|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klopt, idd. Maar als die dames dan even moeten uithuilen, wil ik ze wel troosten, hoor. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ja, ik ken dat, ik ben ook wel eens lastig gevallen tijdens een concert, het liep nog maar net goed af! Grrr... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Methode: je beide handen op de schouders van het mensch in kwestie, kijkt hem lief aan, houdt je hoofd vervolgend speels een beetje scheef, trekt hem aan zijn schouders naar je toe en geeft hem een ongelooflijke knie in zijn zak. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Spreek je uit ervaring???? |
|
quote: praatjes praatjes..... daarmee zal het er gezelliger op worden... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik werd omsingeld door een groep. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Da's wel een heel harde manier Plus dat je de kerel in kwestie ook moet aanraken |
|
quote: Werkt anders wel.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ehh.... nee Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Meestal zijn de kerels dusdanig zat, dat ze niet eens kunnen opstaan, laat staan praten. Ikzelf heb nog nooit een meiske op een metalconcert gezoend..simpelweg omdat er maar 10% vrouw is, waarvan 99% met hun vriend is en die overige 1% te lelijk is What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dank je wel! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hehe, ach er lopen soms wel mooie vrouwen rond (met een kerel van 2 meter erlangs) |
|
quote: Nou jij bent dan een uitzondering What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
En trouwens, er had bijna nog een mooie vrijgezelle vrouw rondgelopen op Graspop...beetje ruzie gehad met mijn vriendin What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: offtopic eric rutan 11.45: restate my assumptions |
|
quote:En dat kom je niet op Graspop zelf even vertellen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
mja sinds graspop ben ik trug single |
|
Head verkracht op Bang your Vrouw? Erm, neen serieus, verkrachters doodstraf! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jah tot da jij da doet in n dronke bui? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Slaat dat op mij? Ik verkracht geen vrouwen, hoe über-wasted ik ook ben, je hebt zoiets in je of niet. Ik niet iig. Maar als ik jou een keer tegenkom wil ik wel een keer jouw gezicht verkrachten, mongool! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
zou je mijn gezicht ook willen verkrachten heiden ? |
|
quote: Neen, beste kerol. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
he jammer |
|
Hm, chemische castratie of lobotomie? http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |