|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zou zeggen -- 'Het Negeren' als je er niet op ingaat hoef je ook niet van ze af te komen, sim-pol. Tenzij je de aandacht stiekem leuk vind natuurlijk maar in dat geval is het je eigen schuld |
|
Hahahaha dat soort trieste mensen bestaan toch niet echt?! Die leven nog in de TMF chatbox ofzo Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ze bestaan helaas echt.. en snaack, je zou eens een dag in het lichaam van een leuke vrouw moeten zitten, piep je wel anders! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Ow, dus ik ben een onaantrekkelijke vrouw Bedankt voor het compliment |
|
quote: ongesteld vandaag? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Die heb ik eens uitgeprobeerd. WRONG!!!!!! Dan willen ze je (virtuele) vriendin ook wel leren kennen. Blijkbaar vinden ze dit dus zelfs nog interessanter. |
|
gatver So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Toch niet zo moeilijk? Mogelijkheden zat.. -zeggen dat getrouwd bent en kinderen hebt -een hele uitleg doen in een zelfuitgevonden taal -doen of je doof bent -zelf vervelende vragen beginnen te stellen -nooit antwoorden en debiel blijven glimlachen -.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
In elk geval niet zeggen dat je maagd wil blijven tot het huwelijk want dan sturen ze aan op anale sex; het beschrijven van je vriend als zijnde een agressieve freefighter (o.i.d.) zou kunnen helpen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het kan ze volgens mij niet zoveel schelen wat je zegt. ik zei op een gegeven moment maar dat ik al bezet was, en toen begon zo'n ventje: "waarom denk je nou gelijk dat ik seks wil?" erg verbazend he... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Mja, waarom denkt iedereen ook gelijk dat ze seks willen? Een praatje kan toch geen kwaad? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Haha. Mijn vriendin geeft zwemles aan een stel koters... laat de een of andere kanker-homofiele (^*(%*#%^Q* Turk dat ook doen. 'Negeren' ja dat lukt niet zo als-ie telkens naar je toe komt, 'heeee hoe gaat het, wat zie je er goed uit' behoorlijk fuckin'irritant. Zeker ook omdat die gasten vanuit hun cultuur nou niet bepaald onder de indruk zijn als een vrouw 'nee' zegt. |
|
wat dacht je van je middelvinger recht voor ze neus houden..? dat moeten ze wel snappen denk ik zo " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Of gewoon tikke in ze noten en dan heeeeeeel hard weghuppelen en zeggen: ik ben veel te trui voor je lekker puh [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 29-06-2003 17:14] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Ja zeg.. Vraag jij nooit eens aan iemand of ze gaan trouwen, zonder dat je er sex mee wil? Amaai, dan hebben al vele mensen mij verkeerd begrepen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Die houden we erin! Wel klote dat zulke lui bestaan... |
|
Neem een paar mensen mee als je erlangs komt... Kijken of ze dan nog zon grote bek hebben. Zo ja, ga gewoon terugdreigen. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Het land uitsturen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hiermee gaan zwaaien... |
|
Koop een dik vet jachtgeweer en doe der wat hagelpatronen in. Hagel in ze kontsnor " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
wat is ditchen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dumpen/verwijderen/in de oven schuiven. |
|
Doe een spikeband om met echt spijkers en ram em in z'n maag. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |