IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Aaarrgghhh!!! Wat irritant! Hoe ditch ik die eikels?? Vorige pagina | Volgende pagina
HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-06-2003 9:38 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 30 juni 2003 1:46 schreef Marco_Filth het volgende:
Zeggen dat je allergisch bent voor ratten...


het zijn honden, GEEN ratten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-06-2003 10:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 juni 2003 9:38 schreef HgarrothwulfF het volgende:


het zijn honden, GEEN ratten

precies ratten zijn niet irritant


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 10:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 13:16 schreef Lady Duvessa het volgende:
Goed...even uitleg...beleeft?



Draag zo een mooi bandje met een hakenkruis om je bovenarm. Als ze American history X hebben gezien zullen ze wel weten dat ze van jou geen liefde hoeven te verwachten.

En als je dat niet wilt, is er nog altijd: Peperspray.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 10:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 10:28 schreef arrebar het volgende:
precies ratten zijn niet irritant

Honden ook niet.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 30-06-2003 10:33 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

A ja, da was ik vergeten. Ratten zijn blijkbaar op één of ander manier heilige beesten in Nederland. Ik bied bij deze dan ook mijn verontschuldigingen aan aan alle ratten omdat ik ze met een lagere diersoort heb vergeleken.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 11:17 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Dit is wel herkenbaar, alleen kom ik dit probleem op straat niet zo vaak tegen. Ik ben erg goed in boos kijken
Het gebeurt me wel vaak als ik aan het dansen ben. En dat is echt heel irritant! Sta je lekker te dansen met een paar vriendinnen, propt een of andere eikel zich ertussen en begint na een tijdje tegen je te praten. Ik ben dan altijd heel duidelijk. Ik zeg gewoon dat ze op moeten rotten, dat ik geen behoefte aan hem heb en dat hij met maar een eindje verderop moet gaan staan. Vinden ze nooit zo leuk, maar het werkt wel! Stiekem vind ik het best leuk om een beetje de bitch uit te hangen, haha.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 11:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jij stiekemert


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 11:23 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:18 schreef ghoulliette het volgende:
jij stiekemert



Flink de grond in boren die eikels!!
Laatst kreeg ik als reactie een duw in mijn rug! Gefrustreerd manneke!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Nutricia
Usericon van Nutricia
Posted 30-06-2003 11:39 by Nutricia Wijzig reactieProfiel van NutriciaQuote dit bericht

Je gaat toch zelf de discussie aan? droevig...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 11:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:39 schreef Nutricia het volgende:
Je gaat toch zelf de discussie aan? droevig...

geef jij chocomelk?


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 11:47 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:39 schreef Nutricia het volgende:
Je gaat toch zelf de discussie aan? droevig...

Ik ga geen discussie aan, zeg alleen maar dat ze op moeten rotten, dat ik er geen behoefte aan heb. Is het dan gerechtvaardigd om iemand een duw in zijn rug te geven? Dacht het niet! Ik scheld zo'n vent niet of zo, hoor. Zeg alleen maar op een duidelijke, niet anders te interpreteren manier dat ze weg moeten gaan (anders kom je er echt niet vanaf!). Is voor hun ook wel zo makkelijk, kunnen ze naar een meisje gaan waar ze wel kans bij maken


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 11:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat jij serieus ingaat op een reactie van iemand die zichzelf vernoemd naar een babyvoedingsfabrikant


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 11:55 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:51 schreef ghoulliette het volgende:
dat jij serieus ingaat op een reactie van iemand die zichzelf vernoemd naar een babyvoedingsfabrikant


Ja inderdaad, hoe kan ik dat serieus nemen! Pfff...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 11:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

De conclusie is weer dezelfde als altijd:

Als we het tuig zouden afmaken zou iedereen gelukkiger zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 11:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien moeten zij gewoon wat toleranter worden. en niet andersom.


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-06-2003 11:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:57 schreef ghoulliette het volgende:
misschien moeten zij gewoon wat toleranter worden. en niet andersom.


Of we kunnen ze allemaal afmaken, dan is iedereen gelukkig.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 11:59 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:57 schreef ghoulliette het volgende:
misschien moeten zij gewoon wat toleranter worden. en niet andersom.

Wie is zij?


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 11:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zij:-----> die eikels


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 12:02 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 11:59 schreef ghoulliette het volgende:
zij:-----> die eikels

Ah ok, mee eens.
Maar ik denk niet dat zij iets met het woord tolerant kunnen. Ze willen alleen maar neuken! Gaat volgens mij niks anders in die gefrustreerde koppies om!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2003 12:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 21:18 schreef witch het volgende:
Gewoon op hun bek slaan dat heb ik een keer gedaan, heb toenwel een fikse vechtpartij gehad met 2 marokaanse mannen , ook wel een kapotte bek, blauwe plekken, gescheurde blouse en kapotte knokkels aan overgehouden, maar ze vonden me niet meer aardig


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2003 12:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 12:02 schreef anonymous het volgende:
Ah ok, mee eens.
Maar ik denk niet dat zij iets met het woord tolerant kunnen. Ze willen alleen maar neuken! Gaat volgens mij niks anders in die gefrustreerde koppies om!

hun ouders moeten hun gewoon aanleren dat je respect moeten hebben voor vrouwen die niet voor 80% bedekt zijn.

nu leren ze namelijk dat het vieze sletjes zijn.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 30-06-2003 12:12 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

schop in schaamstreek kan ook heel effectief zijn lijkt me


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 12:15 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 12:11 schreef ghoulliette het volgende:
hun ouders moeten hun gewoon aanleren dat je respect moeten hebben voor vrouwen die niet voor 80% bedekt zijn.

nu leren ze namelijk dat het vieze sletjes zijn.

Oh, maar ik maak dit soort dingen meestal met blanke kereltjes mee. Dus daar ligt het denk ik niet aan. Op straat trouwens vaak wel met buitenlandse types (heb ik niet zo heel vaak meegemaakt), maar met uitgaan meestal met blanke eikeltjes!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Nutricia
Usericon van Nutricia
Posted 30-06-2003 12:21 by Nutricia Wijzig reactieProfiel van NutriciaQuote dit bericht

Wanneer je er werkelijk genoeg van hebt kun je dat toch wel een keer duidelijk maken?


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 30-06-2003 12:23 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2003 12:21 schreef Nutricia het volgende:
Wanneer je er werkelijk genoeg van hebt kun je dat toch wel een keer duidelijk maken?

Ja, dat kan, geen probleem. Zie de manier die ik eerder heb beschreven. Dan zijn ze echt weg, maar vaak ook beledigd/boos. Maar dat is niet mijn probleem.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen