|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
True Gothik! Ik huil btw nooit... behalve van de hooikoorts.. pure tijdsverspilling, relativeren is een geweldige remedie. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
De live versie van Radiohead - Fake plastic Trees op dit moment stemt me wel erg verdrietig, maar ook wel weer goed aangezien ik ze volgende week live ga zien... btw Kramy, huilen is af en toe goed voor de ziel, onderdrukking veroorzaakt meestal de problemen met verwerking of het leven in het algemeen e.d., plus relativeren kun je maar tot op zekere hoogte... [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 18-06-2003 13:21] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jij moet proffesionele hulp zoeken, echt waar. |
|
quote: en dat heeft men godverdomme ook bij mij geflikt...met me 'als er een trein ontspoort en je kan niet weg, wat doe/denk je' topic We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Die kunnen me toch niet helpen.... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Toen ik gisteren lekker had gescheten, werd ik wel erg emotioneel |
|
quote: Je kan toch niet je hele leven depri blijven, daar heb je niks aan. Zet een Manowar schijf op, sheer up, en maak plezier. Leef plezant, drink een pint |
|
quote: |
|
laatste keer dat ik echt lekker heb lope janke was toen me vriendin het met me uitmaakte, en bij een paar herrineringen aan haar erna... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik kom je wel troosten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Waarom zou je uit het leven willen stappen Kijk naar buiten naar de bloemetjes en luister naar de fluiterende vogeltjes! true disco chick |
|
quote: Omdat...Ik wil verhuizen,maar heb voorlopig geen werk,dus ook het geld niet om te verhuizen.Ik wil werken,maar bezit de nodige diploma's niet om te gaan werken;dus moet ik terug gaan studeren.Studeren kost GELD,GELD dat ik niet heb. Dus daar gaat mijn "normaal" leven,met huisje-boompje-lief ventje-kindje(s)-beetje(s) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: kan het ff I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: WAT?????? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik ga echt niet expres liggen janken omdat dat goed schijnt te zijn. Ik ben gewoon niet zo emotioneel aangelegd en zie het nut er niet van in om te treuren. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Er zijn nog mensen die om je geven, *ok, misschien melig om op een forum te zetten* maar het is zo...denk daar aan. Maar dat lukt wel zeker [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 18-06-2003 15:56] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
//OT: Gunman, hebbie m'n mail gekregen? |
|
quote: Yep, bedankt, ik doe het nodige I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hey als je nu Manowar vervangt door 7SECONDS of WhatHappensNext en die pint laat staan dan komt alles goed |
|
quote: - Manowar is onvervangbaar - Pint laten staan, ben je gek ? Oh, wacht eens ff, jij bent straight edge, zeker ? I see... |
|
en oh, on topic: huilen bij: Pain Of Salvation - alles |
|
quote: lol |
|
quote:ben ik even blij dat jij mijn vriendinnetje niet bent. |
|
Van de hooikoorts constant de laatste dagen En toen mijn vliegtuig opsteeg vanuit Goteborg.. Heb ik dus altijd na een leuke vakantie.. Sissy dat ik ben.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 19-06-2003 11:14] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |