IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Aaarrgghhh!!! Wat irritant! Hoe ditch ik die eikels?? Vorige pagina | Volgende pagina
eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 30-06-2003 16:52 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 16:44 schreef Sjaan het volgende:
Duidelijk een ivbo'er


Wat ben jij dan? vwo? gymnasium?


grrr


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-06-2003 16:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kom niet in een stad.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-06-2003 16:53 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 30 juni 2003 16:52 schreef eukaryoot het volgende:
Wat ben jij dan? vwo? gymnasium?


Universiteit natuurlijk, volgend jaar dan


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 30-06-2003 16:53 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 30 juni 2003 16:17 schreef eukaryoot het volgende:
Ik begin nu erg te twijfelen aan mijn sexe.


Bruin en ook nog gay. Wel, wel, het is je dagje niet precies.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 30-06-2003 16:56 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 16:53 schreef Marco_Filth het volgende:
Bruin en ook nog gay. Wel, wel, het is je dagje niet precies.


ik ben inderdaad niet geboren met een gotisch wit huidje. En dat gay thing dat laat ik maar aan andere over, ik heb andere hobby's.


grrr


Frau Bitch
Just smile and say: Yes. Mistress
Usericon van Frau Bitch
Posted 30-06-2003 22:11 by Frau Bitch Wijzig reactieProfiel van Frau BitchQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 16:52 schreef eukaryoot het volgende:
Wat ben jij dan? vwo? gymnasium?


eukaryoot, ik mag je wel



Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-06-2003 22:15 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 16:53 schreef Sjaan het volgende:
Universiteit natuurlijk, volgend jaar dan


TUUUUUUuuuuuuurlijk Tante Sjaan,.......

maar tot die tijd ben je nog niets


* Volgendjaar ben ik straaljager piloot,....... *


Wiegen Meister !


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 01-07-2003 1:17 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 22:11 schreef Frau Bitch het volgende:
eukaryoot, ik mag je wel




Ik voel me gevleid




quote:
Shadow_Smile

TUUUUUUuuuuuuurlijk Tante Sjaan,.......

maar tot die tijd ben je nog niets




precies, en al haal je unversiteit. DAt ben je Dr. ZO WAT! probeer dan maar te promoveren, dan kijken we verder.


[Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 01-07-2003 1:18]


grrr


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 8:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 1:17 schreef eukaryoot het volgende:
Ik voel me gevleid




als ik MAVO had gedaan had ik je ook gemogen

en S_S voor dat je naar de universiteit mag heb je al een afleiding afgerond hoor, slimmerd. niet elke debiel wordt toegelaten. zelfs niet als je naakt foto's stuurt, je zult toch echt inhoud moeten hebben.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-07-2003 9:16 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

on topic..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 9:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 9:16 schreef Phaestus het volgende:
on topic..

ben anders wel een demonstratie ditchen aan het geven


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-07-2003 9:36 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



ok.. wie ben ik om dat te stoppen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-07-2003 14:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 juli 2003 1:17 schreef eukaryoot het volgende:


precies, en al haal je unversiteit. DAt ben je Dr. ZO WAT! probeer dan maar te promoveren, dan kijken we verder.


sorry maar met een universiteitsgraad ben je zeer gewild bij werkgevers. dusse je toekomst zit dan echt wel goed.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2003 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:22 schreef arrebar het volgende:
sorry maar met een universiteitsgraad ben je zeer gewild bij werkgevers. dusse je toekomst zit dan echt wel goed.
Hahahaha leuk zo'n illusie.

Beetje fout beeld van de arbeidmarkt Arie ...



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-07-2003 14:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 juli 2003 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hahahaha leuk zo'n illusie.

Beetje fout beeld van de arbeidmarkt Arie ...



alleen als je lichamelijke arbeid wil doen nemen ze eerder een laaggeschoolde. Maar een bedrijf neemt liever een boekhouder aan met universiteitsgraad dan met net een mavotje.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-07-2003 14:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Bouwvakker zoals jenje zeker.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2003 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 14:28 schreef arrebar het volgende:
alleen als je lichamelijke arbeid wil doen nemen ze eerder een laaggeschoolde. Maar een bedrijf neemt liever een boekhouder aan met universiteitsgraad dan met net een mavotje.

Op dit moment zijn er zo weinig vacatures, ze nemen echt iemand die perfect past. En aangezien er veel te veel mensen van Uni of HBO komen staan die maanden te wachten ... (wachttijd van Uni mensen is nu gemiddeld 7-8 maanden (bron : CWI)


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-07-2003 14:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

om het simpel te zeggen, een hooggeschoolde kan nou eenmaal wel het werk van een laaggeschoolde doen maar andersom niet


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien minder werk, maar wel een drie keer zo hoog (als het niet meer is) begin salaris hahah


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en promoveren???? jij weet duidelijk niet wat een universitaire studie inhoudt! loser!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-07-2003 15:22 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

gewoon zeggen: Allah a Achbar

gaan ze vanzelf weg


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-07-2003 15:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 juli 2003 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
en promoveren???? jij weet duidelijk niet wat een universitaire studie inhoudt! loser!


Je kan toch na je Master opleiding op de Universiteit 2 jaar lang betaald onderzoek doen en dan promoveren ofzo ? Ik weet er het fijne ook niet van, ik heb mijn P nog net nie


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-07-2003 15:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 juli 2003 15:22 schreef Claw het volgende:
Je kan toch na je Master opleiding op de Universiteit 2 jaar lang betaald onderzoek doen en dan promoveren ofzo ? Ik weet er het fijne ook niet van, ik heb mijn P nog net nie

of je perst een tuinclaw door hun onderbuik heen

(om die lui te ditchen)

ON TOPIC

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-07-2003 15:27]


Bruce Banner


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 01-07-2003 15:26 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
jij weet duidelijk niet wat een universitaire studie inhoudt! loser!

ik wel
en ik vind unief trouwens zwaar overschat, er lopen daar ook enorm veel losers en debielen rond hoor. En het niveau in holland is dan nog lager dan in belgië, dus bij jullie moet het al helemaal om te bleiten zijn !


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:22 schreef Claw het volgende:
Je kan toch na je Master opleiding op de Universiteit 2 jaar lang betaald onderzoek doen en dan promoveren ofzo ? Ik weet er het fijne ook niet van, ik heb mijn P nog net nie
ja dat kan wel, maar dan heb je al wel een universitaire studie afgerond promoveren is alleen van belang als je als wetenschapper wilt gaan wetenschappen aan de universiteit. onderzoek gaan doen dus, boekies hierover schrijven etc. dat verdiend trouwens best aardig........... het is namelijk betaald


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen