|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
jaja..had al veranderd..moet koffie.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Zekers. Zowiezo moeten kerels van vrouwen afblijven (behalve als het z'n vriendin is ) maar als ik soms zie dat sommige grieten er zo ij lopen dat je kunt zien hoe ze hun schaamhaar scheren dan heb ik zoiets van: je moet nu niet zeiken dat er kerels om je heen gaan hangen. |
|
quote: She was asking for it. |
|
quote: wat ik bedoel is dus dat een vrouw kan dragen wat ze wil en dat die gekken die jij bedoeld dus gewoon aan de ballen opgeknoopt moeten worden... |
|
Zeiken is iets anders dan verkracht worden..dat wens ik echt niemand toe.De 'dames' die die kleding dragen zijn eerder op aandacht uit dan dat ze worden gedwongen seks te hebben met een of andere tering debiel.Daar heb je dus wel gelijk..ik snap alleen echt niet hoe iemand seks lekker kan vinden als de ander niet wil..maar goed..daar ben ik dan denk ik te normaal voor. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ook al liep die vrouw naakt rond nou en. Verkrachters gewoon castreren weer een porbleem minder. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
gewoon heeeel veeeel pijn doen helpt ook wel " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Verkracht? Verkracht??? ik dacht dat ze alleen "hard 2 get" speelde... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
fotooo!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Maar dan moeten ze eerst iemand verkrachten voordat je weet dat ze gecastreerd moeten worden.. Dan krijg je weer: "Als het kalf verdronken is..." En ik maar denken dat je op een festival wel veilig was.. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Valse gevoel van veiligheid... misschien is het maar verstandig om nooit meer je deur uit te gaan... stel je voor zeg... Of een kuurtje McDonald en burgerKing voor 4 maanden, dan laten de enge mannetjes je ook wel met rust. Beter voorkomen dan genezen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kleding heeft er niet ene fuck met te maken, net zoals uiterlijk.. Anders zouden er nooit oude of lelijke vrouwen, gehandicapten of weet ik veel wat verkracht worden. Ja ik heb een d-cup en maatje 38 voor de rest.. Moet ik alles dan maar wegstoppen onder oversized t-shirts.. Ik dacht het niet. Mannetjes die hun kwakje perse kwijt willen moeten maar netjes naar de hoeren gaan, daarvoor zijn ze er.. Volgens mij heeft een verkrachting ook gewoon meer te maken met macht dan echt met het effe willen neuken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: dat is zonde van een goed proefpersoon. Test medicijnen op die persoon (mits hij enigzins toerekeningsvatbaar was Lees: geen mongooltje e.d.) |
|
Jullie snappen het niet.... Nog steeds niet.... Dit slaat nergens op. |
|
maar ze was gewurgd, is ze dan ook dood? |
|
Wat valt er te snappen, heel simpel: iedereen draagt wat hij wil, hoe uitdagend ook, speelt geen rol. Er is geen enkele reden voor verkrachting enkel conclusie: geestesziek. Dus hoe dan ook moeten vrouwen altijd blijven uitkijken - speelt geen rol hoe ze zijn gekleed - voor die zotten en zich er proberen voor te behoeden. (spieren kweken ) [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 08-07-2003 14:38] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Ja, ook lelijke kerels in de gevangenis worden soms verkracht. Daar draagt iedereen dezelfde kleding. Conclusie: Kleding zorgt niet voor verkrachtingen. |
|
Hier kan ik zooo boos om worden, zulke gasten verdienen het om gemarteld te worden en om gecastreerd te worden!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Uhmmm sterker nog, ik heb begrepen dat juist vrouwen die redelijk "casual" [bijv: trainingsbroek en lekkere slobbertrui] gekleed zijn eerder kans lopen verkracht te worden. Omdat strakke kleding met veel knoopjes en onzin meer "moeite" zou kosten... Maar hoe dan ook deugt het van geen kanten natuurlijk... Ik heb toen ik nog SPH deed [oh nee een SPH doos!!! ] onder andere een "themaweek seksualiteit" gehad [wat ze al niet verzinnen ] en dan kregen we ook video's te zien. Kreeg je een jongen in beeld die een meisje verkracht had. Hij nogsteeds: "Ja ze wou wel hoor, ze zat me uit te dagen" ... Zijn redenering: ze wou met me zoenen dus neuken wou ze ook wel... grrrr What part of NO don't you understand?????? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: dit soort opmerkingen worden dagelijks gemaakt en alleen hij wordt gebanned... apart... ben mij maar net zo hard dan samen met vele anderen die dezelfde opmerkingen wel eens maken Je moeder. |
|
quote: I state what i said before. Doe er dan wat mee wat nog nuttig is voor de mensheid (tenminste nuttig lijkt). |
|
quote: Van mij mogen ze zijn pik eraf snijden en in zijn bek douwen om die dan dicht te naaien. Jezus, ik kan echt niet begrijpen dat een gozer zoiets doet. Ga dan naar de hoeren als je zo nodig seks moet. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: is hij alweer gebanned dan? |
|
quote:Tuurlijk heb je gelijk, helaas is de realiteit niet zo. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |