|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer hebben jullie voor het laatst nog eens geweend en waarom? Leek me leuk om dit eens te vragen aan true metalheads mvg wk10 |
|
Door den wind in miene ogen. |
|
vanmorgen toen die stomme contact lens er verkeerd inzat |
|
quote: mvg wk10 |
|
Goeie vraag. Wrsch. een keer toen ik heel erg zat was en we 't over een goede band hadden die gestopt was o.i.d. |
|
--> ONZIN Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik denk niet dat de topic starter het als 'Onzin-topic' bedoelt wordt... En als dit topic wel naar onzin geplaatst zou worden, dan de starter z'n eigen topic nieteens lezen..... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 15-06-2003 19:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je komt er nog wel achter wat ik bedoel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Aan gezien er (haast) niet serieus in word gereageerd, kan die volgens mij beter naar ONZIN Wiegen Meister ! |
|
gister door de hooikoorts I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat is ook het probleem van vele topic's.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als er weer eens een mes sneuvelt op een varkensnek. |
|
eergisteren |
|
mensen, graag een beetje serieus...op deze manier helpen jullie dit topic om zeep! Geef niewelingen die nog niet on Onzin kunnen een kans, ok? |
|
Vrijdag, toen ik alweer een boete kreeg voor overdreven snelheid, 32km/u te veel . Juich, een geldboete en rijverbod bij de politierechter So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Laatst op de crematie van mijn lieve opa. Don't blush when I rip you open |
|
toen ik een flesje PITT biewr liet vallen gtister Trieste gast |
|
Tijdje geleden,bij het overlijden van een huisdier. |
|
Tranen in mijn ogen krijg ik vaak spontaan, zonder reden... gewoon momenten van weemoedigheid. Maar echt wenen... dat zal denk ik geleden zijn van toen mijn grootvader overleedde... |
|
Te weinig. Zo weinig dat ik het me niet kan herrineren. Waardoor? geen idee mijn hersenen in combinatie met gevoel zijn niet zo makkelijk te doorgronden door mezelf. |
|
laatste keer: afgelopen winter bij het nummer It 's alright ma (I'm only bleeding) van Roger McGuinn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
gisteren, omdat ik mijn zin niet kreeg en vond dat ik te weinig aandacht kreeg van het computerende vriendje, nah toen kreeg ik mijn zin wel Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Bij fuckin' PITT?? Wat doe je dan als er een flesje Hertog Jan op de grond dondert, van een flat springen?? |
|
quote: wat een eik0l (sorry) |
|
quote: Toevallig ben ik dat "vriendje", prutser. Ze krijgt al genoeg aandacht Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |