|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het begint hier godver steeds meer op Amerika te lijken .. |
|
" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
als het echt waar is... Maar idd opknopen die gast Don't blush when I rip you open |
|
ophangen? nee...heeeeeel langzaam martelen tot ie smeekt om zichzelf van kant te mogen maken. Ik heb echt geen enkel respect voor dit soort grappenmakers. Wat voor godvergeten idioot moet je wel niet zijn om iemand te verkrachten quote:Das inderdaad dan idd ook de vraag... [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 08-07-2003 10:55] |
|
ze moeten die vent wurgen totdat ie bijna dood is en dan nog lekker een paar schoppen nageven zodatie langzaam aan ze einde komt wat een debiel " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
en niemand die iets doorheeft??? bedoel uren?? op zo'n camping/festival hoor je echt alles lijkt me |
|
ja het is waar! 03.07.2003: Vergewaltigung auf dem BYH Auf dem Bang Your Head-Festival ist eine Frau vergewaltigt worden. Nachfolgend die Original-Zeitungsmeldung aus dem Zollern-Alb Kurier: »In der Nacht von Samstag auf Sonntag wurde eine junge Frau auf dem Campingplatz beim Bang-Your-Head-Festival von einem Unbekannten brutal vergewaltigt. Vermutlich gegen ein Uhr drang am Sonntag ein Mann in das Zelt der 23-jährigen Frau ein, schlug und würgte sie. Über einen Zeitraum von mehreren Stunden missbrauchte er anschließend sein Opfer. Der Mann wird wie folgt beschrieben: Ende zwanzig Jahre alt, etwa 175 bis 188 Zentimeter groß, korpulent bis dick, Brillenträger, kurze, dunkle, leicht gewellte Haare. Er war bekleidet mit schwarzer Jeanshose, schwarzem T-Shirt mit Aufdruck im Brustbereich und schwarzen Schnürschuhen. Insbesondere der Mann, der dem Opfer zu Hilfe kam, wird gebeten, sich zu melden. Wer Hinweise zur Person des Täters geben kann oder wer sonstige Beobachtungen gemacht hat, die mit der Tat in Verbindung stehen könnten, sollte sich mit der Kriminalpolizei Balingen, Telefon (0 74 33) 264 0, oder jeder anderen Polizeidienststelle in Verbindung zu setzen.« En ik heb zoiets ook meegemaakt op Dynamo 1999! |
|
Ze kunnen het festival beter "bang your strange woman" noemen. Ok niet leuk. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2003 13:40] |
|
quote:die kerel is er niet prettig mee weggekomen hoop ik? |
|
quote: sjonge jonge.... triest figuur *dit meen je hopelijk niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gatverdamme!!! Als je niet met dat ding om kunt gaan heb je hem ook niet nodig..eraf dus! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Als ik zoiets zou zien gebeuren zou die vent het wel weten Vreselijk, dat dat soort debiele figuren bestaan Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Juist niet lijkt mij Voor zover mijn ervaring is het best wel een kankerherrie op festivals...constant... |
|
dat is echt walgelijk |
|
quote:Hij moet gewoon stoer doen. Ik hoop dat ie zelf gegangraped wordt door 5 grote negers. |
|
quote: Geloof me ik sla niet snel iemadn maar asl ik had geweten wie het was had ik niet voor mezelf ingestaan! Hetzelfde geldt als ik een inbreker tegen zou komen, die gaat er gewoon aan simpel, dan denk ik niet na over de consequenties! |
|
Godverdomme zeg, op een festival is het blijkbaar ook al niet veilig meer... waar gaat het toch heen met de wereld Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Ik heb zo'n idee dat ie nog niet weet hoe ie zelf verwekt is... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-07-2003 11:11] |
|
quote: |
|
quote: Oh ze kreeg pas later door dat ze gewurgd was? Lijkt me toch dat je dat gelijk door hebt hoeveel pils je ook op mag hebben. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik snap dit echt niet. Tuurlijk moet iemand je toch horen! En wie houdt het nou uren vol terwijl je een tegenstribbelend iemand onder je hebt? Trouwens, als je dan in een tent ligt, dan mol je die tent toch gewoon; trek de paal om of maak een gat! Ligt er ook aan hoe erg vast je ligt...of hoe erg je geniet...of pijn hebt... |
|
@R mischien werd ze er wel voor betaald mischien mischien mischien...... [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-07-2003 11:10] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Tja, dat is een mogelijkheid. Maar A ) drank is geen excuus voor die vent, dan zit er gewoon een steekje los. B ) Het stuk van die vrouw is inderdaad mogelijk. Ach, dit soort dingen doen mij nu eenmaal een waas van bloed voor de ogen komen... inderdaad ook maar nog even afwachten wat het werkelijke verhaal hier achter is [edit]kut smileys...[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 08-07-2003 11:12] |
|
Doe niet zo idioot! Net zo'n redenati als je je fiets met een open slot laat staan op Amsterdam CS vraag je erom dat ie gejat wordt! Rotr op ze moeten gewoon met hun poten van je spullen afblijven het is al gek genoeg dat er een slot opmoet! er is een hele rel ontstaan door deze actie en de politie heeft er veel aandacht aan besteed, geloof maar niet dat dat meisje er om heeft gevraagd! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |