|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hetzelfde geldt ook voor de anusspieren. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
AHA, dus als je stikt lopen je darmen leeg? |
|
Nee, de anusspieren zitten dicht in ontspannen status. Maar als je buiten bewustzijn bent, kan je ze niet aanspannen, daar gebruik je ook andere spieren voor BTW. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
aargh |
|
dit topic word me een beetje gay. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:mooi, dan ga ik jou maar eens vals beschuldigen van een verkrachting "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Verkoop mij uw sappige zuster en u hoeft mij niet eens valselijk te beschuldigen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
neej dan metallica in moskou in de tour van and justice for all, daar waren 200 mensen verkracht en 11 doden maar dat rot nie yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Zo, en was dat allemaal door dezelfde persoon gedaan? |
|
quote: dan heeftie nu n gekneusde lul yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: mijn zuster is wel wat meer geld waard dan dat er van uw uitkering te betalen is "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Het feit wil zelfs dat ze júist dat soort types niet pakken, maar mensen die er een beetje 'normaal' uitzien. Wat walg ik van dit verhaal zeg Kankerlul |
|
quote: maar die 200 verkrachte en 11 dooie in moskou toen metallica voor n half miljoen mensen spelen walg je niet van yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Deze zieke idoooten gaan niet voor n festival Maar wachten stilletjes af op slachtoffers Voor deze persoon wacht drie woorden Hang his head |
|
quote: Haha, alle twijfel is weer weg, welkom back Heer Krieg Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: stel dat t nou familie van je was wat zou je dan zegen? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
meer wil ik er niet over kwijt BLAAT |
|
sow hej....zou je niet verwachten op zo'n festival als dat , damn...!!! k was daar....voor het zelfde geld...shit zeg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:maar da was je nie yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dat had jou niet kunnen gebeuren je was in goed gezelschap . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
dus da zegt nks ze doen alles yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:gelukkig wel ja wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: bron? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: de documentaire overmetallica op veronica nog niet zo lang gelden en als t goed is staat t ook ergens op www.encyclopedia-metallica.com yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |