![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: liever wat stevigers(BURZUM ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
relaties helpen je snel aan tranen soms... maar goed, als je niet positief kan blijven dan niet maar het maakt het er niet beter op Je moeder. ![]() |
|
je kunt je hele leven wel depri blijven, als je het zelf maar wilt...je moet gewoon de juiste personen/muziek/drank hebben om dat niet te hoeven doen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Als ik naar burzum moest luisteren zou ik ook depri worden. ![]() ![]() |
|
neuj, van muziek als burzum en mayhem enzo word ik niet depri...van die new age zooi en alle seromheen, das pas deprimerend ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Ik blijf er bij, niks zo goed gelijk een streep heavy metal (met voorkeur Manowar) om je humeur op te krikken. ![]() ![]() ![]() |
|
eergisteren omdat ik mijn vader mis ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Wat is er met je vader ?(*offtopic: hoe is je examen geweest ?*) ![]() |
|
quote: hoezo ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ben niet zo'n huiler, ik heb alleen tranen in m'n ogen vanwege een beetje hooikoorts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: quote:mijn examen heb ik denk ik gehaald hij woont aan de andere kant van europa [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-06-2003 15:59] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ah sterkte ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
wat doet hij aan de andere kant van europa? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
wonen misschien? Je moeder. ![]() |
|
quote: www.quintaalfaval.nl .....sinds een half jaar of zo wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
kippevel moment --> stratovarius - mother gaia na 3 minuut 13. Als die solo erinkomt kreeg ik zelfs de tranen in mijn ogen. ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote:wel mooi daarzo ![]() true disco chick ![]() |
|
hooi..............korts *hatsjoe!* ![]() |
|
quote: jij ook al echt wel klote (gelukkig heb ik het in mindere mate) Metal heerst ![]() ![]() |
|
quote: Ikke vooral bij de nummers Oblivion Ocean ![]() [maar ik ben eigenlijk sowieso best wel een jankerd ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
een vrindin van me, had kanker en is verhuisd naar andere stad, ik sprak alleen nog ma me haar via msn, ze had gen gsm, en nu heb ik al 5 maand niets meer van haar gehoord, dus ik wet niet ens ofze dood is of nog leefd. . en as ik dan the fallen one van hammerfall hoor --> ![]() ![]() ![]() |
|
dan moet je ook op bezoek gaan sufferd ![]() |
|
ik had gen adres. . telefoonnr. . alleen e-meel. . . ![]() |
|
quote: en daarop kon je haar adres niet vragen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |