IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Extreme Grindcore (Libido Airbag, Regurgitate, Inhume) Vorige pagina | Volgende pagina
Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 20-02-2003 14:52 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ook wel een aardig potje zieke grindcore is Ulcerrhoea, staan op een split cd samen met Lymphatic Plegm(ook cool),Autophagia, en Feculent Goretomb


Jeffrey Dahmer Rules!!


Da Bastard
Usericon van Da Bastard
Posted 26-02-2003 11:09 by Da Bastard Wijzig reactieProfiel van Da BastardQuote dit bericht

Regurgitate komt trouwens 3/6 april naar Nederland...
Liveshow van ROMPEPROP wel es gezien?! H.A.A.T.!!!


H.A.A.T............in je naad!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-03-2003 9:57 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Gisteren the berzerker gezien.
Het was echt heel erg slecht.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 10-03-2003 8:26 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 9:57 schreef Rasputin het volgende:
Gisteren the berzerker gezien.
Het was echt heel erg slecht.
dat ben ik niet met je eens... ik vin The Berzerker toch zeker wel beter dan die andere 2 bands (de eerste was nog wel te pruimen trouwens)

t had allemaal wel wat lomper gemogen... meer en loggere gabberbeat.. maar het was iig leuk om een zondagmiddag mee te vullen..
heb me kostelijk vermaakt en ik vond het zeker niet slecht


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 10-03-2003 12:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Gaan er nog mensen naar Bile, Regurgute en Supository, Rompeprop, Brutus etc. in Baroeg?


zombie
Usericon van zombie
Posted 10-03-2003 21:25 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 12:26 schreef Inside-Lie het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bile, Regurgute en Supository, Rompeprop, Brutus etc. in Baroeg?


Zeker weten!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 14-04-2003 21:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hoor op dit moment mp3tjes van Intestinal Disgorge, echt gestoord maar erg gaaf!

Ben sinds Zaterdag (Op Volle Snoeren) beetje "verslaafd" aan Grindcore, heeft iemand nog tips kwa bands? (heb niet zo heel veel zin om hele topic door te lezen )


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-04-2003 22:05 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

-Abosranie bogom
-General surgery

ook wel leuke, extreme grindcore.


No meat is sweater


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-04-2003 22:25 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 21:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Hoor op dit moment mp3tjes van Intestinal Disgorge, echt gestoord maar erg gaaf!

Ben sinds Zaterdag (Op Volle Snoeren) beetje "verslaafd" aan Grindcore, heeft iemand nog tips kwa bands? (heb niet zo heel veel zin om hele topic door te lezen )


Hamster boy luister, neem nu de benen richting de platen-zaak, trouwens die is nou niet open, morgen dan maar. Koop de cd of luister naar Circle of dead childeren, DAAAAAAAT is pas goed. En mijn vraag is verder, wanneer komt de nieuwe Inhume, welke datum is de nieuwe vastgesteld.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-04-2003 22:29 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

heb laatst regurgitate-Hatefilled vengeance gekocht. ook zeker een aanrader als je van extreme grindcore houd.


No meat is sweater


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 14-04-2003 22:34 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:29 schreef Infaustus het volgende:
heb laatst regurgitate-Hatefilled vengeance gekocht. ook zeker een aanrader als je van extreme grindcore houd.


Ja hoe is die cd eigenlijk, en zitten er Death Metal invloeden in. Ik heb veel positieve reaktie's over die cd gehoord en gelezen, en er werd ook over Death Metal invloeden gesproken.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-04-2003 22:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik heb weinig dm invloeden gehoord.
't is meer grind dan 'carnivorous erection'
maar het zijn allemaal nummers die ze in '94 al hadden uitgebracht, die opnieuw opgenomen zijn.


No meat is sweater


Benhume
Usericon van Benhume
Posted 15-04-2003 12:48 by Benhume Wijzig reactieProfiel van BenhumeQuote dit berichthttp://www.inhume.nl

Inhume - In for the Kill - Out June 16th!

CD en LP (500 stuks gelimiteerd)

nu alvast 1 "prehear" song te beluisteren Inhume - Sodomizing Encounter





Relapse - Dutch ASSault - out now



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-04-2003 12:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij klinkt lekker, maar verdomme, wat een uberhoes!


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 15-04-2003 13:12 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Even een vraagje :

Ik heb een 7" van Dead - Wanted For Kinky Sessions, heeft deze band meer uitgebracht ?? Ik zie wel regelmatig de naam Dead staan, maar ik vraag me af of dit wel dezelfde Dead is ('t is tenslotte zo'n originele naam hé)

Iemand bekend met deze band ??


BLASTBEATS FOREVER


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 15-04-2003 18:01 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

quote:
Op 15 april 2003 13:12 schreef EvilPietje het volgende:
Even een vraagje :

Ik heb een 7" van Dead - Wanted For Kinky Sessions, heeft deze band meer uitgebracht ?? Ik zie wel regelmatig de naam Dead staan, maar ik vraag me af of dit wel dezelfde Dead is ('t is tenslotte zo'n originele naam hé)

Iemand bekend met deze band ??


Yep, zijn al sinds '98 uit elkaar. Hebben meerdere cd's uitgebracht, waarvan ik persoonlijk "You'll never know pleasure" het vetste vind. Eerdere werk vind ik eigenlijk zware stront, vooral de teksten zijn enorm dement. Maar bovengenoemde CD vind ik wel een aanrader als je van Dead houdt.


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


zombie
Usericon van zombie
Posted 15-04-2003 19:05 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Ken persoonlijk alleen Very Important Perverts en de split CD met Regurgitate van Dead, maar ik vind het best een aardige band. In ongeveer die stijl vind ik Mucupurulent wel wat beter.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 15-04-2003 19:13 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

Cock and ball torture
Sanatorium
Fermento
Brodequin
Gruesome stuff relish
Fuck im dead


etc etc etc

They all fukkin rule


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 15-04-2003 19:15 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

aaggggghhhhh en MORTICIAN uiteraard


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 16-04-2003 9:11 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Heb trouwens al de nieuwe Regurgitate en Nasum gekregen... Mensen als je van grindcore houdt... Koop of steel die shit!
Nieuwe nummertje van Inhume mag er ook zijn trouwens!!!


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 27-05-2003 23:20 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

Last days of humanity
Rompeprop
Regurgitate
Sublime cadaveric decomposition
Dead infection
Tumour
Carnival of carnage
Libido airbag
Inhume
Bile
Carcass
Suppository
Cock and ball torture
S.M.E.S.
Intumescence
Haemorrhage
Sexorcist
BRS
GSR
Maggots
Lymphatic phlegm
Anal penetration
Alvast een klein lijstje met megavette grind band's!


Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 27-05-2003 23:21 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net



Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-05-2003 23:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

we hebben de m
we hebben de a
we hebben de g
we hebben de g
we hebben de o
we hebben de t
we hebben de s

whoeiii maggots


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-05-2003 11:55 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Vaginal jesus
Vaginal incest
Jesus anal penetration
Genital meatgrinder
Dahmer
Abosranie bogom
General surgery



No meat is sweater


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 28-05-2003 12:43 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Grafkanker, toch?

(oh ja: )

[Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 28-05-2003 12:44]


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen