![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Naja, als het zo'n dellerig type is geweest met 2 CM stof aan d'r lijf: Eigen schuld. ![]() |
|
maar is ze nu dood of niet?!!! ![]() |
|
Neen, anders had er wel vermoord bij gestaan of niet ![]() |
|
quote:Denk het niet, anders had het het nieuws wel gehaald. ![]() |
|
quote: tis weer zover ja Je moeder. ![]() |
|
quote: omdat er stond dat ze gewurgd was enzo in de eerste p[ost ![]() |
|
Dat is toch een techniek, als ze niet helemaal bij bewustzijn is dan kan ze de kutspieren niet aanspannen wat anders enige complicaties kan veroorzaken tijdens het verkrachten. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: Goh, had jij nog wat te doen dit weekend? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 08-07-2003 17:22] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
is dit op het festivalterrein gebeurt of op de camping? No meat is sweater ![]() |
|
stel dat het andersom is. wordt er alleen maar gelachen. ![]() |
|
quote: Ja, maar zie jij dat snel gebeuren? Waarom verkrachten vrouwen eigenlijk nooit (of zelden in ieder geval) mannen, maar andersom wel? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic ![]() |
|
quote: Mannen krijgen em niet omhoog als ze nie willen en dan valt er weinig te beleven ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
omdat het nogal moeilijk is om een stel schaamlippen in een pisbuis te drukken ![]() No meat is sweater ![]() |
|
een vuist in je anus is ook verkrachten... ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
als jij je vinger in iemands oor steekt terwijl diegene dat niet wil, is dat ook verkrachting... No meat is sweater ![]() |
|
das betasting: aanranding gaat net iets verder ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
precies. lachen. ![]() |
|
haha ![]() mijn post was serieus maar ik zou wel zo'n hoofd hebben dat ik nooit serieus genomen word ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: die mening oh! ik noem het schokkend ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
ik was ook serieus. ![]() |
|
quote: nee. No meat is sweater ![]() |
|
damn, dan word ik wel erg vaak verkracht door me pa ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
een vuist op iemand hoofd planten is ook geen verkrachting.toch. ![]() |
|
En door van die randdebielen krijgt de ganse metalscene de slechte naam van een bende laagbegaafde criminelen te zijn. ![]() And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |