|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: liever wat stevigers(BURZUM ) en sterkers dan bier... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
relaties helpen je snel aan tranen soms... maar goed, als je niet positief kan blijven dan niet maar het maakt het er niet beter op Je moeder. |
|
je kunt je hele leven wel depri blijven, als je het zelf maar wilt...je moet gewoon de juiste personen/muziek/drank hebben om dat niet te hoeven doen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Als ik naar burzum moest luisteren zou ik ook depri worden. |
|
neuj, van muziek als burzum en mayhem enzo word ik niet depri...van die new age zooi en alle seromheen, das pas deprimerend We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik blijf er bij, niks zo goed gelijk een streep heavy metal (met voorkeur Manowar) om je humeur op te krikken. |
|
eergisteren omdat ik mijn vader mis wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wat is er met je vader ?(*offtopic: hoe is je examen geweest ?*) |
|
quote: hoezo er is toch niets ernstigs gebeurd hoop ik ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ben niet zo'n huiler, ik heb alleen tranen in m'n ogen vanwege een beetje hooikoorts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: quote:mijn examen heb ik denk ik gehaald hij woont aan de andere kant van europa [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-06-2003 15:59] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ah sterkte (ik zou niet eens weten waar mijn vader nu europa uithangt en of ie uberhaupt nog leeft...) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
wat doet hij aan de andere kant van europa? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
wonen misschien? Je moeder. |
|
quote: www.quintaalfaval.nl .....sinds een half jaar of zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kippevel moment --> stratovarius - mother gaia na 3 minuut 13. Als die solo erinkomt kreeg ik zelfs de tranen in mijn ogen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:wel mooi daarzo true disco chick |
|
hooi..............korts *hatsjoe!* |
|
quote: jij ook al echt wel klote (gelukkig heb ik het in mindere mate) Metal heerst |
|
quote: Ikke vooral bij de nummers Oblivion Ocean en Second Love.... Zooooo mooi!! [maar ik ben eigenlijk sowieso best wel een jankerd ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
een vrindin van me, had kanker en is verhuisd naar andere stad, ik sprak alleen nog ma me haar via msn, ze had gen gsm, en nu heb ik al 5 maand niets meer van haar gehoord, dus ik wet niet ens ofze dood is of nog leefd. . en as ik dan the fallen one van hammerfall hoor --> |
|
dan moet je ook op bezoek gaan sufferd |
|
ik had gen adres. . telefoonnr. . alleen e-meel. . . |
|
quote: en daarop kon je haar adres niet vragen? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |