IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Aaarrgghhh!!! Wat irritant! Hoe ditch ik die eikels?? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:26 schreef X-Act het volgende:
ik wel
en ik vind unief trouwens zwaar overschat, er lopen daar ook enorm veel losers en debielen rond hoor. En het niveau in holland is dan nog lager dan in belgië, dus bij jullie moet het al helemaal om te bleiten zijn !
komt doordat er zoveel bedrijfswetenschappers en pyschologie studenten zijn.

en er moeten minder hbo instromers toegelaten worden. meeste van die lui zijn echt te erg voor worden


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-07-2003 15:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:26 schreef X-Act het volgende:
ik wel
en ik vind unief trouwens zwaar overschat, er lopen daar ook enorm veel losers en debielen rond hoor. En het niveau in holland is dan nog lager dan in belgië, dus bij jullie moet het al helemaal om te bleiten zijn !
Moet je eens met de mensen van het niveau MAVO/VBO omgaan of een fatsoenlijke studie gaan doen...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-07-2003 15:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Bruce Banner


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-07-2003 15:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 1 juli 2003 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
ja dat kan wel, maar dan heb je al wel een universitaire studie afgerond promoveren is alleen van belang als je als wetenschapper wilt gaan wetenschappen aan de universiteit. onderzoek gaan doen dus, boekies hierover schrijven etc. dat verdiend trouwens best aardig........... het is namelijk betaald


Het lijkt me helemaal geen slecht idee om eerst betaald baanbrekend onderzoek te doen, en daarna een bedrijfje te beginnen om geld te verdienenen met je nieuw opgedane kennis.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-07-2003 15:33 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 juli 2003 15:28 schreef ghoulliette het volgende:
komt doordat er zoveel bedrijfswetenschappers en pyschologie studenten zijn.

en er moeten minder hbo instromers toegelaten worden. meeste van die lui zijn echt te erg voor worden


Wat bedoel je hier met 'te erg voor woorden'?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-07-2003 15:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:33 schreef Jebes het volgende:
Wat bedoel je hier met 'te erg voor woorden'?

dat je ze alles 100x moet uitleggen en ze het dan nog niet snappen. ze werken soms wel harder, maar het denk niveau voldoet niet aan de wetenschappelijke eisen. geld natuurlijk niet voor alle hboérs. maar wel voor 80% van diegene die bij bedrijfswetenschappen instromen. echt je pikt ze er zo uit


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-07-2003 15:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:27 schreef ghoulliette het volgende:
ja dat kan wel, maar dan heb je al wel een universitaire studie afgerond promoveren is alleen van belang als je als wetenschapper wilt gaan wetenschappen aan de universiteit. onderzoek gaan doen dus, boekies hierover schrijven etc. dat verdiend trouwens best aardig........... het is namelijk betaald
Als je bij een instelling (geen uni, TNO ofzo) een beetje hoog wilt komen kan promoveren ook wel handig zijn.

en mensen moeten je aanspreken met weledelzeergeleerde heer/mevrouw

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-07-2003 15:57]


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-07-2003 15:38 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 juli 2003 15:35 schreef ghoulliette het volgende:
dat je ze alles 100x moet uitleggen en ze het dan nog niet snappen. ze werken soms wel harder, maar het denk niveau voldoet niet aan de wetenschappelijke eisen. geld natuurlijk niet voor alle hboérs. maar wel voor 80% van diegene die bij bedrijfswetenschappen instromen. echt je pikt ze er zo uit


Hmm, ik ben namelijk ook een HBO'er die misschien na volgend schooljaar wil gaan instromen. Maar volgens mij is de universiteit niet zo heel veel moeilijker dan het HBO. Ik kan het mis hebben natuurlijk.... Ik zorg wel dat ik bij de overige 20 procent hoor


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Metalmum
Usericon van Metalmum
Posted 13-07-2003 21:00 by Metalmum Wijzig reactieProfiel van MetalmumQuote dit berichthttp://www.metal-r.us

Foto's meenemen van 2 kleine kids en laten zien en verder niks zeggen en weer gaan lezen of muziek luisteren...
Als je over piemels enzo begint gaan ze juist door.
Je kunt ook een vibrator in je tas doen en deze pakken en dan vragen of jij die in hun bil mag steken bij jullie eerste afspraakje (moet je wel die grote nemen van Styker ofzo). Gewoon gaan lachen en een vreemde taal gaan brabbelen (noors ofzo). Dan weten ze echt niet wat je zegt en krijgen ze geen contact. Of net doen of je niet kunt praten of dat je doof bent. Ik vind het trouwens leuk als allochtone mannen mij aanspreken.
Ik zeg altijd dat ik die verzamel.
Jo.


Het noodlot is er voor iedereen!


Lady Duvessa
Usericon van Lady Duvessa
Posted 13-07-2003 21:50 by Lady Duvessa Wijzig reactieProfiel van Lady DuvessaQuote dit berichthttp://www.mjolnir-band.com

Hahahahaha!!!
Dat zijn wel grappige ideeën ja!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-07-2003 21:55 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

no hable hoolands ofzow.

En dan maar hope dat ze onopgeleid genoeg zijn om geen antwoord meer te geven.

Stom aankijken, omdraaien en verder lopen/fietsen wil ook wel helpen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 14-07-2003 9:22 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:38 schreef Jebes het volgende:
Hmm, ik ben namelijk ook een HBO'er die misschien na volgend schooljaar wil gaan instromen. Maar volgens mij is de universiteit niet zo heel veel moeilijker dan het HBO. Ik kan het mis hebben natuurlijk.... Ik zorg wel dat ik bij de overige 20 procent hoor

Ik denk ook niet dat het perse veel moeilijker is. Qua tijd die je erin steekt kan het je zelfs minder tijd kosten. Het is wel een hele andere manier van denken en studeren en daar hebben HBO'ers soms moeite mee. Je werkt erg zelfstandig en moet zelf de belangrijke dingen eruit pikken. Dus niet hele teksten gaan leren, maar alleen wat van belang is. Daar zit denk ik vaak het probleem, dat inzicht moet je dus wel hebben. Zie je ook vaak bij mensen die met de uni beginnen, die studeren hele dagen lang en halen dan nog onvoldoendes. Erg frustrerend lijkt me.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 9:32 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 1 juli 2003 15:28 schreef ghoulliette het volgende:
komt doordat er zoveel bedrijfswetenschappers en pyschologie studenten zijn.

en er moeten minder hbo instromers toegelaten worden. meeste van die lui zijn echt te erg voor worden


Je voelt jezelf lichtelijk superieur meid, iets wat je niet past, aangezien het geheel ongegrond is...


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 9:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sorry maar als jij een dag tussen de bedrijfswetenschappers loopt voel je je ook superieur, dat gaat van zelf...........


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-07-2003 10:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 9:41 schreef ghoulliette het volgende:
sorry maar als jij een dag tussen de bedrijfswetenschappers loopt voel je je ook superieur, dat gaat van zelf...........


Wat studeer je dan? Hema worsten snijden?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-07-2003 10:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2003 10:34 schreef Chelman het volgende:
Wat studeer je dan? Hema worsten snijden?



ja, dat is tenminste een echt studie


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 14-07-2003 11:33 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Er worden heel vaak dingen naar mij geroepen of gevraagd of wat dan ook. Iniedergeval een manier van aanspreken.

Ten eerste heb ik vaak mijn discman op en als ik ze versta doe ik gewoon alsof ik het niet hoor. Als ze me aankijken kijk ik weg en als ze naar me toe komen loop ik weg.

Discman is een hele goeie manier van net doen alsof je ze niet hoort.
En als ik mn discman niet op heb doe ik ook net alsof ik ze niet hoor, kijk niet en reageer ook niet. In de trein is dat wat moeilijker, maar daar heb ik altijd mijn discman op
Maar op de fiets gewoon verder fietsen en ze gewoon negeren.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-07-2003 11:50 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Toch blijf ik meer voor de traangas en vlindermes-approach.


Dit slaat nergens op.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 14-07-2003 12:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 1 juli 2003 14:22 schreef arrebar het volgende:
sorry maar met een universiteitsgraad ben je zeer gewild bij werkgevers. dusse je toekomst zit dan echt wel goed.


In Belgie is het momenteel omgekeerd.. hoe hoger geschoold hoe minder gewild. Er zijn al niet veel jobs en ze hebben de keuze uit zoveel kandidaten, dan liever een die ze minder moeten betalen..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Metalmum
Usericon van Metalmum
Posted 23-07-2003 21:41 by Metalmum Wijzig reactieProfiel van MetalmumQuote dit berichthttp://www.metal-r.us

Een hooggeschoolde WIL het werk van een laaggeschoolde vaak niet doen. Zit liever thuis gek geworden van het studeren...
Ik ben al jaren en jaren aan t werk met mn mavo'tje en daar echt niet slechter van geworden..... Haha!
Je opleiding zegt totaal niks over je capaciteiten op sociaal gebied bv. Daar kun je heeel ver mee komen trouwens...

Maargoed waar ging het ook eens weer over (tja ik heb natuurlijk maar mavo gedaan 20 jaar geleden dusse forgive me)?
Ik lees al die verhalen over 'ditchen' en er is werkelijk maar 1 manier om iemand gewoon te 'ditchen' en dat is hem (of haar) niet HOEVEN 'ditchen'. Dus die persoon bestaat niet, krijgt geen aandacht, is dood.




Het noodlot is er voor iedereen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:41 schreef Metalmum het volgende:
Een hooggeschoolde WIL het werk van een laaggeschoolde vaak niet doen. Zit liever thuis gek geworden van het studeren...

Wat een strontonzin! Ik ben net afgestudeerd, en volop aan het solliciteren, ook zwaar onder mijn niveau omdat het kut gaat in Nederland. En ze nemen me nog niet aan terwijl ik de functie met gemak zou kunnen uitvoeren! Een hoge opleiding is bijna een vloek als je onder je niveau solliciteerd.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-07-2003 21:48 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 23 juli 2003 21:45 schreef Jenje het volgende:
Wat een strontonzin! Ik ben net afgestudeerd, en volop aan het solliciteren, ook zwaar onder mijn niveau omdat het kut gaat in Nederland. En ze nemen me nog niet aan terwijl ik de functie met gemak zou kunnen uitvoeren! Een hoge opleiding is bijna een vloek als je onder je niveau solliciteerd.


logisch, want een hoogegeschoolde is zo weer weg als hij/zij eindelijk een baan op zijn/haar niveau kan krijgen



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-07-2003 21:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:45 schreef Jenje het volgende:
Wat een strontonzin! Ik ben net afgestudeerd, en volop aan het solliciteren, ook zwaar onder mijn niveau omdat het kut gaat in Nederland. En ze nemen me nog niet aan terwijl ik de functie met gemak zou kunnen uitvoeren! Een hoge opleiding is bijna een vloek als je onder je niveau solliciteerd.

Ehm, dit gaat hier niet over maar kom:

Da's normaal jong, : ze weten dat een hogergeschoolde na verloop van tijd wat anders gaat zoeken om zich te ontplooien.

Als je wist hoeveel (valse) beloftes ik hier heb moeten maken om aan de slag te kunnen....



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2003 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja duh natuurlijk, maar wat metalmum zei, dat ze niet willen is in mij geval onzin. Ik pak alles aan (behalve treinen schoonamken en callcenters outbound).

En als ik dan zo'n domme uitspraak lees word ik daar behoorlijk pissig van.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-07-2003 21:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:52 schreef Jenje het volgende:
Ja duh natuurlijk, maar wat metalmum zei, dat ze niet willen is in mij geval onzin. Ik pak alles aan (behalve treinen schoonamken en callcenters outbound).

En als ik dan zo'n domme uitspraak lees word ik daar behoorlijk pissig van.

Kan ik inkomen, er zijn tuurlijk grenzen, maar ik ben eind november 2001 beginnen werken (2 maandjes na die talibanuitstap in NYC), ik had toen zoiets van: hey, ik krijg hier verdomme wat aangeboden, ik ga dat es bekijken--->vaste baan!!whoehoew! (maar nu ga ik wel weer es proberen mn koffers te pakken hiert)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen