![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, en jij hoort natuurlijk bij de overige 10%... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
iedereen behoort voor zichzelf bij die ovrige 10% ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
stimmt. alleen alto's vinden zichzelf 'gestoord'. zij moeten dan ook sterven. ![]() |
|
quote: D'r is 1 persoon verkracht... ![]() |
|
quote:zij zijn die 90% lijkt het tegenwoordig: iedereen noemt zich alto ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
alto's zijn niet meer dan jong-bohémiens. zich willen afscheiden van de massa door jezelf te profileren als gestoord, maar wél intelligenter dan de 'rest'. ![]() |
|
hmmmm.... komt bekend voor op de 1 of anedre manier..... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
daarbij liggen gek en briljant dicht bij elkaar, maar daar denken ze niet eens over na, want die mogendheid hbben ze niet eens ![]() wat een stelletje aarschzuigersch zijnt eigenlijk... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
"Vrouw verkracht op Bang Your Head" ![]() |
|
quote:ik lees het, wat een verkrachting ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ja idd :S het lijkt wel alsof alto in is ofzo maar dan ben je toch geen alto meer als iedereen het is ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
quote:zoals ik al zei: er scheelt enorm veel aan dat breintje van hun ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ja ze zijn vreeemd ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
afschieten ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
jaaa heb jij een shotgun dan pak ik alvast mn schep ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
kheb wel een mesje ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
maar met een schep kun je ze ook goed dood meppen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
ja en als je dan klaar bent dan kan je ze ook nog 's onder de grond stoppen ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
the only thing to fear is running out of bear moet daar nier BEER staan? Of ben je eigenares van 't berenbos? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote:multifunctioneel zo'n ding ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: oeps! dat krijg je als je blind kopie plak doet ![]() ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen ik zou nooit meer blind iets van inet overkopieen ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
waarom moet je het eigenlijk kopieëeren, zelf een te bekrompen geestestoestand om iets te verzinnen? of ben je gewoon zo'n alto ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 18:44] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
achja dat ben ik wel vaker Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
dit neem ik terug ![]() wijzig toets is een lieve toets ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 18:46] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |