|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, en jij hoort natuurlijk bij de overige 10%... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
iedereen behoort voor zichzelf bij die ovrige 10% We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
stimmt. alleen alto's vinden zichzelf 'gestoord'. zij moeten dan ook sterven. |
|
quote: D'r is 1 persoon verkracht... |
|
quote:zij zijn die 90% lijkt het tegenwoordig: iedereen noemt zich alto We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
alto's zijn niet meer dan jong-bohémiens. zich willen afscheiden van de massa door jezelf te profileren als gestoord, maar wél intelligenter dan de 'rest'. |
|
hmmmm.... komt bekend voor op de 1 of anedre manier..... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
daarbij liggen gek en briljant dicht bij elkaar, maar daar denken ze niet eens over na, want die mogendheid hbben ze niet eens wat een stelletje aarschzuigersch zijnt eigenlijk... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
"Vrouw verkracht op Bang Your Head" |
|
quote:ik lees het, wat een verkrachting We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja idd :S het lijkt wel alsof alto in is ofzo maar dan ben je toch geen alto meer als iedereen het is Red de fietsen de winter door. |
|
quote:zoals ik al zei: er scheelt enorm veel aan dat breintje van hun We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ja ze zijn vreeemd Red de fietsen de winter door. |
|
afschieten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jaaa heb jij een shotgun dan pak ik alvast mn schep Red de fietsen de winter door. |
|
kheb wel een mesje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
maar met een schep kun je ze ook goed dood meppen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ja en als je dan klaar bent dan kan je ze ook nog 's onder de grond stoppen Red de fietsen de winter door. |
|
the only thing to fear is running out of bear moet daar nier BEER staan? Of ben je eigenares van 't berenbos? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:multifunctioneel zo'n ding We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: oeps! dat krijg je als je blind kopie plak doet ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen Red de fietsen de winter door. |
|
waarom moet je het eigenlijk kopieëeren, zelf een te bekrompen geestestoestand om iets te verzinnen? of ben je gewoon zo'n alto [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 18:44] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
achja dat ben ik wel vaker Red de fietsen de winter door. |
|
dit neem ik terug wijzig toets is een lieve toets [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 18:46] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |