|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gewoon flikker op zeggen? en door fietsen? |
|
quote: Ik denk dat Lady Duvessa té lief is... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik denk dat ze het stiekem wel leuk vindt die aandacht. |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
slayer liedjes gaan zingen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dan moet ze maar bewijzen dat ze die aandacht wél waard is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: aan jou of aan die turken? |
|
quote: Ik ging op jouw opemerking in; ligt er dus aan welke aandacht jij bedoelt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat voor soort aandacht denk je dat ik bedoel als ik jou quote. zelfkennis........ |
|
quote: Dat zal het zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
als je je gewoon maar een keer per week wast is het ook snel over "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Negeren helpt vaak helemaal niet: ze gaan wel gewoon voor je staan, kun je d'r niet meer omheen. Dus, hulp van anderen inroepen, als je ervanaf wil, that is. MuayThaigerrr!! |
|
Gewoon afschieten dat kutvolk |
|
Gewoon op hun bek slaan dat heb ik een keer gedaan, heb toenwel een fikse vechtpartij gehad met 2 marokaanse mannen , ook wel een kapotte bek, blauwe plekken, gescheurde blouse en kapotte knokkels aan overgehouden, maar ze vonden me niet meer aardig |
|
vrijkaartjes voor vuilnisbakken festival geven Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: tis eenander woord voor ontwijken Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Negeren help idd niet...Heb het ook altijd zo gedaan....totdat ik zelf een keer een grote bek terug durfde te geven...maar dan wel een flinke waar ze niet van terughebben. Dus niet van 'flikker op' oid... Ze moeten godver maar es weten hoe kloteirritant ze zijn *bloed borrelt op* |
|
zeggen dat je buitenlanders haat? pepperspray stroomstok op zijn ballen zetten |
|
Zeg dat je uitgehuwelijkt bent! Zeg in het arabisch: Zip (=lul) en in het Turks: Sik Dalan (=neuk je moeder) Wel gelijk weg fietsen! Dit slaat nergens op. |
|
quote: *pakt een blaadje en schrijft op* heb net een nieuwe snelle fiets dus komt goed uit:d |
|
quote:mischien weten ze zelfs dit nog niet op te vatten als een rot op opmerking "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zeggen dat je allergisch bent voor ratten... And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: het gaat er niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. en ze zeggen weleens dingen tegen mij maar blijven altijd op afstand. misschien straal ik wel een gratis castratie uit |
|
Waarom ga je niet gewoon eens mee met zo'n gozer, zou ik zeggen. mvg wk10 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |