou over goregrind of over grindcore in het algemeen? Grindbands die ik graag hoor: Nasum Rotten Sound Afgrund Discordance Axis Jigsore Terror Terrorizer Regurgitate Cretin Magrudergrind Pig Destroyer General Surgery Circle Of Dead Children en meer ![]() |
|
Smaak heb je! ![]() ![]() [edit] Laatste tijd weer helemaal verslingerd aan GrindFinale; eeuwige zonde dat die band ten onder is gegaan door die kut tsunami ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-12-2007 22:31] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
En Ultra vomit ![]() ![]() Oh ja Blastmaster hier ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Duh alsof hagal zelf zou posten in t grindore topic. ![]() anyways, t wordt tijd dat ik weer eens inhume live ga zien..veels te lang geleden Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Inhume=Joost=Cliteater= ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Nou, ik vind cliteater anders niet zo denderend. maar Inhume rost wat mij betreft zelfs carcass eruit, zo extreem vet vind ik ze. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |