IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tranen in de ogen Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 18:50 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Wanneer hebben jullie voor het laatst nog eens geweend en waarom?
Leek me leuk om dit eens te vragen aan true metalheads


mvg wk10


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 19:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Door den wind in miene ogen.


Twone
Usericon van Twone
Posted 15-06-2003 19:03 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

vanmorgen toen die stomme contact lens er verkeerd inzat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-06-2003 19:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

(Kijk maar uit hoor, want dadelijk heb jij tranen in de ogen vanwege alle dingen die je als newbie hier naar je kop geslingerd krijgt... )

Maar ontopic: Toen ik het optreden van Metallica op Rock am Ring (als ik het goed heb) dat pas op MTV werd uitgezonden, aan het kijken was, had ik toch wel wat tranen in de ogen.

Voor een deel vanwege de ontroering dat ze die goede nummers op zich nog steeds *kunnen* spelen, maar voor een groot deel omdat ik me realiseerde dat die tijd nooit meer terug komt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 19:06 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:04 schreef altx het volgende:
(Kijk maar uit hoor, want dadelijk heb jij tranen in de ogen vanwege alle dingen die je als newbie hier naar je kop geslingerd krijgt... )



mvg wk10


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-06-2003 19:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Goeie vraag.
Wrsch. een keer toen ik heel erg zat was en we 't over een goede band hadden die gestopt was o.i.d.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-06-2003 19:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

--> ONZIN


Wiegen Meister !


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2003 19:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:08 schreef Shadow_Smile het volgende:
--> ONZIN



Ik denk niet dat de topic starter het als 'Onzin-topic' bedoelt wordt...

En als dit topic wel naar onzin geplaatst zou worden, dan de starter z'n eigen topic nieteens lezen.....

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 15-06-2003 19:12]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-06-2003 19:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:06 schreef windkracht10 het volgende:



Je komt er nog wel achter wat ik bedoel...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-06-2003 19:19 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:09 schreef Nix het volgende:
Ik denk niet dat de topic starter het als 'Onzin-topic' bedoelt wordt...

En als dit topic wel naar onzin geplaatst zou worden, dan de starter z'n eigen topic nieteens lezen.....


Aan gezien er (haast) niet serieus in word gereageerd, kan die volgens mij beter naar ONZIN


Wiegen Meister !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-06-2003 19:20 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

gister door de hooikoorts


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2003 19:21 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:19 schreef Shadow_Smile het volgende:
Aan gezien er (haast) niet serieus in word gereageerd,



Dat is ook het probleem van vele topic's..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2003 19:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Als er weer eens een mes sneuvelt op een varkensnek.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 15-06-2003 19:32 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

eergisteren


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-06-2003 19:35 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

mensen, graag een beetje serieus...op deze manier helpen jullie dit topic om zeep! Geef niewelingen die nog niet on Onzin kunnen een kans, ok?


Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 15-06-2003 19:36 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Vrijdag, toen ik alweer een boete kreeg voor overdreven snelheid, 32km/u te veel . Juich, een geldboete en rijverbod bij de politierechter


So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-06-2003 19:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 15 juni 2003 19:35 schreef Paul het volgende:
mensen, graag een beetje serieus...


Laatst op de crematie van mijn lieve opa.


Don't blush when I rip you open


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 15-06-2003 19:37 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

toen ik een flesje PITT biewr liet vallen gtister


Trieste gast


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2003 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Tijdje geleden,bij het overlijden van een huisdier.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-06-2003 19:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Tranen in mijn ogen krijg ik vaak spontaan, zonder reden... gewoon momenten van weemoedigheid. Maar echt wenen... dat zal denk ik geleden zijn van toen mijn grootvader overleedde...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-06-2003 19:55 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Te weinig. Zo weinig dat ik het me niet kan herrineren. Waardoor? geen idee mijn hersenen in combinatie met gevoel zijn niet zo makkelijk te doorgronden door mezelf.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-06-2003 20:00 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

laatste keer: afgelopen winter bij het nummer It 's alright ma (I'm only bleeding) van Roger McGuinn


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-06-2003 20:03 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

gisteren, omdat ik mijn zin niet kreeg en vond dat ik te weinig aandacht kreeg van het computerende vriendje, nah toen kreeg ik mijn zin wel


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-06-2003 20:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:37 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
toen ik een flesje PITT biewr liet vallen gtister


Bij fuckin' PITT?? Wat doe je dan als er een flesje Hertog Jan op de grond dondert, van een flat springen??


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 20:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:03 schreef Hagal het volgende:
omdat ik mijn zin niet kreeg en vond dat ik te weinig aandacht kreeg van het computerende vriendje,


wat een eik0l (sorry)


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-06-2003 20:06 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:03 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
wat een eik0l (sorry)


Toevallig ben ik dat "vriendje", prutser. Ze krijgt al genoeg aandacht


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen