IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tranen in de ogen Vorige pagina | Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 20:28 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Hmmm, eergisteren had ik in mijn slaap gehuild, want in mijn droom was een vriendin van me doodgeschoten en de dag daarvoor ook al in mijn dromen, maar ik weet niet meer wat ik toen had gedroomd,...

Hmm, ik huil dus wel vaak in me dromen


true disco chick


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 15-06-2003 20:33 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Tranen in mn ogen als mensen van wie ik hou verdriet hebben en ik ze niet kan helpen


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 20:36 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:28 schreef pale enchantress het volgende:
Hmm, ik huil dus wel vaak in me dromen

Ik soms ook. Vooral op de grens tussen slaap en wakker worden, waardoor ik mij de ganse dag wat murw voel.

Gisteren heb ik nog tranen in m'n ogen gehad. Was geen echte reden voor, voelde me gewoon een beetje slecht.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 20:42 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hm, ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit allemaal zo lees. O-deernes, uw levens zijn zo gespeend van elk vreugd; hoe zwaar is het bestaan.

Neuken?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 20:56 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:42 schreef bonobo het volgende:
Hm, ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit allemaal zo lees. O-deernes, uw levens zijn zo gespeend van elk vreugd; hoe zwaar is het bestaan.

Neuken?
Nee



true disco chick


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2003 20:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Een paar dagen geleden, ik had om een dikke rekening behoorlijke ruzie
Zo nu kan ik er om lachen aangezien het opgelost is


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 20:59 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ah, u bent dus het huis uitgezet?


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 21:00 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:42 schreef bonobo het volgende:
Hm, ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit allemaal zo lees. O-deernes, uw levens zijn zo gespeend van elk vreugd; hoe zwaar is het bestaan.

Neuken?

Wat een ontroerende speech! Ik krijg er zowaar tranen van in m'n ogen!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:01 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 20:36 schreef Lies het volgende:

Gisteren heb ik nog tranen in m'n ogen gehad. Was geen echte reden voor, voelde me gewoon een beetje slecht.
Dat heb ik ook vaak


true disco chick


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 21:03 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 19:08 schreef Shadow_Smile het volgende:
--> ONZIN

Ik vind m'n eerste topic het zo slecht nog niet doen.


mvg wk10


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 21:04 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Zoiets kan je humeur echt wel verbrodden he. En 't vreemde is dat ik eerst last krijg van tranen, en ik me pas echt slecht begin te voelen als ik er stil bij sta dat ik aan het wenen ben.

@ PE ((hed)PE? )

[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 15-06-2003 21:05]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 21:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Toen ik in een slechtere bui verkeerde en ik het hoorde over mijn ooms ongeneeselijke ziekte. Moest ik een traan laten.



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:08 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:05 schreef wladimir het volgende:
Toen ik in een slechtere bui verkeerde en ik het hoorde over mijn ooms ongeneeselijke ziekte. Moest ik een traan laten.


dat kan ik geloven ja..

*troost*


true disco chick


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:11 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:04 schreef Lies het volgende:
Zoiets kan je humeur echt wel verbrodden he. En 't vreemde is dat ik eerst last krijg van tranen, en ik me pas echt slecht begin te voelen als ik er stil bij sta dat ik aan het wenen ben.

@ PE ((hed)PE? )
Met mij lijkt het wel altijd vrij goed te gaan zo in het algemeen, maar eigenlijk ben ik nog nooit echt gelukkig geweest, want ik heb zo het gevoel dat ik iets essentieels in mijn leven mis en als dat gevoel weer bovenkomt ga ik heel vaak huilen...

(hed)pe
Hmm, das zo'n duf nu-metal bandje niet


true disco chick


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 21:13 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:11 schreef pale enchantress het volgende:
(hed)pe
Hmm, das zo'n duf nu-metal bandje niet

Hmm sorry. Linkage brain doing overtime (zat ook nog met Physical Education in m'n kop). En ja, ik denk dat het nu metal is.

Over dat "gemis": dat is het inderdaad.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:16 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:13 schreef Lies het volgende:
Hmm sorry. Linkage brain doing overtime (zat ook nog met Physical Education in m'n kop). En ja, ik denk dat het nu metal is.

Over dat "gemis": dat is het inderdaad.


Wij begrijpen elkaar


true disco chick


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 21:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:21 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:

Wat is er


true disco chick


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 21:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:21 schreef pale enchantress het volgende:
Wat is er

TE mooie muziek , verdrietig liedje


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 15-06-2003 21:27 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:23 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
TE mooie muziek , verdrietig liedje
welk?

en ocharmekes


true disco chick


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 21:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:11 schreef pale enchantress het volgende:
Met mij lijkt het wel altijd vrij goed te gaan zo in het algemeen, maar eigenlijk ben ik nog nooit echt gelukkig geweest, want ik heb zo het gevoel dat ik iets essentieels in mijn leven mis en als dat gevoel weer bovenkomt ga ik heel vaak huilen...

(hed)pe
Hmm, das zo'n duf nu-metal bandje niet
Dat heb ik ook wel is, maar dan ga ik niet liggen huilen.
Maar ik heb het hele leven nog voor me en jij waarschijnlijk ook.
Dus ooit komt het waarschijnlijk goed.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-06-2003 21:38 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ach, ergens in mij schuilt een ware dichter gelijk aan Marsman en Elsschot. In mijn studententijd had ik ooit een kamergenote verschrikkelijk uitgescholden (voor niets behalve dat zij dik was en ik dronken), waarna zij ontzettend moest wenen. Beken, rivieren van tranen huilde ze. En schreeuwen en zielig doen! Ik heb toen uit piëteit (ik was nog steeds dronken) een mooi gedichtje voor haar geschreven. Ze was er zeer content mee aangezien ik nog elke kerst een kaartje van haar krijg (dan denk ik: dat had nou ook niet gehoeven..).

Ben ik dan toch niet zó slecht als mensen mij willen doen geloven? Ben ik Christus? Ik vraag je: 'ben ik Christus?'


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 21:49 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Krijg nu tranen in m'n ogen van reeds 6 uur op dit scherm te kijken.


mvg wk10


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 15-06-2003 21:52 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Tranen in de ogen? alleen bij windkracht 10.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2003 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tranen ? Nee ...

Maar ik word wel droevig van dit soort stierenschijt


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen