|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat gevoel ken ik ook wel opzich maar dat er dan tranen komen neen...... zou wel mooi zijn denk ik opzich voor het uiten van mijn gevoel |
|
Ja, get in touch with your feminin side [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Vanavond toen ik een heel lief sms-je kreeg. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik heb het vrij vaak als ik een mooie plaat luister zoals "Little Wing" door Stevie Ray Vaughan gespeeld.. |
|
Tranen ook van de bloody fucking hooikoorts |
|
quote: got that right Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
.. [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 18-06-2003 0:30] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Toen ik m'n katten moest achterlaten Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Toen ik een aantal nummers hoorde die nogal zijn blijven hangen van Fields of Rock. Dan komen al je herinneringen weer boven en denk je. Dit zal ik nooit meer meemaken, maar ik heb er elke seconde van genoten. En ik heb het wel eens bij hele mooie diepe muziek. Dat gaat dan nog verder dan de kippevel. De eerste die me te binnenschiet is Stratovarius - Mother Gaia. De manier waarop die solo halverwege naar buiten komt...echt, dan moet je wel een traantje laten. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Vandaag... om 0:06... kreeg te horen dat ik mijn digicam van een vriendin van mn moeder had gekregen... *sniff* Maar ik heb eigenlijk verder niet gehuild de laatste tijd... ben daar veel te blij voor FREEZE |
|
Toen ik een aantal nummers hoorde die nogal zijn blijven hangen van Fields of Rock. Dan komen al je herinneringen weer boven en denk je. Dit zal ik nooit meer meemaken, maar ik heb er elke seconde van genoten. En ik heb het wel eens bij hele mooie diepe muziek. Dat gaat dan nog verder dan de kippevel. De eerste die me te binnenschiet is Stratovarius - Mother Gaia. De manier waarop die solo halverwege naar buiten komt...echt, dan moet je wel een traantje laten. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Toen ik de uien sneed in mijn chili con carne....nou toen had ik het even te kwaad hoor, damn... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
tranen in je ogen.... tjonge jonge jonge... wat is dit voor hippiegeleuter None of us are saints - Albert Fish |
|
Een paar maanden terug op de crematie van mijn opa Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik krijg elke dag tranen in mijn ogen als ik de domheid van het klootjesvolk aanschouw. |
|
Als bonobo me begint uit te schelden krijg ik steeds tranen in m'n ogen. Van het lachen uiteraard. mvg wk10 |
|
quote: Ja, waar is Boner-bo eigenlijk. Geld verdienen met zijn 'goede' kantoorbaan? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Bijna altijd als ik empyrium - the ensemble of silence ga luisteren. Dat nr is zo fukking mooi, daar word je gek van Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Als ik de cd "THE NAMELESS DISEASE" van THE OLD DEAD TREE luister!! dan hou ik de tranen niet binnen!!! I Find That I Am Not There... |
|
Maandag heb ik de ogen uit mijn kop gejankt met het snijden van uien voor de pasta (die overigesn erg lekker was, geweldig: vrouwen die van veeel sambal en uien en knoflook houden ) |
|
Een week geleden toen ik een meningsverschilletje met mijn vriend had en ik me vrij stom voelde... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Ik word tegenwoordig vrolijker van die CD |
|
Gesnottert dat het niet erger kan omdat ik uit het leven wil stappen maar ondanks alles MOET doorzetten...Ik zou -ghost-- te fel missen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Tssssk, als je dood wil moet je je niet laten tegenhouden door één of ander stuk onbenul, gewoon doen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |