IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tranen in de ogen Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 22:49 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:28 schreef wladimir het volgende:
Dat heb ik ook wel is, maar dan ga ik niet liggen huilen.


Het is ook anders als ik echt loop te huilen. In dit geval stromen er gewoon tranen over m'n wangen, maar m'n ademhaling e.d. veranderen niet.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 15-06-2003 23:12 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 22:49 schreef Lies het volgende:
Het is ook anders als ik echt loop te huilen. In dit geval stromen er gewoon tranen over m'n wangen, maar m'n ademhaling e.d. veranderen niet.


Dat gevoel ken ik ook wel opzich maar dat er dan tranen komen neen...... zou wel mooi zijn denk ik opzich voor het uiten van mijn gevoel


Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2003 23:17 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ja, get in touch with your feminin side


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-06-2003 23:31 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Vanavond toen ik een heel lief sms-je kreeg.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 23:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik heb het vrij vaak als ik een mooie plaat luister zoals "Little Wing" door Stevie Ray Vaughan gespeeld..


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-06-2003 23:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Tranen ook van de bloody fucking hooikoorts


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 18-06-2003 0:01 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:59 schreef Vintersorg het volgende:
Tranen ook van de bloody fucking hooikoorts

got that right


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 18-06-2003 0:30 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

..

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 18-06-2003 0:30]


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-06-2003 0:41 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Toen ik m'n katten moest achterlaten


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-06-2003 0:59 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Toen ik een aantal nummers hoorde die nogal zijn blijven hangen van Fields of Rock. Dan komen al je herinneringen weer boven en denk je. Dit zal ik nooit meer meemaken, maar ik heb er elke seconde van genoten.

En ik heb het wel eens bij hele mooie diepe muziek. Dat gaat dan nog verder dan de kippevel. De eerste die me te binnenschiet is Stratovarius - Mother Gaia. De manier waarop die solo halverwege naar buiten komt...echt, dan moet je wel een traantje laten.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 18-06-2003 1:11 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Vandaag... om 0:06... kreeg te horen dat ik mijn digicam van een vriendin van mn moeder had gekregen... *sniff*

Maar ik heb eigenlijk verder niet gehuild de laatste tijd... ben daar veel te blij voor


FREEZE


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 18-06-2003 1:13 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Toen ik een aantal nummers hoorde die nogal zijn blijven hangen van Fields of Rock. Dan komen al je herinneringen weer boven en denk je. Dit zal ik nooit meer meemaken, maar ik heb er elke seconde van genoten.

En ik heb het wel eens bij hele mooie diepe muziek. Dat gaat dan nog verder dan de kippevel. De eerste die me te binnenschiet is Stratovarius - Mother Gaia. De manier waarop die solo halverwege naar buiten komt...echt, dan moet je wel een traantje laten.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 18-06-2003 8:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Toen ik de uien sneed in mijn chili con carne....nou toen had ik het even te kwaad hoor, damn...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 18-06-2003 9:01 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

tranen in je ogen.... tjonge jonge jonge... wat is dit voor hippiegeleuter


None of us are saints - Albert Fish


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-06-2003 9:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Een paar maanden terug op de crematie van mijn opa


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 9:13 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik krijg elke dag tranen in mijn ogen als ik de domheid van het klootjesvolk aanschouw.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 9:14 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Als bonobo me begint uit te schelden krijg ik steeds tranen in m'n ogen.
Van het lachen uiteraard.


mvg wk10


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 18-06-2003 9:42 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 18 juni 2003 9:14 schreef windkracht10 het volgende:
Als bonobo me begint uit te schelden krijg ik steeds tranen in m'n ogen.
Van het lachen uiteraard.


Ja, waar is Boner-bo eigenlijk. Geld verdienen met zijn 'goede' kantoorbaan?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 18-06-2003 10:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bijna altijd als ik empyrium - the ensemble of silence ga luisteren.

Dat nr is zo fukking mooi, daar word je gek van


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Als ik de cd "THE NAMELESS DISEASE" van THE OLD DEAD TREE luister!!

dan hou ik de tranen niet binnen!!!


I Find That I Am Not There...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-06-2003 10:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Maandag heb ik de ogen uit mijn kop gejankt met het snijden van uien voor de pasta (die overigesn erg lekker was, geweldig: vrouwen die van veeel sambal en uien en knoflook houden )


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 18-06-2003 12:58 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Een week geleden toen ik een meningsverschilletje met mijn vriend had en ik me vrij stom voelde...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-06-2003 12:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:33 schreef rvanderholst het volgende:
Als ik de cd "THE NAMELESS DISEASE" van THE OLD DEAD TREE luister!!

dan hou ik de tranen niet binnen!!!


Ik word tegenwoordig vrolijker van die CD


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2003 13:00 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Gesnottert dat het niet erger kan omdat ik uit het leven wil stappen maar ondanks alles MOET doorzetten...Ik zou -ghost-- te fel missen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-06-2003 13:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 13:00 schreef IceQueen het volgende:
Gesnottert dat het niet erger kan omdat ik uit het leven wil stappen maar ondanks alles MOET doorzetten...Ik zou -ghost-- te fel missen


Tssssk, als je dood wil moet je je niet laten tegenhouden door één of ander stuk onbenul, gewoon doen


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen