IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tranen in de ogen Vorige pagina
satanwithdistortion
I'll never rot and never go away...
Usericon van satanwithdistortion
Posted 20-06-2003 22:26 by satanwithdistortion Wijzig reactieProfiel van satanwithdistortionQuote dit berichthttp://www.looknmeet.com/satan_with_distortion

opda mmmnt besefte ik ook ni da dr zoiets ergs wel degelek kon gebeure.... was miss stom vanmy.. ben ook maar mens eh


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 22:29 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Heb nu tranen in de ogen... Fear of the Dark is zoooo mooi...


FREEZE


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 20-06-2003 22:33 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Twee weken geleden zondagnacht,toen ik m'n ex ontmoette,die nu met één been in het graf staat-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 22:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 22:26 schreef satanwithdistortion het volgende:
opda mmmnt besefte ik ook ni da dr zoiets ergs wel degelek kon gebeure.... was miss stom vanmy.. ben ook maar mens eh

hoe weet je dan dat ze ziek is? en waarom wacht je er 5 maanden mee?


satanwithdistortion
I'll never rot and never go away...
Usericon van satanwithdistortion
Posted 20-06-2003 22:40 by satanwithdistortion Wijzig reactieProfiel van satanwithdistortionQuote dit berichthttp://www.looknmeet.com/satan_with_distortion

ze was al heel lang ziek... maar ze is een jaar gelede verhuist, toen wist ik al lang daze ziek was, en sinds een 5tal maande hoor ik nix meer van haar....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 22:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan zal ze wel overleden zijn en jou niets hebben laten weten omdat je toch niet naar haar adres had gevraagd en nooit op bezoek bent geweest. tja klinkt hard, maar zo is het wel


satanwithdistortion
I'll never rot and never go away...
Usericon van satanwithdistortion
Posted 20-06-2003 22:50 by satanwithdistortion Wijzig reactieProfiel van satanwithdistortionQuote dit berichthttp://www.looknmeet.com/satan_with_distortion

ja doe maar.. vrijf 't er nogmaar wa in...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoezo, ze zal heus niet boos op je zijn geweest, maar dat soort zaken zijn gewoon niet meer belangrijk als je dood gaat.

Mijn beste vriendin is anderehalve week geleden aan kanker overleden en ik was een van de drie meiden uit haar vrienden groep die steeds langs zijn blijven komen.

als je doodgaat boeien de andere kleine probleempjes niet meer en concentreer je je op de mensen en dingen waarom je geeft en die om jou geven.

het niet opzoeken is voor veel mensen makkelijker omdat je de confrontatie niet aanhoeft, wat je niet ziet bestaat niet.

en ik vind niet dat jij het recht hebt om zielig te doen, jij bent toch godverdomme niet dood of dood aan het gaan of wel dan. beetje mekkeren om niets. wees blij met wat je hebt en loop niet onterecht zielig te doen.


satanwithdistortion
I'll never rot and never go away...
Usericon van satanwithdistortion
Posted 20-06-2003 23:02 by satanwithdistortion Wijzig reactieProfiel van satanwithdistortionQuote dit berichthttp://www.looknmeet.com/satan_with_distortion

dus ik heb en vrindin verloren en ik moet blij zijn... ja da is idd zeer logisch... ik zeg tog ni da ik hier mentaal compleet kapot van ben, of daardoor zelfmoordneiginge zou hebben.. asdat t geval zou zijn, zou ik er nog kunne inkome dage zo zou kakke, ik mis haar gewoon, dat recht hebbik tog... en as ik dan bepaalde emotionele liedjes hoor... moet ik aan haar denken, en laat ik wel eens een traantje... da is tog ni iets om op te gaan kakke? tenzy je het fijn vind om heel de tyd andere mensen af te breken.. in da geval.. doe zo voort


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2003 23:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 23:02 schreef satanwithdistortion het volgende:
dus ik heb en vrindin verloren en ik moet blij zijn... ja da is idd zeer logisch... ik zeg tog ni da ik hier mentaal compleet kapot van ben, of daardoor zelfmoordneiginge zou hebben.. asdat t geval zou zijn, zou ik er nog kunne inkome dage zo zou kakke, ik mis haar gewoon, dat recht hebbik tog... en as ik dan bepaalde emotionele liedjes hoor... moet ik aan haar denken, en laat ik wel eens een traantje... da is tog ni iets om op te gaan kakke? tenzy je het fijn vind om heel de tyd andere mensen af te breken.. in da geval.. doe zo voort

als je echt zoveel om haar had gegeven had je haar wel opgezocht, zoveel ziekenhuizen zijn er niet hoor. het is gewoon een slap excuus voor jezelf. natuurlijk mag je haar wel missen. maar om pas na 5 maanden te gaan denken van oe misschien is het nu wel te laat. is echt jouw eigen probleem. Je wilt gewoon aandacht voor jezelf, misselijk makend vind ik dat.

en leer eens typen.


satanwithdistortion
I'll never rot and never go away...
Usericon van satanwithdistortion
Posted 20-06-2003 23:09 by satanwithdistortion Wijzig reactieProfiel van satanwithdistortionQuote dit berichthttp://www.looknmeet.com/satan_with_distortion

ik wil geen aand8 voor mezelf... ik antwoord hier gewoon op de vraag wann dage wel eens n traantje durft te laten, en dan kommik zo iemand asgy tege die my nog wa afmakt...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 23:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wat is asgy?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-06-2003 23:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

belgspeak


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-06-2003 23:14 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mag ajb de ondertiteling aan?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-06-2003 7:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

afgy, is als u of als jij


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2003 12:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik moet wel zeggen dat Ghoulliete gelijk heeft hier.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-06-2003 13:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 22:54 schreef ghoulliette het volgende:
en ik vind niet dat jij het recht hebt om zielig te doen, jij bent toch godverdomme niet dood of dood aan het gaan of wel dan. beetje mekkeren om niets. wees blij met wat je hebt en loop niet onterecht zielig te doen.


Jij hebt niks over recht te blaten, niemand heeft 'het recht' nodig voor iets.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen