|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat gebeurd wel vaak jah, het is een makkelijk punt voor hun om aan te grijpen. Ik erger me er ook aan, ondanks ik zelf kwart pinda ben en licht getint ben. grrr |
|
quote: Ga weg ! |
|
quote: onee, ik voel me geintimideerd en gediscrimineert. grrr |
|
quote: Reden genoeg om met school te stoppen en autoradio's te gaan stelen lijkt me zo. |
|
quote: Hmm, die ervaring heb ik niet. Reageer op elke vervelend mannetje hetzelfde en heb eigenlijk nooit een reactie teruggekregen over discriminatie. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Wat ben jij een eikel zeg ze zegt toch zelf dat ze zich eraan irriteerd? Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Was een grapje, denk ik... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Volgens mij snap je het sarcasme in m'n opmerking niet helemaal. |
|
Volgens mij snapt ze niet iets en niets. |
|
*lol* "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ik begin nu erg te twijfelen aan mijn sexe. grrr |
|
quote: So you are gay... |
|
quote: Sorry kun je het mij vergeven? Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: Nou.. alleen voor deze keer grrr |
|
quote: Da's in ieder geval meer als jij! Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote: sorry ben zo af en toe blonT Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
quote:ik blijkbaar wel... ik blijf er maar last van hebben... zelfs als ik in full gothic outfit rondhos met veel schmink aan proberen ze mij nog te versieren zelfs eens gehad op de trein, zat met zonnebril aan uit het raam te staren, met discman op, kerel bleef maar voor m'n neus hangen, hij vroeg of hij efkes mocht luisteren en kreeg het nog uitgebracht dat hij het "wel leuk" vond of ze hebben een excuus om naar je borsten te staren als ze niet kunnen ontcijferen wat er op je shirt staat... |
|
quote: meer dan jij.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Don't we all.... grrr |
|
quote: Bedankt! (blont he?.. blont...) Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
Duidelijk een ivbo'er Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: hallo? ik heb met succses mijn havo afgerond. dus nee geen IVBO'er. Don't hate me because I'm beautiful, Hate me because I fucked your dad! |
|
met wat? sorry, on topic Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik heb daar geen excuus voor nodig. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |